desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 18 martie 2016

18 martie 2016

este ora 3 după masa și abia am reușit să mă scol, m-am culcat devreme, dar am avut o criză biliară sau nu știu ce...nu mi-au dat nici diagnostic nici pastile, m-a durut rău de tot timp îndelungat în dreapta în abdomen (totul e din cauza fututului lor și lipsei drepturilor) apoi m-a ars stomacul mult timp și nu am bani de pastile, apoi am adormit cu 2 pastile de Seroquel. Vai doamne cât de rău m-a durut tot corpul noaptea de parcă mă călcau în picioare și cât de rău m-au durut coloana vertebrală și coastele toate... Vai, nu mai pot, și ei râd de mine spunând că oamenii au vrut căldură și de aia m-au torturat trupește rău...eu mă voi sinucide în curând, sper să pot sta mai multe nopți să scriu restul, am fost un om absolut normal încontinuu din 84 și ei întârzie adevărul...

Acum spre seară am burta foarte foarte umflată și tocmai intră unii peste mintea mea cu ideea că trebuie să scape de mine. Priviți videoul de mai jos, e postat de mine azi pe facebook, dar mi l-au dublat și când am încercat să postez aici direct nu a fost posibil.


March 18th, 2016
My belly this evening :(
Posted by Cristina-Monica Moldoveanu on Friday, March 18, 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...