desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 21 februarie 2022

poze cu mine din ziua de 25. 12.21 - grasă, bolnavă, îmbătrânind singură

Seara de 20 februarie. Aceste poze le postez ca un fel de bună seara - nu vă puteți imagina ce înseamnă să fii izolat aproape 38 de ani. Mama e cu mine și îmi amintesc precis cum spunea că ea îi va păcăli pe toți și că mă va omorî și eu credeam doar că e nebună și nu contează ce spune... Unii spun peste mintea mea că toți cei care știau despre violența mare și absurdă a părinților față de mine - copil bun, liniștit, cuminte, - au fost toți rași?? Nu știu ce e acel lucru. Oricum mama e tot ce e în viața mea cu rost și desigur îi vreau binele, nu răul. Bineînțeles nu o suport cu ușurință. Mi-e tare greu de ea, mă chinuiește, e adevărul, dar nu am avut niciodată pe nimeni și nu am dorit răul nimănui.


Poze de acum câteva zile din curte:


21.02.22
Vă implor în genunchi... am suferit aproape 38 de ani, sunt încă un om normal, cum am fost mereu, vă rog în genunchi, izolarea e din 1984, nu mai pot...Ei zic tot timpul că toți oamenii cred că eu sunt altceva decât sunt... mereu am fost om bun și inteligent și nu am greșit nimic... aș fi făcut orice lucru bun puteam face pentru alții... Ei zic că oamenii toți sunt îndobitociți (expresia lor) și pur și simplu visează că eu nu am scris tot adevărul, când de fapt, cred că un om inteligent poate confirma, e evident că am scris absolut totul și că nu am greșit nimic. Ei spun că eu nu am greșit absolut nimic și omorârea mea înseamnă renunțarea la toate principiile statului de drept. Asta nu deranjează pe nimeni, dar altceva spun eu - că e greșit, că nu e bine. Ei spun că oamenii sunt așa idioți încât nici măcar nu înțeleg ad litteram că am fost și sunt mereu complet izolată - în afară de 5 persoane care au stat cu mine de vorbă, toată viața. Cică unii se miră că nu am avut absolut pe nimeni toată viața, când nu aveam de unde. Am trimis din nou la Liga Română pentru Sănătate Mintală. Am trimis în multe locuri degeaba, iar acum nu mai prea sunt în stare de muncă. Din nou ideea lor că poporul a fost mințit monstruos și mă omoară crezând că astfel distrug răul și de fpat e invers, eu fiind binele oprimat de ceva rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...