desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 5 iunie 2016

5 iunie 2016

În ultimele două săptămâni m-au torturat monstruos, lucru pregătit cu 2 luni înainte cel puțin -- m-au amenințat încontinuu de moarte, m-au torturat sexual și cerebral monstruos, mi-au scuipat încontinuu în gândul meu numai cu minciuni și lucruri oribile și doar la sfârșit cu câteva lucruri adevărate, etc.. În final abia eram în stare să mă țin pe picioare....Azi a intrat din nou un porc pe mintea mea cu ideea că vrea să fiu curva lui și să mă frec între picioare și m-a chinuit sexual oribil. Eu nu accept să mă frec. Am luat 9 pastile psihiatrice acum câteva minute și încep să mă simt mai rău. Unii mă amenință că mă vor omorî acum precis. Viața mea a fost perfectă, nu am mințit niciodată și am așteptat libertate și dreptul la viață timp de 32 de ani din 1984 încoace. Dacă o fi să mor e prin voia lui Dumnezeu -- eu niciodată nu am fost nebună și nu am greșit nimic. Ieri am fost la o biserică din apropiere (acolo m-au lăsat în pace) și azi m-au F... și chinuit azi în Sfânta Duminică. Facă-se voia lui Dumnezeu, eu oricum nu am greșit nimic toată viața. Voiam să termin povestirea din 2002-2003 încoace dar nu știu dacă voi mai putea... repet, după 2002 au fost lucruri de 2 ori mai oribile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...