desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 3 februarie 2021

3 februarie 2021 - eu și Luiza

încă o dată, poate ultima oară, vă deranjez cu așa-numit delirul meu - ei spun că este exclus ca eu să fi mințit ceva - ceea ce e adevărul - dar psihiatrii mint că eu am delir complex, în vederea mușamalizării cazului după moartea mea - din păcate a fost multă otravă... mulți ani, și eram clar izolată din 84, dar probabil că dvs credeți că eram nebună, ceea ce nu am fost deloc, deci mă vedeați ca pe un fel de Beau închis în casă, ca în cartea Să ucizi o pasăre cântătoare... regret că nimeni nu a avut nevoie de mine toată viața, că nu am reușit să fiu utilă și am fost tratată mai rău uneori ca un pui de găină de tăiat. Ei spun că oamenii au inventat că eu sunt ceva rău și, în realitate, eu nu am greșit nimic.

probabil că nu voi mai nota adevărul, oricum știu că am scris deja totul, dar nu m-ați vrut, otrava a mers înainte și la Voluntari, din când în când și probabil că e regula ca dacă e o crimă toți să ascundă, așa mi s-a spus... poate vă veți aminti că oamenii mai mult seamănă între ei decât se deosebesc, că suntem, împreună, o specie inteligentă.

una dintre aberațiile lor des gândite este că eu nu am greșit absolut nimic, dar că proștii cred că aș fi avut mai multe greșeli și de aceea sunt otrăvită
ei spun că am fost mereu un om singur și sărman și oamenii nu au văzut niciodată adevărul ???

am întrebat de ce cred proștii că eu aș fi greșit ceva și mi-au spus că fiindcă așa le sugerează stăpânii lor ???! Atunci ce motiv aveau stăpânii lor să îi facă să creadă minciuni despre o femeie singură? Asta îmi aduce aminte de unii proști - oameni simpli - pe stradă care parcă voiau să se scuze față de mine cu ideea: ”nu este vina noastră, e poruncă de sus”.

Azi, 4 febr.21, au inventat că medicul ginecolog Dușmanu Alina, care m-a torturat când am fost la consultație în august 2018, m-ar fi dezvirginat (????) fiindcă niciun bărbat nu îmi ”făcuse figura” și au mai inventat că ea a fost omorâtă pentru cauza lor - fiindcă spun ei, ei au un anumit delir cu cauze. ??? ce cauză poate fi să torturezi un om bun la ginecolog? Și cea de la endocrinologie a fost puțin ciudată - și avea și ea un nume bizar - Krystyna Dyachenko - cu 3 ygrec și ch, nu știu cum se pronunță

azi, 4.02.21


eu nu am fost invidioasă pe oameni, nici pe cei care au avut norocul să nu fie otrăviți
nu știu de ce ei mă compară cu Luiza, și spun că ei i-au făcut operație la tiroidă și pe mine nimeni nu a vrut să mă ajute, sau că pe Luiza nu au otrăvit-o și f_t-o ca pe mine etc.
dacă auziți vreodată de Luiza, să nu gândiți răul și să nu credeți că eu am spus ceva rău - ea a devenit, din câte spunea, chiar endocrinolog
ea a fost doar ceva mai norocoasă
ei spun că oamenii mă urăsc, deși eu nu înțeleg cum pot să urască un om pe care nimeni nu îl cunoaște, despre care nimeni nu știe nimic
ei spun că medicii sunt doar călăi calificați (???) și că Luizei i-au cumpărat (??) libertatea prin distrugerea mea ???!Aceștia sunt uneltitori - Să nu vă imaginați că eu am ceva cu Luiza, sau că am avut vreodată ceva rău cu cineva.

Ei spun că Luiza e doar un monstru ca toți ceilalți, dar eu nu am nicio dovadă despre așa ceva - știu doar că odată cineva mi-a dat o durere groaznică de cap când ea a zis să ne rugăm lui Dumnezeu (cu rugăciuni reale) pentru sănătate - dar nu pot crede că ea era monstrul. Eram la mine acasă cu mulți medici pe scara blocului.

odată m-am întâlnit în ultimii ani cu tatăl Luizei și el m-a întrebat câți bani primesc lunar și i-am spus că 1000 lei căci atunci așa era

apoi m-am întâlnit cu mama Luizei și ea, ca și Luiza, a fugit de mine, deși am salutat-o, nu știu de ce - era poate înainte să scriu blogul, unde am notat doar adevărul și nimic rău despre Luiza, fiica ei

ei au inventat ceva politic despre Luiza - că e sprijinită de americani (??) și că eu eram singura nesprijinită și proștii credeau invers și toți inventau minciuni numai și numai fiindcă au vrut să îi păcălească pe proști despre mine - dar totuși de ce?

iată, pe scurt adevărul clar despe Luiza - scrisoarea ei către mine în octombrie 1990 - când eu intrasem la facultate, la Cluj
Luiza avea un scris extrem de constant, din câte țin eu minte, era aproape la fel în clasa a 8-a și în liceu, față de mine, care m-am format ca scris până în clasa a XIIa - deci Luiza era ca o veterană față de mine. Ulterior, nu știu dacă și-a schimbat scrisul în urma tratamentului psihiatric, cu mine așa s-a întâmplat, fiind foarte violent tratamentul
4 pagini, doar atâta, dar puteți vedea clar relația noastră și felul ei de a fi, după cum chiar ea spune - nu e nimic rău vizibil și eu nu cred răul, nu am motive
ea termină scrisoarea ca mine blogul meu - ”dar eu nu știu să trăiesc singură...”

ei spuneau în engleză uneori (și azi) că ăia, inclusiv Luiza, sunt nemuritori și eu am fost doar un om normal și ei s-au folosit de mine așa cum fac întotdeauna - oricum eu nu am vină deloc - nu știu dacă sunt nemuritori, nimeni nu m-a făcut să cred asta
ei sunt chiar obsedați să mă omoare - azi măsurau inima - spuneau că inima va ceda prima etc. - în timp ce mă loveau


sunt unii oameni care consideră că nemurirea unora e un secret și eu am greșit exprimând ideea acelui individ care vorbea în engleză peste mintea mea - da, e o aberație să spui așa ceva dar mi-era rău, tot din cauza lor, adineaori, nu mai explic - oricum nimeni nu crede deci nu e niciun pericol de trădare a unui secret, fiindcă, subliniez, faptul că un om nu își schimbă înfățișarea mulți ani nu înseamnă că e nemuritor - am văzut și eu lucruri bizare în ultimii ani, dar nu știu nimic cert - cei care au mai văzut se pot gândi că logic nu știu nici ei nimic de fapt - pot fi și alte variante și oricum oamenii care spun așa ceva nu sunt crezuți, eu de pildă am văzut că copiii de deasupra mea nu creșteau, dar poate erau alții sau cine știe, poate erau doar zgomote ale adulților, dar cam tropăite - dacă prin absurd vedeți că un copil nu crește, nu are rost să înnebuniți, că nu știți cauzele genetice sau altele ce pot fi - și nu înseamnă că sunt nemuritori, poate altceva și poate nu vă dăunează dvs. Eu am avut dubii așadar abia în ultimii 6-7 ani. Am mai văzut și actori sau cântăreți care parcă nu îmbătrâneau. Dar nu am avut delir.
eu nu știu în mod sigur dacă ei sunt nemuritori sau nu - habar nu am dacă nu sunt altceva unii - de exemplu, într-o pădure sunt mai multe esențe - dar esența se combină cu factorii de mediu, predicția ratei de creștere nu e mereu aceeași, am văzut pe stradă oameni care semănau cu doi actori morți deja, dar poate că doar semănau, nu cred că erau ei - nu am dovezi! Unul, mort la 92 de ani, l-am întâlnit pe strada mea, Calea Moșilor, deci nume despre bătrâni și era Colea Răutu, cu nume de râu din Moldova,și nașul meu, Moldoveanu, îmi vorbise despre el demult. Acest actor a apărut ostentativ, de 2-3 ori succesiv în ”calea” mea, fără ca eu să mă fi gândit la el și părea ciudat. Dar e posibil ca el să fi apărut înainte să moară - am văzut pe internet că a murit în 2008 - și e posibil ca amintirea întâlnirii lui să apară ca fiind mai recentă deși nu a fost. O altă variantă este ca el să nu fi fost el, ci o persoană care semăna cu el, iar eu nu am căutat pe internet atunci știri despre el, fiindcă nu mă interesam de astfel de lucruri niciodată și nu știu decât chipul a foarte puține personalități publice, inclusiv actori. Deci nu am avut niciodată delir.

ei spun că oamenii au dat vina pentru căderea a nu știu ce pe un copil, adică pe mine
eu, fără să știu la ce se gândesc, pot spune că ei sigur nu au dreptate, adică nu a căzut nimic din cauza mea, deși a căzut ceva peste mine, dar nu din cauza mea, pot explica toate variantele
ei spun din nou că ceea ce vor ei nu se poate, fiindcă eu sunt cea mai deșteaptă (?), cea mai bună și tot ce am spus eu e adevărul în cele mai mici detalii și tot ce spun ăia (nu știu cine) despre mine este minciună. Dar ce spun ăia?

iarăși explic această chestiune, deși știu că nu interesează pe nimeni
ideea lor e că eu am înțeles că nu există moarte, cel puțin pentru unii, și de aceea au interesul să mor ????
alții spuneau mereu că au interesul să mintă că eu sunt nebună, să îi păcălească pe proști că am delir sau gândesc greșit
eu îmi aminteam uneori diverse versuri, cum ar fi al Anei Blandiana - ”nimic nu moare, mi-ai șoptit, nu moare” sau ” și cât de straniu, cununi de flori, maci și bujori, îmi stau pe craniu” etc. sau alte versuri eminesciene, sau blagiene - Blaga folosete imaginea mormântului în mod expresiv, inclusiv cu ideea că cimitirul naște morminte și stelele le vizitează și alte meditații pe tema morții
îmi aminteam că vietăți felurite nu mor iarna când totul îngheață și ele nici nu se hrănesc, nu respiră etc
sau imaginea explozivă a florilor și frunzelor primăvara
sau cum a văzut că unele gâze strivite sau otrăvite își revin după mai multe zile sau luni
sau toată religia și literatura despre înviere și nemurire etc.
etc.
Astfel încât am gândit eu însămi că știu prea puțină biologie pentru a fi sigură că voi muri și nu voi învia etc., dar niciodată nu am gândit sau tras concluzia că așa este, că unii sunt nemuritori, fiincă nu aveam destule date din realitate ca să trag vreo concluzie.
Am scris ieri despre cei doi actori pe care i-am văzut, dar nu știu sigur dacă erau ei sau dacă erau în calea mea după data morții lor, care nu știu dacă era declarată corect, fiindcă ei pot minți și asta. Nu am știut niciodată chipuri celebre, decât câteva. E posibil să fi fost și unii actori în calea mea, mai ales fiindcă unii delirau despre mine și mințeau că eram nebună sau ceva rău sau că greșisem și astfel oamenii mă hărțuiau pe stradă, cu aglomerații reale de mașini sau pietoni, poate și actori printre atâția.
Am explicat totul clar, dar există ticăloși care se pare, din câte văd, că v-au păcălit că sunt nebună. Aparent m-am justificat și poate credeți că am delir și vreau să vă mint, sau să păcălesc pe cineva, când, în realitate, nu am avut niciodată delir și am gândit totul corect, exact așa cum am scris pe blog - poate v-au păcălit pentru a mă otrăvi la adăpostul minciunii că eu fabulez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...