desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 28 iulie 2013

Furt de calculator

Azi, 28 iulie 2013, în timp ce postam pe acest blog povestea morţii bunicului meu, un hacker a intrat şi mi-a stricat temporar calculatorul, şi programul word şi contul google.
Acum şi-a revenit şi am putut finaliza postarea şi programul meu word 2003 merge din nou.
Cu speranţa către Dumnezeu, sper să pot scrie în următoarele zile tot restul suferinţelor mele nemeritate, înainte de a muri, aşa cum vor alţii.
Nu am înţeles şi nu voi înţelege niciodată nici de ce vor ei să mor, nici ce interese pot să aibă aceşti oameni violenţi, care agresează oribil pe cei nevinovaţi complet, cum am fost eu.
Fără orgoliu pot afirma că am fost un om bun cu adevărat, că nu am dăunat nimănui, nici unei muşte practic şi am fost în acelaşi timp un om inteligent. Mai degrabă tipul abstract, teoretic, deoarece citeam filozofie şi lucrări ştiinţifice cu mare drag în fragedă tinereţe, în timp ce oameni răi mă torturau sexual pentru plăcerile lor sordide. Eu nu i-am provocat şi nici nu i-am indus în ispită, nu am absolut nicio vină. Heidegger şi Kant mi-au plăcut mult, dar recunosc că am citit şi multă literatură.
Îmi pare tare rău că nici nu am apucat să trăiesc, cred sincer că am fost un om capabil de realizări intelectuale şi aş fi fost o mamă bună pentru copiii mei. Din motive necunoscute, lumea mă omoară...

Un comentariu:

  1. de multe ori au intrat în calculatorul meu, a fost agasant. Iluzoria speranță în Dumnezeu - ca un fel de participare la loterie...

    RăspundețiȘtergere

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...