desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 1 februarie 2021

1 februarie 2021 - cadavrul meu, după spusele unora

Aseară iar au spus că poporul nici acum nu a înțeles adevărul și că toți cred că eu sunt altfel decât sunt. Și că i-au păcălit că eu scriu aberații pe acest blog.

Eu am spus că țelul vieții mele nu a fost să îmi povestesc viața, dacă e să ne amintim de un roman al lui Gabriel Garcia Marquez - ”A trăi pentru a îți povesti viața”. În realitate țelul vieții mele a fost să mă pregătesc pentru o meserie cu seriozitate, să mă calific astfel încât să fiu un om util și dorit de ceilalți - cred că vă dați seama că blogul l-am scris fiincă eram total singură și otrăvită și clar omorâtă, și așa mai aveam o speranță minusculă să fiu acceptată, în cazul în care cineva ar fi înțeles tot ce puteam face util și cât și cum era în mod specific inteligența mea, sau ar fi fost dornic să oprească așa o nedreptate mare - de a fi otrăvită, torturată și omorâtă fără vină întreaga viață. În realitate am avut și mare valoare de caracter și de suflet, ceva foarte bun și frumos, nu doar intelectual. După cum am spus mai demult, scrierea unui blog exhaustiv despre sine nu e o capodoperă și nu dă măsura valorii omului respectiv și eu chiar puteam face ceva inteligent și bun în viață. Faptul că intrau peste mintea mea ideile telepatice ale unor oameni răi nu însemna că eu nu pot munci bine (sau chiar studia în tinerețe), fiindcă eram detașată de ideile acelea și puteam să le izgonesc, chiar dacă le-am notat aici toate. Poate că, așa cum am mai spus, oamenii vedeau - nu toți - că eram torturată groaznic de vecini și de unii golani în oraș, și, prin aceasta, acopereau faptul că eram otrăvită și omorâtă.

Poate și fiindcă autorul acelea a scris romanul Toamna patriarhului, despre un cadavru imens, despre care Mihai Plămădeală spunea că îi place, când l-am întrebat, în naivitatea mea copilărească, ce carte îi place mai mult, a intrat în gândul meu unul dintre cei care consideră că eu sunt importantă pentru ceea ce va reprezenta trupul meu mort, cadavrul meu și, din acest motiv, mi se administrează otravă. Acest gen de idee a mai fost și mai demult din partea unora, nu eu am inventat așa ceva. Este, poate, o elucubrație. Dar probabil că v-au păcălit că nu am fost otrăvită și de vreo 2 săptămâni s-a agravat boala foarte mult - mirosul scaunului e foarte monstruos, nu era așa - mama zice că a căutat pe internet și e vorba de pancreas, dar ei au continuat să mă otrăvească cu apa, care provoacă sete monstruoasă - numai apele pe care le cumpără special pentru mine. Chiar și în ultimele zile au intrat din nou cu ideea că trebuie să mă omoare și să mușamalizeze totul.

probabil că ați înțeles că tot ce am povestit a fost adevărat și că am povestit absolut totul, fără excepție, exact așa cum a fost
am fost inuman torturată toată viața, fără greșeală și fără defecte fiind eu
am fost izolată inuman timp de 37 de ani, cu o cruzime diabolică
am fost supusă celor mai monstruoase schingiuiri ce se puteau în viața mea - atât fizice, prin otravă și tortură de viol de la distanță și prin zgomote și urlete cu vulgarități ale unora, cât și tortură morală, sufletească, fiind un om absolut bun și normal, tratată ca și cum ar fi invers
cred că vă dați seama că întotdeauna am fost om normal și am fost conștientă de tot adevărul deja scris acum pe blog, nu am fost nici ”confuză” și nici nebună niciodată
poate că ați înțeles imensa mea iubire față de oameni și toată bunătatea și gândul curat în permanență, încă de la începutul calvarului, din 1984, nu doar în ultimii ani
nu am fost niciodată scufundată în mizerie, am sperat și am iertat în permanență
nu am fost megalomană sau vanitoasă, ceea ce am scris în rândurile de mai sus e adevărul cu certitudine
am fost mereu în stare să muncesc și să studiez chiar, dar oamenii nu mi-au acordat încredere și m-au izolat total - și eram numai ceva foarte frumos sufletește și bun
merita să mă lăsați în viață, ați greșit mult, niciodată nu am fost altfel și eram în stare de multe lucruri bune ei spun mereu că oamenii m-au izolat și mă omoară cu otravă și mint pentru a mușamaliza faptul că au mințit despre mine și mi-au făcut răul în trecut !
cu scopul probabil ca dvs să credeți că eu am fabricat povestea vieții mele - deși clar e totul adevărat și eu izolată din 84 - ei au intrat din nou cu vechea lor propoziție - ”fii liniștit că nimeni nu o să creadă adevărul”

ei spun că unor oameni răi și proști li s-au cumpărat tăcerea sau minciuna despre mine, cu scopul ca eu să fiu omorâtă prin tăcere și minciună ?????
ei spuneau că cei din alte țări sunt mai vinovați decât România și că eu sunt omorâtă fiindcă sunt dumnezeu cu adevărat ???!
ei spun că unor idioți le e scârbă de mine crezând că eu sunt minciuna și de fapt eu sunt adevărul în cele mai mici detalii (- un om foarte bun și inteligent, fără greșeală)
eu spun că da, tot ce am spus e adevărul, dar nu am fost incapacitată de suferință, am rămas binele și un om capabil, păcat că mă omorâți, niciodată nu am fost altfel
e adevărat că unii proști mă omoară cu seninătate, deoarece cred aberații, invenții psihologice sau psihiatrice - oare chiar nu vedeți adevărul? Sunt clar invenții și instrumente ale celor la putere de a omorî sau prejudicia grav - nu există ca atare chestiuni abstracte, cum ar fi boala psihică sau instituția psihiatrică, există doar oameni - răi și buni, proști și deștepți etc.
una dintre minciunile lor e că eu mor din cauza medicamentelor multe, e tot o minciună convențională

unii spun că poporul comite o imensă greșeală că mă omoară
alții spun, ca porcii aceia din oraș, că poporul mă urăște și minte ca să nu se facă de râs și că toți vor să mor ca ei să își ascundă rușinea???
în engleză a intrat unul cu ideea că e un delir monstruos și altul a spus adevărul că nu e deloc delir și nu am avut niciodată delir
altul, tot în engleză, spunea că el a înțeles imediat adevărul, că am fost f_tă și acum mă omoară - eu nu știu ce e f-tul și de ce trebuie omorâți cei f_ți, dar ei așa au spus mereu
altul tot în engleză spunea, ca și alții mai demult, că ăia care spuneau că va fi important cadavrul meu erau doar nebuni din Marea Britanie (fiindcă fiecare popor și-a adus contribuția la delirul colectiv și urât despre mine)
mai mulți au spus că eu, fiind rațională și normală, am fost prada vânată de toți nebunii omenirii
alții spun că mama mea m-a urât așa de mult, încât nimeni nu poate crede adevărul

mi se pare foarte ciudat că practic mă omorâți, poate că v-au păcălit că am delir sau altă tulburare psihică, nu am avut deloc
am fost izolată din 84, nu am avut aproape nicio șansă în afară de dvs., de fapt deloc
puteam să dovedesc lumii întregi că nu sunt obsedată de faptul că sunt masacrată și otrăvită de atâția ani, deși a fost și este adevărul
totuși, eram în stare să muncesc și să studiez intelectual ceva
ați fi văzut că nu am avut deloc delir și că nu sunt atașată de trecut
totuși nu am avut nici cea mai mică greșeală toată viața
azi inima din nou, poate din cauza otrăvii

poate că mă omorâți pur și simplu de teamă să nu fiți otrăviți, dar nu înțeleg atunci de ce de la începutul ”relației” noastre de la autor la cititor de monologuri păreați să vă distrați - poate că v-au păcălit cu propaganda lor idioată despre boli psihice etc.

practic am terminat de scris absolut tot ce mi-au făcut rău ceilalți oameni, dar am dorit să fiu lăsată să scriu și ultimele trei capitole - despre lucruri mai frumoase și luminoase sau triste pur și simplu - dar nu știu dacă voi mai putea - acum se pare că m-a prins iar o răceală sau gripă, poate voi ieși din ea... ei spun că degeaba tot binele și altruismul meu, fiindcă dvs și alții au fost real îndobitociți despre mine de jumătate de secol și eu am fost practic cel mai bun om (? așa spun ei) și este practic cea mai hidoasă crimă din istorie, dar oamenii cred altceva... deci, spun ei, degeba vreau să scriu eu și ceva mai frumos sau bun, fiindcă oamenii nu pot crede adevărul de atâta amar de vreme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...