desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 10 decembrie 2019

10 dec.2019

Azi am fost la oft-almologie 10 dec 2019 - di-agnostic - AO a-stigmatism, pres-bio-pie, și catar-actă cort-icală incipientă. Am separat cuvintele ca să fac haz de necaz.
Va trebui să pun picături de 2 ori pe zi. Dna doctor a spus că cataracta nu e o boală - probabil este ca o rană sau ca o cangrenă, nu e boală. De fapt eu nu pot ghici ce a vrut să spună. A spus că nu sunt probleme ale vascularizației. Am făcut mai multe investigații. Luna care vine îmi fac iar ochelari, fiindcă cei de anul trecut sunt rupți de mult timp și lipiți cu bandă adezivă. Și nici nu prea erau buni.
A spus că ochiul drept e mai afectat ca stângul. Tocmai ieri am dat din nou peste pseudonimul poetului Negru Opac.

Mai demult am cules 97 de poezii ale mele într-o culegere pdf, nu mai ştiu dacă v-am dat linkul, dar era oricum clar pe blogul meu de poezii Muzele albe, blog intitulat așa din cauză că mama locuise o vreme la mătușa ei preoteasa pe Muzelor, și eu am scos la lumină doar ce era alb și bun și pufos din toată povestea vieții mele - adică devenirea mea intelectuală, sufletească și spirituală.

Link pentru poeziile mele

Însă cititorii blogului meu au apreciat mai mult tâmpenii de genul ”Sorcova și morcova”, adică versurile următoare, o excepție fără rost printre cele scrise de mine:

vară vară primăvară, floricele pe cîmpii,
fir de trifoi boieresc după ureche, fluturi albi și mari ca zmeii,
file de povești și ceai cu roua zînelor,
ascunde-te după genele mele și ți-oi da trei bătăi de lacrimă

decupaj, traforaj, rumeguș de lemnușe albe
toamna este ca un tablou cubist și ploile aduc pădurea
lîngă casă, umbrela cu ciucuri stă ruptă, te privesc
ca pe-o amintire și nu mă îndur să te plouă
ești mai frumoasă deasupra sînilor
decît o narcisă într-o glastră de argint

cîntecul de pe buze printre frunze de lemn de trandafir
scoate coarne îngerești și te du să susure apa dulce mult te-aduce
descîntec de inimă rea printre copiii lui Aliodor,
conduri de catifea cu ochi verde pe care nimeni n-o crede
miroase a iubire amăruie printre perdelele brodate cu maci grei
mie îmi ninge de două-trei ori la anul și la mulți ani

(8.08.18, jocuri neserioase de cuvinte)

Vin sărbătorile și pentru mine. Deja a trecut aproape a 5-a parte din secolul 21.
Și eu:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...