desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 24 decembrie 2019

24 decembrie 2019

Azi, 24 Decembrie 2019
Mi-a fost foarte rău - brusc greață, durere de cap și de ochi și frig înfiorător în tot corpul, în afară de cap, unii cred că am fost din nou otrăvită cu iaurt. Răul a trecut aproape brusc, așa cum a venit, acum e mai bine, dar nu complet. A durat vreo 2 ore mai puternic. Se pare că cuvântul mătrășire vine de la mătrăgună.
Am și o veste mai bună - am primit confirmare că pot merge la CT abdominal și pelvin. Pe 7 ianuarie. Încă și azi ei spuneau că, deși am fost cel mai bun luminos și pur om cu putință, oamenii m-au tratat invers decât era normal. Sau că, deși m-au chinuit și au mințit despre mine peste 40 de ani, ei și acum cred că eu am fost ceva rău, nu aceia care într-adevăr otrăvesc oamenii.

CRĂCIUN FERICIT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...