desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 8 iunie 2016

Azi 8 iunie 2016

Zgomotele groaznice de la blocul de vis-a-vis continuă...uneori muncitorii fac pe morții sau se prefac că ațipesc (ori poate chiar ațipesc), ei țipă ore în șir zilnic cuvinte vulgare și lucruri lipsite de sens. Unii intră pe mintea mea cu ideea că e război sau etc etc -- bineînțeles că nu sunt idioată să cred că e război sau să cred celelalte minciuni ale lor....mereu am fost lucidă, cu excepția câtorva momente.

În plus am fost chinuită în interiorul blocului în care stau cât se poate de oribil. Abia acum câteva zile am înțeles ce sunt ceilalți, dar ei nu mi-au spus niciun secret. Omul obișnuit și simplu sum am fost eu are, consider eu, darul înțelegerii primit de la Dumnezeu. Nu mai detailez.

Am fumat doar câteva țigări, am mâncat puțin --- au intrat pe mintea mea cu ideea că orice făceam eu, până și când spălam vasele la bucătărie, era interpretat de ei drept ceva rău și că mereu mințeau despre mine...Eu nu am voie nici alb nici negru, nici foame nici îndestulare, etc.

Din nefericire am descoperit ieri că iar au umblat în sertarele MELE (nimic nu e al meu), așa cum au făcut începând cu 1984 și de data asta mi-au luat cărticica mea de rugăciuni din copilărie și rugăciunile scrise de mine (copiate) cu mâna...În același timp mi-au băgat în apartament o mulțime de lucruri care nu au fost ale mele și acte falsificate -- de pildă buletine de analize de la o clinică privată din sectorul 4 București pe numele meu din 2008! Și multe alte minciuni și lucruri urâte. Am rupt și aruncat la gunoi tot ce am putut arunca.

Știu că toți știu că eu știu, etc. Că n-am greșit, că n-am mințit, etc. etc. că n-am avut de ales toată viața. Mulți îmi spun că pur și simplu sunt prea bătrână și de aia mă omoară. Am 45 de ani. Amenințări de moarte cât cuprinde pe mintea mea. Fie după voia lui Dumnezeu.

Adesea îmi aruncă în gând mii de lucruri oribile, minciuni sau amenințări lugubre despre viitorul meu giulgiu, etc. și multe lucruri porcoase, cum ar fi chestii de genul ”nu numai că nu scăpăm de ea, dar o să ne pună să îi mâncăm căcatul cu lingurița”. Azi maică-mea mi-a făcut iar o figură foarte urâtă -- așa face mereu: ea e singura persoană cu care am dreptul să schimb câteva vorbe -- m-a trezit acum câteva minute din somn telefonându-mi, apoi la câteva minute când am sunat-o eu nu a răspuns, apoi am mai sunat de vreo două ori la rând și ea a răspuns cu un țipăt urât, încăt am închis instinctiv telefonul, apoi la câteva secunde am sunat din nou și nu a mai răspuns, apoi am sunat încă de vreo două ori la rând și a răspuns în sfârșit în mod normal...Mă speriasem și i-am dat telefon de mai multe ori fiindcă mi-a lăsat niște bilete care m-au speriat, scrise precis de ea, pe masa din bucătărie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...