desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 11 noiembrie 2019

11 noiembrie 2019

11 noiembrie 2019
Totul e mai bine dar azi am urinat foarte puțin. Anul trecut când nu am urinat s-au întâmplat tuilburări social-politice la începutul lui august și mă tem că nebuni diverși cred că eu trebuia să nu urinez ca să aibă ei anumite schimbări politice. De fapt e agresiune, ceva rău inutil asupra mea.
Asta e.
E nreplăcut că nu am mai avut scaun - adică la toaletă - de 8 sau 9 zile. E greu, am abdomenul umflat. Poate ar trebui o clismă, dar pentru asta trebuie mers la spital, că nu am pe nimeni. Mama nu mi-ar face, ea oricum îmi făcea rău imens din 84 și credea că trebuie să mă omoare și a spus că toți o vor crede în acest sens și asta a făcut. Cred că vă dați seama că nimeni nu a vorbit cu mine toaăt viața. Și că ceea ce am spus despre mama e adevărul și despre mine la fel. Există doar o asistentă, o vecină, dar nu îmi pot permite să îi cer, nici contra cost. Nu știu ce să fac. Asta e.
Setea s-a mai domolit. Palmele uscate etc.
Am luat 4 laxative - 2 azi, 2 ieri, degeaba.

În fine, voi scrie acum despre ceea ce am zis ieri și puțin mai mult. Ceea ce voi scrie sunt ultimele divagații, apoi voi trece la subcapitolele compuse din fapte concrete, nu judecată sau idei despre fapte. Apoi nu voi mai scrie despre cum sutn torturată sau abuzată sau ce a fost în ultimii 14 ani, dar ei probabil vor continua să lovească zilnic. Sau poate nu. După ce termin de scris povestirea voi scrie lucruri frumoase și bune de asemenea adevărate. Sau diverse abstracte sinteze și analize. Și toate acestea, promise de mine demult, le voi putea scrie dacă sănătatea îmi va permite, în special dacă nu voi fi otrăvită. Trebuie să termin povestirea, nu este ceva derizoriu, e adevărul, am fost obligată să scriu, poate ați înțeles că nu trebuia să fiu omorâtă. Veți înțelege mai clar cum sunt și am foat mereu și cum sunt omorâtă, nu e important doar faptul că nu am greșit nimic. Sigur, e vorba de un singur om, eu, și eu mereu m-am gândit la binele altora, dar ei și dvs. faceți o confuzie, nu trebuia să fiu omorâtă. Nu folosește nimănui moartea mea. Fac și eu ce pot, dacă mă lasă termin povestirea. Acum voi continua divagațiile, ele fiind limitate, notate în grabă și dezordonat pe genunchi în două caiete și nu au cum să mai fie altele.
Ei cred, cum am explicat ieri, că politica se face numai prin minciuni și cruzime asupra unui om nevinovat, bun etc. Dar politica în acel sens nu e necesară, administrarea resurselor se poate face și altfel. Oricum nu trebuiau să mă omoare și mă puteau accepta cât de cât.
Mereu aceeași poveste - ideea lor evident greșită că nu poate exista o mamă așa monstruoasă , deci ei trag concluzia că eu am greșit sau aveam vreun defect. Sau că de ce am spus adevărul despre mama, că era logic că mă vor omorî. Nu e asta problema - veți înțelege poate la sfârșit.

Spuneam ceva mai demult despre defecație, scuzați cuvântul. Am omis doar câteva detalii:
- că spunea fratele mamei caca-maca și mama în ultimul timp
- că o verișoară de grad trei, Ana Maria, unguroaică, dar probabil fără legătură de rudenie cu mine, spunea amuzată foarte că la ora de română profesoara îi învăța să nu scrie ”că când am văzut, făcut” etc. E normal ca unii oameni să fie amuzați în tinerețe de cacofonii, eu nu eram așa dar nu am disprețuit pe nimeni , dimpotrivă a fost o imensă bucurie să fiu om și alții să fie altfel decât mine, și puteam scrie frumos chiar și texte literare, îmbibate de înțelegere și iubire, nu de cinism, cum fac unii
- copiii vecinului de sus, care m-au torturat și ei, strigau în bloc când eu am mers la WC - ”ce, de ce să nu lași omul în pace când vrea să facă treaba mare?!”
- o pacientă din spitalul de psihiatrie în 2016, studentă la psihologie a cumpărat rahat și mi-a oferti și mie și altora și insista rânzând cu alții că e tot rahat
- tata spunea mereu că eu eram căcat și că bătrânul, tatăl lui, paralizat aproape fără grai, spunea ”Molodoveanu - Căcat”. Nu știu sigur dacă am notat acestea, nu am mai verificat.
- a trebuit să duc căcat pentru analize la medic când aveam paraziți (am fost infestată după 18 ani de mai multe ori, și cu oxiuri și cu păduchi, inclusiv cu păduchi în blocul trei ) de cel puțin două ori dacă mai țin bine minte și o dată mi-au cerut să duc pentru analiza digestiei, după ce a trebuit să consum anumite alimente în anumite cantități. Pe vremea aceea aveam scaun regulat dimineața. Medicul era probabil de la fosta policlinică Batiștei, unde lucra și medicul așa zis de familie al nostru, dna Ionescu Viorica, înainte să existe sistemul numit medicină de familie.
- am fost crescută și în Voluntari la casă veche și săracă cu fosă la WC, și veneau uneori vidanjorii. Colegii, sau cei mai mulți, aveau canalizare, noi eram săraci. În satul bunicilor de asemenea nu era canalizare.

De anul trecut am probleme anale, dar mai ales anul acesta. După defecație am un fel de prolaps rectal. Acest lucru a apărut de fapt brusc. Nu am avut sex anal și nu am mai fost f_tă în fund monstruos din tinerețe. De mai mulți ani am și constipație cronică, iar medicul de familie mi-a recomandat să mănânc fructe diverse, dar nu banane, și prune uscate etc. Mama mănâncă mereu banane, așa cum spunea tatăl Anei Maria unguroiacă că trebuie să mănînc eu mereu, poate era o aluzie la sex oral, dar eu nu am avut sex defel de fapt.
Dată fiind urâciunea acestui lucru numit căcat, e important să vedem faptul esențial că omul e un animal frumos și nimic din ce e omenesc nu ne este străin și nici dezgustător. Peste toate acestea se află binele și gândul curat și iubirea. Viața înseamnă și pamperși și multă răbdare și vomă și pișat și bășini, care cuvinte există în dicționar. Din păcate a trebuit să scriu și aceste fapte, ca un documentar, nu neapărat jurnal, despre mine, pentru a putea ajunge la esențial, pentru a povesti totul despre o crimă reală, chiar dacă era din 84, adică pe termen lung prin tortură. Normal că nu am vrut să mor.

Bun. Acum despre teoria conspirației.
Ideea e că un prunc, sau un om-prunc, adică pur și luminos este ales de alții să poarte o cruce etc. - deci diverse alte explicații ale realității - și acei oameni sunt împreună și reprezintă grupuri sociale. Acei oameni se acceptă reciproc dar nu acceptă pe omul acela și plănuiesc să facă ceva pentru ca ei să aibă mai multă putere în lume. Unii spuneau că colegii mei - din instituțiile în care am fost, începând cu liceul, au conspirat împotriva mea, dar se pare că e clar că soarta mea era la fel din naștere, în familie. Este ceea ce am povestit ieri, ceea ce unii consideră a fi puterea celor răi și proști asupra celor buni și inteligenți. Să vedem dacă e adevărat. Ideea e că ei comit lucruri monstruoase asupra unui om - semen cu noi, ba pe deasupra o femeie, să spunem inteligentă, săracă, singură, maltratată de familie și cu sufletul bun - o parte din lucrurile vizibile. Conspiratorii puteau crea minciuni frumoase despre orice, dacă aveau creier, dar ei s-au gândit că este mult mai simplu să îi păcălescă pe oamenii cumsecade, care nu pot crede așa orori asupra unui om, cu atât mai mult un om așa bun și cuminte. Uneori adevărul bun despre victimă sau martir ieșea parțial la lumină și atunci oamenii nu puteau crede că un asemenea om e maltratat și omorât așa. Și atunci înghițeau alte minciuni. Alteori ieșea la lumină ceva din oroare, abuzuri și crimă inumană și atunci oamenii erau păcăliți că victima e ceva rău. Și alte scheme de gândire de acest fel, se derulau la fel. De-a lungul anilor se adăugau lucruri rele tot mai groaznice, fiindcă cei care doreau putere și să îi păcălească ei pe proști, făceau alte rele incredibile pentru cât mai multă lume. Și știau adevărul, voiau să îi întreacă pe ceilalți. Între timp mințeau toți să înghețe apele. La fel e și teoria martirului așa zis necesar pentru puterea politică. Dar ce e puterea aceea? Probabil să îi țină pe unii dominați de alții. Adică o împărțire a lumii în stăpâni și sclavi, o împărțire arbitrară, fiindcă de fapt toți oamenii sunt capabili de mult. Ideea era că ei aleg un om și nu luna de pe cer, fiindcă minciunile despre un om prind mai bine la public. Însă teoria pare incompletă. Lipsește ceva. Cum sunt acei oameni menținuți în stare de submisiune, dacă era așa? Nu pot fi așa decât prin două metode - forța fizică și lipsa banilor. Minciuna sau adevărul nu îi pot constrânge, sunt doar idei. Cei care intră peste mine au spus adesea că oamenii au fost corupți să mă omoare și să mă f_tă, că au fost ”unși” funcționarii sau medicii să îmi facă rău și să mă abuzeze. Că oamenilor care m-au lovit li s-au dat bani. Ei spun că, spunând adevărul, eu am dat puterea oamenilor, dar ei nu au vrut să o ia. (??) Este necesar ca martirul să fie un om inteligent? Ei spun că nu, doar conspirația și minciunile contează și că au existat martiri mai proști, care rezistau prin faptul că știau adevărul curat despre propria lor viață, cum sunt ei și cum sunt masacrați în realitate. Dar, chipurile, cu cât martirul e mai inteligent, cu atât puterea porcilor e mai mare și durabilă. Aceea e puterea victimei în fața asasinilor. Între timp, martirul evoluează ca om, chiar dacă e complet izolat, adică își îmbogățește ceea ce se numea în psihologie ”concepția despre lume și viață”, cea mai puternică forță motivațională pentru intelectuali în opinia mea. Înțelegerea lumii se face dincolo de materialul brut de informații acumulat prin lectură, material pe care porcii vor mereu să îl șteargă prin violență din memoria victimei. E vorba de acea integrare spirituală a omului după vârsta de 35 de ani. Înțelegerea și cunoașterea sunt mai mult decât știință în sensul de depozit în memorie. Aceste câteva adevăruri finale sau axiome sunt de asemenea platoșă pentru orice om.
Dar, în concluzie, nu rezultă de nicăieri că există o putere aparte dată de maritirizarea unui om și de minciunile despre el - fiindcă de fapt toți oamenii și cei mai puțin inteligenți au secretele lor și ceilalți oameni nu șitu oricum nimic despre viețile lor. Așadar completați dvs. teoria despre martiri. Trebuie să fie genii sau altceva? Trebuie să fie între nebuni? Etc. Este totuși adevărat că intelectualii mai înțelepți au ascendent asupra ceilalți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...