desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 23 februarie 2022

23.02.22

În urma faptului că la știri se vorbește despre război - legat de Rusia și Ucraina și probabil NATO sau USA, dar nu știu ce, fiindcă nu urmăresc, am scris pe facebook următoarele postări și am trecut la acțiune:

22.02.22
Nu pot înțelege de ce prietenii mei de pe facebook vor război. Deoarece am fost crescută într-o absolută ură față de război și aproape la fel gândesc și acum, vă anunț cu părere de rău că, de acum înainte, voi bloca pe acei prieteni care vor aduce în mediul virtual problema războiului. Ei oricum nu au nimic de pierdut, fiindcă prezența mea a fost infimă lângă postările dumnealor și oricum nu comunicau cu mine. Eu vreau doar să curăț ecranul calculatorului de propagandă nefastă - căci asta e, propagandă belicoasă. Dumnealor sau o parte din ei cred că ei doar constată neutru și imparțial ceva prezent la știri, uitând ce este mașinăria mass-mediei și uitând că astfel creează de fapt război sau cresc șansele războiului. Am vrut doar să știți ca să nu vă mirați dacă eu vă blochez sau vă scot din lista de prieteni. E totuși încă pace! și internetul e tot mass-media! Am început deocamdată cu opțiunea ”fă o pauză” în loc de blocare sau renunțarea la prietenie . Acum am trecut la opțiunea Snooze pe 30 de zile.

23.02.22
Spuneam ieri despre războaie și acum e ultima oară când spun. Spuneam că eu sunt aproape la fel ca în copilărie, când, fără să înțeleg ceva, eram pacifistă. Am spus că acum sunt aproape la fel - consider că omul e responsabil și poate să schimbe ceva pe fața pământului, se poate opune dacă vrea curentelor de opinie belicoase. Dar, nemaifiind eu copil acum, am înțeles că și conflictele mai mari, care se numesc războaie, se pot întâmpla chiar dacă sunt nedorite și sunt tot un fel de evoluție ”normală” a societății. Totuși, repet, omul poate să alegă răul de bine și poate să renege războiul drept ceva rău. Generația mea și a părinților mei, deja bătrâni, nu cunoaște ororile războiului sau aspectele psihologice ale lui decât din cărți (sau din vieți anterioare) și mi se pare stupid și incredibil, chiar oribil, că mulți ”vor” război, devenind colportori ai știrilor belicoase, multiplicând în eter ideile impregnate cu nerăbdare sau analiză a conflictelor.

În sfârșit, o altă idee a lor e că sunt foarte inteligentă și de aceea vor să mă distrugă, că nu li se pare admisibl ca un om care abia își duce zilele să fie așa inteligent.??? Ei mai spun că idioții cred că eu nu sunt singură și de fapt eu sunt singură complet - da e adevărat, ”ei” nu au vorbit cu mine, nu a fost niciodată un dialog, de obicei m-au lovit și nu știu cine sau ce sunt ei - și nici măcar nu mi-au spus aproape nimic, doar m-au lovit cu insulte sau minciună sau adevăr uneori, ca și cum ei monologau, nu vorbeau deloc cu mine. Izolarea e de aproape 38 de ani, este înfiorător de suportat, dar nu vreau totuși să mor acum. Ei spun că nu au ce face, fiindcă oamenii nu mă vor.?? Ei spun că nimeni nu vrea ca adevărul să fie ”spus”:?? E absolut totul spus deja, din partea unui om evident credibil pentru cei inteligenți, adică eu.

24.02.22
Astă dimineață mi-a spus mama că a început războiul, că Rusia a bombardat Ucraina - zice să mă informez de pe internet. Degeaba am refuzat ieri-alaltăieri să nu mai văd știri de pe facebook. Oricum nu voi urmări, nu vreau să fiu în rândul lumii cu asta, fiindcă detest războiul de fapt și nu vreau nici măcar să contribui la conflict prin urmărirea știrilor. Apoi, oricum sunt respinsă de societate total, din 84, deci nu are vreun rost, nu sunt nebună. Vă rog să înțelegeți, un om singur, dacă e normal - și eu sunt - nu are cum să fie interesat de politică. E adevărat totuși că în unele cazuri se informează, de pildă dacă războiul lovește direct în casa lui sau în viața sa intimă, care însă e foarte strâmtă, lipsită de deschidere, fiindcă alții de fapt au închis-o.
Azi noapte m-au lovit puternic și m-au adormit brusc și mi-au dat un coșmar groaznic, de la ora 11 la ora 1. Astfel nu m-au lăsat să iau antibioticul la timp și nu mai am decât 2 zile jumătate, fiindcă nu mi-a dat decât pe 5 zile (medicul psihiatric). Eu am luat antibioticul pentru infecția dentară, reală, nu imaginată de mine, doare destul de rău. Mă tem că în două zile nu va trece. După primul coșmar am mai avut unul, mai puțin rău.
Ei spun că oamenii sunt așa proști, încât nici nu înțeleg că, dacă urmăresc știrile, devin și ei parte din conflict. Oricum, deoarece am fost mereu un om și inteligent, perfect normal și după aproape 38 de ani de izolare, poate vor da vina pe mine pentru conflictul lor împuțit, deoarece, fiind singură mereu, ei pot să mintă cum poftesc, că nimeni nu mă cunoaște. Sau poate sew vor trezi la realitate - ei spun că nu, dar cine știe, poate ei nu au dreptate de data asta. Azi au spus din nou că sunt un om perfect normal, bun și nevinovat și nu există vreun motiv să fiu ”terminată”. Ultima invenție a mamei e că eu am vizitat Rusia acum câțiva ani - așa spunea acum vreo două zile.

au început din nou cu delirul lor politic, poate fiindcă a început un război - toți vor să te omoare, fiindcă toți și-au mințit popoarele despere tine și acum trebuie să te omoare - asta e ideea lor veche, nu a mea, că trebuie să mă omoare fiindcă am fost un țap ispășitor pentru oamenii politici din diverse țări, deși evident am fost un om izolat încă din 84 - eu spun invers, că trebuie și trebuia să fie adevărul, nu s-ar fi întâmplat nimic rău și nimeni nu ar fi mai vrut să mor, chiar și acum, deși am 51 de ani - eu nu sunt de acord cu ideea lor și dacă mă omoară înseamnă că eu oricum nu puteam fi niciodată acceptată ca intelectual în lume, căci nu aș fi făcut așa ceva, nu înțeleg de ce intelectualii români și din restul lumii sunt de acord și vor moartea mea indirect, deci nu pierd și nu am pierdut nimic
Docamdată nu mi-am pierdut speranța, deși nimeni nu a vrut să vorbească cu mine o viață întreagă, nimeni nu a avut nevoie de mine și deși am trimis peste tot blogul meu de memorii
ei spun că oamenii proști au înțeles adevărul, dar consideră că trebuie să mor ??, fiindcă ei țin la liderii lor care au mințit despre mine ?? înseamnă că nu au înțeles totul, presupunând că e așa - sunt mai multe chestiuni - am fost cu adevărat fără pată, am fost cu adevărat un om de valoare și încă mai sunt ceva bun, am fost martirizată cu adevărat de la 13 ani, deși ei zic că dinainte de 84, am fost izolată din 84, dar încă sunt un om normal și cu speranță bună și cu drag de viață și oameni - oare chiar vor ei să omoare astfel de om și încă așa monstruos, prin atâtea torturi, numai de dragul unor minciuni urâte? Și a nu știu căror oameni care poate au greșit față de mine, dar poate că nu era decât o greșeală, nu crimă premeditată. Uf, peste tot pre-supuneri și pre-meditări...și, în plus, nu proștii mă omoară...

Încă o oidee a lor e că eu nu m-am născut ca ceilalți, că m-am născut vie pe cale naturală, nu prin cezariană, și din cauza asta... puncte, puncte, ei nu spun ce cred ei că e din cauza asta, doar au inventat o altă plasă de prins proștii care sunt atrași să completeze ei fraza, sau alt motiv ca să fiu omorâtă - e ceva total irelevant, dar proștii pot crede altceva. Aceasta e o tehnică psihologică a lor de păcălit oamenii, adică propozițiile incomplete, ca o capcană.
acum s-au luat de ruși - e prima și ultima oară când scriu aberațiile lor de acest gen, promit că nu voi mai scrie - se leagă de mine cu ideea că adevărul nu poate fi distrus, și că rușii sunt cei mai nebuni, ca și cum rușii au ceva cu mine. Adesea au inventat că diverse popoare au ceva cu mine și judecau că unii sau alții au fost cei mai porci în raport cu mine - în general spuneau despre națiuni mai puternice, cum ar fi Franța, Marea Britanie, Rusia, SUA, China, foarte rar sau deloc despre alții

25.02.22
Azi iar, ca de obicei - ideea lor că oamenii cred că sunt nebună și de aceea mă omoară.??? poate e adevărat, de fapt e cea mai plauzibilă explicație - dacă ar fi știut în detaliu cum sunt, nu m-ar fi omorât Ultima mea realizare - mi-am cumpărat o agendă groasă, nedatată, cu coperți groase cartonate și am început să copiez în ea o parte din poeziile mele din ultimii ani în bucătăria preschimbată în scriptorium - astfel voi avea o carte a mea personalizată, mai trainică decât tiparul fiindcă e scris de mână, mai frumoasă (pentru mine) și mult mai ieftină decât tipărirea unei broșuri de versuri pe care nu aș fi avut cui s-o dau și nu merita - nu sunt poetă efectiv, dar așa mă voi regăsi cât voi trăi, în cazul că nu îmi va fi sustrasă. Am început cu poeziile mai slabe chiar față de celelalte scrise de mine - dar voi continua. Mi-am cumpărat un stilou mai ieftin și cerneală și redescopăr bucuria scrisului de mână. Are și semn verde de carte. Sper că nu credeți că sunt nebună, că numai nebunii scriu poezii etc. - repet sunt conștientă că nu am reușit ceva frumos, dar nu am fost lăsată cu forța să fac altceva...



iar au început că vor să mă omoare și gata, că ei au tras de timp cât au putut etc., că oamenii m-au condamnat din cauza minciunilor mamei mele ??? e adevărat că am fost un copil bun și am devenit un om și mai bun, dar mama îmi promitea că mă va omorî, fără motiv și spunea că toți o vor crede fiindcă ea știe să mintă! Azi iar a început să sufle trompeta, nu știu sigur de ce, dar pare să nu aibă secreții nazale
26.02.22
Acum au inventat că toți încearcă să mă omoare și cel care va reuși câștigă războiul. E total greșit, nu a fost niciodată și nici acum nevoie să mă omoare cineva. Ei spun din nou că sunt omorâtă fiindcă lumea crede că sunt nebună și astfel lumea va fi mai fericită. Alții spun că mă omoară în numele minciunilor datorită cărora m-au închis, minciuni de care eu nu am habar. E greșit. Din nou ei spun că oamenii nu pot crede adevărul fiindcă unii mi-au făcut prea mult rău și proștii nu pot crede ceva așa rău. Ei zic că proștii nu pot crede că gândurile acelea cu care sunt scuipată sunt de fapt persoane reale - ei cred că sunt eu nebună - bun, voi încerca din nou să îi alung, pentru anumite perioade de timp reușesc, prin tăcere, dar din păcate sunt izolată și e vorba de nevoia psihologică de a fi cu alții (de zeci de ani), nu le-aș fi turnat în cap acele gânduri și nu le-aș fi dăunat, în mod sigur - se comite o crimă monstruoasă, fără motiv - sunt de fapt un om pozitiv, așa am fost mereu, dar la maturitate și mai mult și aș fi adus binele altora, nu ceva rău, dar nimeni nu crede fiindcă sunt izolată. Alții spun că oamenii toți cred ceva ce nu există (ce?) și de aceea mă omoară. Din nou ideea nebunilor că cineva conduce lumea prin creierul meu - pot explica clar de tot că nu e așa, dar ar dura și ei tot nu ar înțelege. Din nou ei spun că eu sunt ceva extrem de bun și oamenii mă omoară crezând că sunt ceva rău. De fapt nici nu există acel ceva numit conducerea lumii, dar unii proști cred că a coordona ceva, lucru complex în care inconștientul și toți oamenii sunt incluși, ar fi conducere! Poate că li se pare că eu aș fi un fel de vârf sau centru mai puternic în rețeaua neuropsihică a speciei, ceea ce e normal, fiindcă sunt mai inteligentă decât mulți proști, inteligență care e a mea, nu e condusă. Dacă ar lua alt om inteligent și l-ar izola mulți ani, ar găsi aceeași iluzie a conducerii dacă l-ar studia, dar să nu uităm că ar apărea și erori datorită faptului că observatorii au și ei psihicul lor. Dacă mă acceptau nici măcar nu ar fi găsit această iluzie a conducătorului unic, pe care o au ei. Ei spun că prin tortură ei încearcă fără succes să mă rupă de mulți ani, fiindcă nu mă vor pe mine ca om, eu fiind prea inteligentă în mod natural, lucru pe care ei nu îl acceptă. De multe ori mi-au spus că vor neapărat să îmi distrugă intelectul.

27.02.22
Ei spun că oamenii mă omoară fără remușcări fiindcă sunt proști și nu înțeleg nimic. Alții tot timpul intră peste mine, deși nu spun nimic, nu îi provoc și ei vin cu gândurile lor din senin, de mulți ani, fără ca eu să fac ceva rău, oricât tac - ”ea nu înțelege”. Ce nu înțeleg ???? Niciodată nu am greșit, ce nu am înțeles? Ei spun că nu înțeleg că sunt în mâinile unor nebuni care mă omoară. Bun și ce cred ei că trebuie să fac? ce îi deranjează din viața mea și e din cauză că nu înțeleg asta? ce cred ei că pot face? Ei spun că nebunii cred că eu am greșit ceva ce nu am greșit. Bun, ce vor ei să fac, dacă e așa? ce au cu mine? ei spun că pe mine m-au pus la închisoare și porcii au fost lăsați liberi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...