desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 11 februarie 2022

IAR RETROSPECTIVĂ POETICĂ

am corectat, am selectat o parte din ele, le-am editat, le-am grupat - poezii din anii 2016-2021, ultimul grupaj

Poezii din anii 2016-2021
Păcat că nu sunt bune, nu aveam cum să reușesc, a fost monstruos. Acum am înțepături mici în picioare - parcă ace - și greață și sete și amorțire ușoară a membrelor. Merg în oraș și cumpăr caiete și stilou și le transcriu pe hârtie, fiindcă cineva de exemplu, mi-a furat contul google acum cateva zile și blogul sau memoria pe stick sunt prea fragile și uneori indisponibile sau șterse - vreau să le am (poeziile) ca amintire.

Mai jos, pdf cu cartea micuță publicată în 2016 la Editura Caiete Silvane:

Cântece pe sub ușă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...