desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 8 martie 2016

8 martie 2016

M-au masacrat monstruos aseară. M-au chinuit în ochi vreo câteva ore așa cum fac ei în ultimul timp și apoi m-au masacrat și sexual, fiindcă numai așa le place să mă violeze. Domane, cât m-am rugat lui Dumnezeu și cât i-am implorat. Iată linkul spre postarea mea în limba engleză de azi dimineață:

https://cristinamonicamoldoveanu6.wordpress.com/2016/03/08/8-of-march-2016/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...