desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 3 iulie 2020

Important 2

Azi, 3 iulie 2020 am descoperit că, între timp, unii au umblat din nou pe blogul meu și au modificat htmlul la aproape toate postările din trecut. Voi avea săptămâni întregi de lucru, fiind 576 postări, pentru a scoate toate porcăriile de semne pe care le-au pus ei din nou pe blogul meu - mai ales fiindcă trimit în foarte multe locuri, cu speranța că mă vor accepta în sfârșit, oricât de puțin, oricine, cum implor din 1984 - și dacă ar fi adevărul, atunci în mod sigur ar fi dreptatea și aș fi avut de mult dreptul la muncă și la studii cum am cerut mereu. Voi reface absolut tot blogul în întregime. Încă o dată au fost porci, deși e vorba de o chestiune de viață și moarte și tot ce am scris e adevărul. Totuși numai o parte din postări sunt modificate, nu știu cam câte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...