desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 14 mai 2019

14 mai

14 mai
Ei spun că nu e adevărat că oamenii f_ți de medici dăunează fizic/psihic celorlalți oameni sau că trebuie să fie omorîți. De fapt, nici eu nu am crezut asta, decît ca eventualitate, după ce unii așa spuneau în mintea mea, cu ideea că de aceea m-au izolat. Ei spun că eu nu pot face răul involuntar asupra celorlalți, dar ei pot face răul asupra mea. Nu știu sigur.
Ei zic că nici verii mei nu aveau de ce să nu comunice deloc cu mine, fiindcă nici lor nu aveam cum să le dăunez. Oare înseamnă asta că ei mă izolau sau se purtau urît de teama celor care mereu spun că trebuie să mă omoare și să mă distrugă (complet), inclusiv anul acesta sau anul trecut?
”Omul f-t nu e un monstru, e un om la fel cu ceilalți oameni.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...