desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 15 mai 2019

14-15 mai 2019

iar: ”pe tine te urăște o lume întreagă deși e adevărat că nu există niciun motiv”. Și nici nu a existat și nici nu cred că mă urăște cineva. Și nici nu am crezut, asta e.

”Psihologii, în cîrdășie cu medicii, au decretat că ești nebună și de aceea te-a lovit o lume întreagă.” Nu e corect. Nu e așa, oamenii sînt responsabili pentru încălcarea unor legi și reguli clare în cazul meu și coduri morale clare, și au fost destui, se putea relata și dovedi și nu e vina psihologilor și a medicilor, deși și unii dintre aceștia au greșit clar. Cum adică au decretat? E vorba de crimă reală, eu nu am greșit absolut nimic.
”Ei nu știu nimic și atunci își închipuie lucruri despre tine, care nu există.” ??

Azi sînt fericită, fiindcă m-a vizitat amintirea lui Coșbuc din copilărie. Mi-am amintit, după un car de ani, că citisem poezia Rada - și am căutat-o pe internet, dar nu am mai recunoscut-o, atîta tot, însă am surîs în sinea mea. E ciudat și frumos, nu mi s-a mai întîmplat de la 18 ani să îmi amintesc ceva din fragedă copilărie. Vă doresc numai gînduri frumoase și minuni.

Acum au zis din nou că toți vor să mor și e evident că și voi toți asta doriți deși eu nu am vrut să mor. Îmi pare rău că așa gîndiți, dar e greșit, fusesem în stare și de studii și de creație intelectuală. Am înțeles cu adevărat foarte clar că din păcate v-au făcut să delirați și să gîndiți greșit, deși eu am dreptate că nu trebuia să mă omorîți. E clar, spun ei, că proștii nici acum nu au înțeles că te omoară cu adevărat. V-am explicat că oamenii perfecți, și eu evident eram, nu trebuie omorîți, dar nu mă credeți și în viitor veți face poate la fel. Ei zic că la fel veți face cu cea care va urma după mine, fiindcă așa a fost mereu în istorie. Asta nu știu, dar știu că ați fi avut de ales binele în cazul meu, dar nu ați vrut.
M-au scuipat destul, inclusiv că ”tu nu înțelegi proasto, de ce te-au izolat - că trebuie să te omoare! tu chiar nu înțelegi ce s-ar întîmpla dacă lumea ar înțelege adevărul? ceea ce ți-au făcut ție e cea mai monstruoasă crimă din istorie și toți au votat să te omoare.” Păcat.
Îmi pare foarte foarte rău, mă rog lui Dumnezeu în zadar de zeci de ani să vă lumineze mintea și să îmi lăsați și mie viața. Unii zic că e pur și simplu imposibil fiindcă mintea voastră e întunecată și că numai eu eram lumina lumii, adică rațiunea oamenilor și ei, otrăvindu-mă și-au tăiat craca de sub picioare - și era o cracă bună. Nici acum nu era prea tărziu. Acum mi-e sete rău din nou ( nu mi-a mai fost de mult), doare coloana și nu am nici saltea bună pentru spate fiindcă nu am avut bani - m-au trimis la recuperare la coloană și apoi nu m-au mai lăsat să merg și totuși mă puteam recupera, nu eram o epavă, ei vă vor minți, tot ce am spus eu e adevărul dar, din păcate, am înțeles că îi credeți numai pe cei răi și proști. Ei zic că e clar că toți gîndiți că eu trebuie să mor pentru mușamalizarea adevărului și căm toți oamenii normali așa cred, și vecinii mei, că altfel e rușine pentru România. Totodată ei zic că România e țară de sperjuri, asasini și hoți și că ei toți știu asta, nu se poate face nimic. Eu nu cred. Ei zic că lumea nu trebuie să înțeleagă nici măcar că nu am fost nebună și nu am greșit nimic toată viața și vor să mor și din acest motiv. M-au mai scuipat și cu alte orori. Îmi pare rău că nici voi, pe facebook, nu m-ați acceptat, oricum nu aș fi vorbit cu voi despre necazurile mele, era logic ce fel de om am fost mereu. Am fost perfecțiunea, greșiți oribil dîndu-mi moartea.

Aseară m-au lovit din nou și cel mai mult îi durea faptul că ei de aceea m-au izolat, ca să mă omoare fiindcă adevărul trebuie ascuns, adică faptul că eu am fost monstruos masacrată o viață întreagă. Este adevărul, și ei continuă să îmi dorească moartea și să facă răul, cum voiam să notez în acel rezumat, dar e oricum clar, probabil numai cei foarte proști cred că eu delirez sau că nu judec corect.
”Tu ești într-adevăr cel mai mare martir al umanității, nu ai greșit absolut nimic toată viața și toți ți-au făcut rău. Psoștii cred că tu ai greșit sau că ești nebună numai din cauza faptului că unii oameni au mințit încontinuu, toată viața ta, despre tine. În plus ei vor și să mori și te omoară cu o bestialitate monstruoasă.”
Mi-au spus acestea de multe ori. Da, este adevărat, nu m-am autovictimizat singură și încă sper că mă vor/veți accepta cînd veți înțelege adevărul. Ei spun că proștii nu vor înțelege niciodată și că de fapt, nu se întîmpla nimic rău dacă eram acceptată, fiindcă oricum ei nu vor înțelege nimic.
În plus, pe lîngă faptul că nu am greșit nimic, am fost un om perfect întotdeauna, încă de la început, nu după ani de martiriu și închisoare. Adevărul, pe care îl puteam ușor dovedi, era că am fost în stare și de muncă și de studii în sens foarte frumos și bun, chiar dacă am cerut aceste drepturi viața întreagă și nu mi s-au acordat, în mod criminal.
Totul ar fi fost numai lumină și bine și am fost de mult un om matur, nu prea înțeleg de ce unele persoane, gen Silviu azi noapte, simt nevoia să îmi pună emoticoane haioase sau de sugera că e ridicol sau amuzant ce am scris eu. Cred că pur și simplu el crede de-a binelea că aș fi proastă sau nebună, deși nu am fost niciodată, ba chiar am fost un om care îi putea judeca pe alții și nu eram discordantă într-un dialog sau în relațiile cu alții defel, dar ei au zis că și de aceea m-au izolat, pentru ca proștii să creadă că eu nu sînt adecvată în contextul unei discuții de exemplu sau că sînt ”panaramă” sau bufon. Și, între timp, să mă omoare cu adevărat. Nu doar otrava, dar și otrava.
Dvs. și lumea nu au înțeles. eu am fost un om capabil și acceptabil din multe puncte de vedere și inteligența mea nu a fost doar de tip filozofic și am fost binele mereu. Și iubire și iertare față de oameni mereu, real.
Iar au intrat ăia ”Nu o să ne mai respecte nimeni niciodată.” De 10 ani ei așa spun și cred, de parcă s-ar lega de viața mea.

”deși tu nu ai greșit absolut nimic, ție toată lumea ți-a făcut rău încontinuu, toată viața ta.”
”Totul a fost întotdeauna exact cum ai spus tu, dar proștii cred altceva.” Idioții cred că asta e o glumă sau că aș fi eu paranoică să cred fără motiv, că mi s-a făcut rău. Evident nu am fost așa și pot dovedi. Și ce dacă mi s-a făcut rău? Am întrebat de multe ori, am explicat că am rămas la fel, și aptă de muncă și de studii și vîrsta nu fusese încă o problemă. Nu cred că un om trebuie omorît dacă e fost torturat sau otrăvit fără motiv. totuși toți vor evidetn să mor. Mi-au mai spus că nu m-au lăsat să scriu rezumatul acela pe scurt din ultimii 15 ani mai ales, fiindcă ei colnsideră că eu trebuie să mor, ca ei să ascundă unele greșeli de fapt mici, adică nu chiar omucidere gravă, ale unor persoane respectate. Ei consideră că viața mea nu contează defel pe lîngă reputația neștirbită a acelor persoane, chiar dacă au recunoscut că am fost puritatea absolută și binele toată viața. Ceea ce ei nu au înțeles și nu pot crede e că am fost și un om de valoare din toate punctele de vedere, nu doar intelectual. Nu am fost ineficientă și nu am ratat nicio șansă, pur și simplu nu am avut nicio șansă. Ei nici măcar ca intelectual nu mă cunosc și au făcut mult rău cu scopul de a distruge tot ce aveam eu bun în aceste sens și cărțile pe care le-aș fi scris eventual, ca femeie, chiar dacaă nu aș fi scris mult, și oricum poezie poate nu aș fi scris, dacă mă lăsau să muncesc. Eu cred că crima gravă e gravă oricine ar fi victima și nu are mare impoirtanță faptul că am fost un om curat și inteligent. E adevărat că am avut și caracterul perfect, dar nu trebuie să uitați că de fapt nici oamenii răi și cu defecte nu trebuie omorîți.
”trebuie s-o lege și s-o închidă la balamuc.” ??
Ce naiba au cu mine?
O idee pe care nu am mai interceptat-o pînă azi:
”(deși tu evident nu aigreșit nimic și ai fost izolată în apartamentul tău) unii porci i-au păcălit pe proști că vecinii tăi îți dau antidoturi la otrava clară uneori din supermarket, cînd de fapt, și vecinii tăi te otrăveau mai rău.”
Nu m-am gîndit la aaș ceva, dar mai demult ma prins această idee a unora:
”și la toate otrăvurile pe care i le dădeau ei îi dădeau alt antidot.” Nu am înțeles la ce se refereau, poate este vorba de ceea ce spun cei de azi.
”e femeie și de aia nu vor să o accepte, dacă ar fi fost bărbat, ar fi acceptat-o.” ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...