desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 7 februarie 2021

facebook

Dragi colocatari în spațiul virtual numit facebook,

Azi, 7 februarie 2021, îmi iau la revedere în modul acesta copilăresc și protocolar-glumeț de la dvs. Eu nu mai pot ”sta” pe facebook, fiindcă sunt un om prea singur. Nu de 1 an, de când pacostea de Covid19, ci de aproape 37 de ani – îmi este extrem de greu, mai ales fiindcă nici pe internet nu am pe nimeni, nici prieten, nici dușman.

Azi au intrat unii peste mine iar, dându-mi dureri mari de cap și de ochi. Unii au inventat că eu sunt geniu, ceea ce eu nu cred – dar am fost un om inteligent, fără amintiri din vieți precedente. Nu știu dacă voi fi omorâtă, așa cum ei spun mereu, cu ideea că e o decizie a lor ce nu poate fi schimbată. Astfel, ei dau un aer oficial și judecătoresc unei crime sordide, fără niciun fel de judecată. Alții spun că eu am fost un om extrem de bun și de mare puritate, ceea ce e adevărat.

Deși nu avem nimic în comun și nimeni dintre dvs. nu mă cunoaște, eu mi-am făcut datoria să scriu absolut totul pe facebook – despre viața mea, chiar fiind lucruri intime, cu speranța că voi fi acceptată, nu omorâtă, cum vor unii. Nu am reușit. Cred că vă dați seama că în realitate am fost un om discret și foarte tăcut, cu mult bun simț și drag de oameni. Blogul despre viața mea l-am terminat așa cum am promis, în afară de cele două concluzii despre propria mea persoană, pe care nu știu dacă le voi mai scrie.

Dragii mei, eu vă spun la revedere, cu mențiunea că nu mă voi omorî, cel puțin deocamdată, dar nu știu cât voi mai trăi. Pe 16 februarie voi avea eventual 50 de ani, așa că vă mulțumesc anticipat pentru urările dvs. de la mulți ani. Vă doresc tot binele din lume și să aveți ochii deschiși pentru ceea ce e frumos și curat. Dacă întâmplător veți avea vreodată nevoie de mine, de umilele mele servicii sau de ajutorul meu, de orice aș putea face sau de prezența mea, îmi puteți scrie la adresa poștală Moldoveanu Cristina-Monica, str. Aurel Vlaicu nr. 7, Voluntari, jud. Ilfov, sau la numărul 0747228311 prin mesaj sau telefon, sau la adresa de email Crismonimold1971@gmail.com

Blogurile mele le las deocamdată deschise pentru lectură.

Vă mulțumesc cu sinceritate pentru tot ce ați vrut sau ați putut să faceți pentru mine, pentru ajutoarele primite, pentru gândul bun, pentru vocea dvs. - 4-5 persoane, oriunde ați fi în această lume.

Cu drag,
Cristina MM

P.S. Țin cu adevărat la dvs., dar facebook nu este decât ceea ce îi spune numele – o carte cu chipuri. Nu mai pot îndura deocamdată doar chipuri, sunt prea mulți ani de izolare – nu știu dacă vreodată voi reveni pe facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...