desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 21 martie 2022

Aceeași plângere, azi 21 martie 2022



Azi, 22.03.22
Un desen convențional, încercând ștampilele programului gratuit Krita, findcă trăim într-o lume convențională. Programul mi se pare bun pentru copii, fascinant pentru vârsta mică. Eu l-am făcut cu mouseul. Linia munților strâmbă, fața copilului prea matură, brațul strâmb. etc. Am pus ștampile de iarbă, munți, material textil, pietriș. Când eram copil aveam ștampile cu tuș violet, cu flori și îmi plăceau enorm. Ar fi trebuit să fac întâi fondul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...