desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 6 decembrie 2013

Neplăcut

Vedeţi cum arată blogul meu acum? Azi 6 decembrie, cadou de Moş Nicolae.
Fără linkuri, fără persoane interesate, fără muzica adăugată de mine...
Trist, aşa de mult m-am săturat de cei care intră şi modifică ceea ce am făcut eu.
E tot un fel de violenţă, nu se mai satură din 1984...
Dacă nu îşi revine, va trebui să refac totul

Am încercat, e în zadar. Câteodată blogul îşi revine, altădată e din nou dezordonat. Nu am cum să îl repar, trebuie să mă resemnez, deşi nu îmi place dezordinea de pe pagina principală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...