desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 1 iulie 2019

1 iulie 2019

deci, spuneam ieri din nou, pentru ultima oară, despre dimensiunea politică a unui om, sau unui fel de dumnezeu-om, fără nicio implicare politică a individului.
Au intrat, ca de obicei, unii cu ideea că după ce e spun adevărul clar, ei inventează iar deliruri, care coboară pe idioții care credeau că mă înțeleg, din nou în aceeași mlaștină de delir și minciună.
Înainte să continuu scrisul adevărului cu lucruri mai importante, notez ce au spus ieri seara, cum fac ei mereu, legat de adevărurile scrise de mine.
Au intrat iar cei cu ideea că eu și mama mea sîntem 2 păianjeni, că eu sînt păianjenul bun și mama cel rău și că mama vrea să mă omoare. Acest gen de idee cuprinde multe altele similare, spuse de ei pentru a îndepărta oamenii de orice idee clară spusă de mine.
Sau cei cu ”Moldova” din nou. Uneori ei intră cu ideea că eu eram Moldova (din țară sau de peste Prut, din multe motive, pe care nu le enumăr). Pentru proști, simplul fapt că mă numeam Moldoveanu, cel mai înalt pisc din România, li se părea făcătură și lucru rău, deși ar putea să vadă că mereu a fost așa în istoria civilizațiilor, fiindcă nu sîntem vite sau porci - observați, încă și mai clar decît în România, în alte țări (mai evoluate, cred unii) ale vecinilor noștri europeni, aceste nume predestinate din științe și arte și politică chiar, care au fost nume reale, nicidecum pseudonime, dar există destule clare și la noi. Gîndiți-vă la propriul dvs. nume sau al locului unde vă aflați, înainte să cîrcotiți. Poate că proștii credeau din cauza asta că unii vor îi manipuleze sau să mă impună pe mine și mă vedeau forță politică în mod aberant, eu, un om inteligent și capabil. Cum naiba vreți să fiți oameni dacă nu acceptați forța și ordinea rațiunii?

Alții cu ideea adesea repetată de mult timp că toți au ”mușcat momeala”, fiindcă o parte din delirul lor politic e legat de ideea că eu eram un fel de momeală, fie aruncată de o forță politică oarecare, fie în calitatea mea de om bun și sărac, geniu eventual, care este folosit pentru minciuni politice, pentru păcălirea unora. Absolut sigur nu am fost niciun fel de momeală, realizați oare că acesta e doar un delir al proștilor? Ceva rău, care atacă indirect personalitatea mea, cînd de fapt meritam respectul. E scris peste tot în cărți că aproape orice delir pleacă de la interpretări greșite ale realității și ei exact asta au făcut, nu eu. Citiți tot ce am scris pe blogul meu despre viața mea și veți vedea că era mereu realitatea clară, obiectuală, concretă și dovedibilă, chiar dacă era vorba de aspecte psihice - clare - ale personalității mele. Evident nu am avut delir defel și nici o altă tulburare psihică niciodată.
Oricde lucru se explică prin sine însuși, spun unii, și sînt de acord. În esență toată gîndirea omului e tautologică. În epoca actuală sau recentă, intelectualii mai puțin evoluați în ce privește științele comunicării, teoriile limbajului etc. au avut tendința să creadă că dacă explici un lucru prin sine însuși ești paranoic sau gîndești greșit. Nu e așa - desigur că dacă explic un lucru mă refer și la atribute relaționale ale obiectului respectiv, dar o explicație corectă aduce toate atributele în sfera obiectului respectiv.

Unii s-au luat de faptul că am scris acea ipoteză elucubrantă despre bombele atomice, dar totuși am implicat că ele asta erau bombe a-tomice. Era doar o ipoteză, nu delir, unul dintre rarele momente cînd eu presupun ceva dacă etc., în timp ce aceia care mă lovesc de moarte presupun mii și mii de lucruri evident greșite. Repet, am plecat de la ipoteza ”dacă ea a existat”. Ei pot spune că eu am fost absolut singura și că nicio femeie, nicăieri în lume, nu a mai trecut prin asemena calvar și că asta e fiindcă eu am fost nebună și f_tă. Totuși, repet, din ceea ce e deja arătat în lume, în istorie și literatură și în diverse științe, ar părea, coroborat cu toată istoria adevărată a vieții mele, pe care ei și dvs. nu o cunosc, că ea a existat la fel ca și mine, în mod necesar. Sau că, cel puțin, e posibil să fi fost la fel. Avînd în vedere că creierul ei era conectat la universul mic și mare și la lumea vizibilă și cunoscută a oamenilor - materie și Logos - este probabil că unii au construit bomba atomică prin conexiune cu uneel circuite ale minții sale și apoi au lovit, lovind indirect în ea. Am avut nenumărate dovezi ale conectării creierului meu cu diverse activități ale oamenilor, ceea ce probabil îi face să creadă că trebuie să mă omoare, cînd de fapt eu nu eram răul, ci binele, și această conexiune e normală. La fel, războiul, dacă așa a fost el cum e scris, orice război de fapt, lovea în trupul ei și spiritul ei (sau și altor oameni inteligenți, ca orice război) - dezbinînd părțile componente ale ”lumii” trupului și minții ei și lovindu-le una contra celeilalte. E de asemenea posibil și mai probabil ca ea să fi fost numai una în toată lumea. Dacă, întîmplător, ea a supraviețuit bombelor atomice, asta e fiindcă construirea lor nu putea fi total secretă și era perfect logică, la fel cum era și gîndirea ei, la fel cum e și construcția și alcătuirea, minunată de altfel, trupului și intelectului omenesc, totodată în relație cu limba și limbajul. Fiind un lucru logic, cognoscibil, ca și otrăvurile cu toate formulele lor chimice și tot ce e studiat în biochimie și medicină, poate că nici bomba nu a doborît-o, deși eu mă îndoiesc. Eu, fiind legată de Logosul oamenilor și fiindcă totul e logic și ordonat și memorat de oameni logici, semenii mei conectați cu mine în ordinea naturală și socială, cu care mă aflu contemporană, am fost protejată de otravă un timp. Exact asta e explicația. Absolut tot ce e bun și frumos e logic, ceea ce e ilogic e doar haosul și distrugerea, ruperea relațiilor cauzale datorită a ceva rău cu adevărat, anarhia fără motiv, numai de dragul anarhiei.

Acum mai priviți o dată ce am scris ieri și azi - că nu voi mai scrie niciodată de rahaturi politice, - nu e decît adevărul curat și normalitatea: exact modul clar, obiectiv, în care m-au tratat oamenii pe străzi sau mijloace de transport sau în blocul cu tortură și abuzuri reale, evident nu sînt fabricate de mintea mea sau a altuia. Unul dintre ei, militar în rezervă, și-a cam bătut joc de mine și spunea că lui i se spunea ”mareșale”. În privința mss-mediei, e adevărat că era și poate mai este conectată la mine clar, dar să nu crdeți că am fost nebună să cred că mi se transmit mesaje sau alte lucruri pe care ei cred că le cred nebunii. Normal că nu. Și evident orice om inteligent e conectat și la lucrurile de jos, nu trăiește într-un turn de fildeș, fiindcă simplul fapt de a fi lucid înseamnă că ești în lume, în cadrul sistemului. Continuarea urmează.

”Idioții de ”data trecută” au creat o sectă care a urmărit să te distrugă și să te omoare, indiferent de orice.”
”Dacă tu ai fi Dumnezeu, atunci ar însemna că oamenii nu au altceva de trăit și de cunoscut.” De mai multe ori în trecut unii spuneau că oamenii sînt dezamăgiți că eu sînt tot ce pot ei avea. Oricum eram ceva bun și activitățile lor de cercetare și creație științifică și cele politice sau artistice și tot restul erau diferite moduri de lovire asupra mea sau reprezentau un anumit strat sau funcție a creierului meu, dar știu că și ei, ceilalți intelectuali nu erau munți izolați, ci sfere din întreg sistemul, sfere cuprinse sau intersectate cu restul sferelor. Da, voi explica în curînd conceptul de Dumnezeu aplicat la viața mea ca un fel de Dumnezeu, adică voi explica de fapt ce am fost mereu eu și ce sînt eu acum, singurul astfel de Dumnezeu de acest fel, fiindcă orice ființă omenească e unică. Este posibil să existe în lume și altfel de oameni Dumnezeu cu atribute asemănătoare cu ale mele, dar poate nu chiar la fel.

Eu am fost clar izolată de lumea celor inteligenți ca spirite ale vremii, dar și de lumea celor simpli și needucați.
Îmi amintesc nedumirirea mea cînd mi-au amplasat cumva o broșură despre facultăți sau universitatea dn Palo Alto și apoi am zărit pe stradă în drumul meu un bărbat care semăna cu unul din profesorii din broșură. Astfel de lucruri mi s-au întîmplat mereu și nu era nevoie să fiu hărțuită și puteam fi acceptată, cît de puțin, fiind evident eu un om bun și normal mereu.

Voi continua notînd și unele dintre atacurile lor prin minciună și ură și alte idei care se leagă chiar de realitate.

”tu cunoști unele dintre cele mai mari secrete ale omenirii.” Absolut niciunul, citiți tot ce am scris. Nici nu am cunoscut niciodată. Ăsta e un om care vrea să prindă în plasa acestei idei cîțiva oameni proști și în același timp dă impresia că eu sînt nebună și am secretomanie sau cred eu că am aflat nu știu ce secrete și de aceea nu mor sau de aceea sînt persecutată. Etc.
Unii dintre ei mă văd spirit și asociază spiritul cu moartea, cînd de fapt trupul fără spirit e un trup mort. Spiritul înseamnă mereu viață. ”ei au o teorie foarte complexă despre tine și tu ai putea să o dărîmi imediat, dar nu o cunoști; această ”teorie” îi împinge să te omoare.” ”trebuie să o distrugem.” ”ce vreți voi să distrugeți?” ”creierul tău vrem cu toții să îl distrugem.” ”dar mai întîi ți-au distrus organele interne, pentru a ajunge la creier.” ”adică mai întîi perifericele și apoi computerul central” (!!! nu sînt altceva decît om, nu vită sau robot, mai degrabă ei sînt vite sau roboți, gîndiți-vă logic, ei trăiesc prin mine și datorită mie, ei nu îmbătrînesc, ei îmi stimulează ca niște roboți diverse arii din creier - există roboți care întrețin viața și monitorizează medical, roboți care controlează aerul, memorează enorm etc., dar toți există într-un sistem logic. Oamenii mai simpli sau rudimentari devin mai umani exact prin frumusețea sufletului și gîndirii celor ca mine, e adevărat și eu am fost una dintre cele bune și luminoase, dar pe mine nu m-ați acceptat deloc și mereu am fost la fel )
”ei nu cred că tu ești Dumnezeu, ei cred din 84 sau chiar dinainte, în ciuda adevărurilor evidente, o aberație politică fără nicio legătură cu realitatea.” ”tu ai fost sursa a ceea ce e bun și ai apărat viața lor, dar ei nu pot înțelege.”

”Am să îți explic. Ei sînt prea proști ca să înțeleagă. Ei nu te acceptă ca om inteligent și bun și normal sau Dumnezeu, cum ai fost mereu, ei cred că tu ai dimensiuni politice și nimic altceva. Ei nu pot înțelege nici măcar că ai fost și ești un om normal. De aceea ei te lovesc de moarte din 84, dar niciodată nu înțeleg nimic. Ei cred un lucru numit cîrnat sau puci politic și cred că ei au pierdut toată dominația lor politică prin f_terea ta continuă din 84. În realitate ei au cîștigat totul, dar sînt prea proști ca să înțeleagă. Așa fac ei mereu ”la final” această gafă, cînd de fapt ceilalți porci din alte țări au pierdut dominația și acum România e stăpîna lumii.”

Nu, nu e adevărat, nici ei nici ceilalți nu au cîștigat nimic. Ba mai mult, nici ei, nici ceilalți nu au pierdut nimic încă. Sînt încă în viață și nu am înnebunit. Toți actorii politici la care voi vă referiți au toată dominația la fel asupra lumii, prin mine cu calitatea mea de om sau un fel de Dumnezeu, cum voi explica.

”Ei nu cred ceea ce spui tu acum, ei cred că acest lucru e valabil numai cît timp tu ești copil, cum a fost la începutul vieții tale, în anii 70 și vor face la fel cu următoarea. Faptul că te-au obligat să vii în Voluntari, unde ai copilărit, deși în realitate înseamnă altceva și tu nu ai avut niciodată de ales deși ai fost un individ autonom și inteligent, ei l-au interpetat greșit și le întărește convingerea lor greșită. Tu chiar nu vezi că toți delirează, că pleacă de la premise greșite, unele interpretări legate de viața ta încă din anii 70?!! Visele lor urîte, atîta tot.”

Nu e adevărul, am înțeles totul de mult. La fel e și acum, ca în copilărie. Așa zisele lor idei despre rolul meu ca nebună politică sînt toate geșite. Absolut toate iluziile lor de mărire sau influență sau putere politică sînt doar umbre palide și imprecise ale realității. Ei au legat iluziile lor, interpretarea lor greșită a lumii legat de evenimente din viața mea, cînd de fapt eu pot explica și dovedi clar că s-au înșelat. Nu a fost niciodată, în mod sigur, adevărat așa ceva. Și acum ei toți au toată puterea, cu singura diferență că am început să îmbătrînesc și că am înțeles totul de mult, inclusiv aberațiile lor toate, dar încă e bine, nu ar trebui să lovească sau să îmi vrea moartea. Restul ideilor lor sînt iluzii politice, care în realitate erau altceva.

”toți au înnebunit, Cristina, atît românii, cît și porcii politici din alte țări. Mai știi cum îți spuneau mereu și mereu de 13 ani, din 2006, că nu trebuiau să îți dea puterea? sau că o nebună conduce lumea? sau că trebuie să îți ia puterea? sau complimentele mele, Cristina, fiindcă credeau că tu ești ordinară și lașă că nu te lași omorîtă pentru interesele lor politice sau că spui adevărul care de fapt nu e rușinos pentru ei? Ei nici nu pot înțelege în ce constă puterea lui Dumnezeu și nici fapul că nu are importanță sau efect rău faptul că tu vorbești românește.(oricum ei nici nu știu ce om tăcut sînt de felul meu În blocul tău stă un idiot care nu a crezut la început că tu ai fost mereu la fel și totodată un om perfect și de aceea toți te omoară.”

Bine, dar s-ar putea răzgîndi. Am spus mereu așa.
”Pentru proști tu ești doar un rahat politic, așa au făcut ei mereu. Tu acum vei scrie și restul pe scurt, fiindcă politica e doar o părticică din realitate, ba chiar cea mai mare minciună și cea mai stupidă interpretare a lumii, dar ei nici măcar politica asta în aparență legată de tine nu o pot înțelege.

”Iluziile lor politice nu pot fi distruse.” De ce se simte atacat? Cine e ăsta? De ce îi e frică? Și de fapt e fals ceea ce spune. Iluziile lor politice sau o parte dintre ele pot fi ușor de tot distruse și nu e nevoie să mă omoare cu toții, cum spun ei.
”nouă nu ne place o lume fără politică.”
Ce vrea ăsta?
”Altfel nu îi putem controla, proasto.” Și cine naiba e ăsta? ce vrea de la mine azi, 1 iulie 2019 la ora 9 și 56 minute?

Urmează în curînd.
”ei întotdeauna îl consideră pe Dumnezeu ca pe o rezervă de petrol sau naturală consumabilă, care absolut sigur va dispărea și ei se grăbesc să o consume fiindcă așa li se pare lor că altfel nu se poate, fiind mînați de instinct. Ei nu realizează ce fac.”
Da, e posibil ca ei să gîndească așa, dar multe rele ale lor nu erau necesare - de pildă ei zic că mi-au distrus rectul în ultimii ani cu scopul de a mă otrăvi mai puternic prin staza materiilor fecale și pentru disfuncția organică în general.
Mi-au distrus organul sexual extern tot prin f_tere de la distanță, cred că ați înțeles deja că nu a existat relație sexuală în viața mea, nici vise erotice și nici masturbare. Am de cîțiva ani ptoză palpebrală - a coborît o sprînceană, probabil din cauza vreunui atac cerebral. Urinar stau prost, ficatul, pancreasul, stomacul rău datorită otrăvii, plămînii rău și de la otravă, nu doar prin țigări. Inima rău destul, după ce m-au obligat ani de zile să beau cîte 7 litri de apă pe zi.
Ei spun că oamenii pur și simplu sînt idioți și îl măcelăresc pe Dumnezeu mereu, dar nu trebuia să fie așa, nu era motiv real deloc și că eu am rezistat mai mult ca toți, 35 de ani.
Mulți spuneau că toate cele dinaintea mea au fost masacrate și otrăvite la fel, dar nu e acesta un motiv de a fi măcelărită eu, mă întreb dacă veți înțelege vreodată că răul precedent nu e un motiv pentru răul viitor și pezent.

”Nebunii au păcălit oamenii normali că tu ești sursa nebuniei lor.” ???

Discuție între ei peste mintea mea, percepută și mai demult:
”Gonococ i-au băgat?” ”Mă faci să rîd. I-au făcut toat mizeriile posibile din 84 și ea mereu a strălucit prin bine și inteligență și s-au înverșunat tot mai tare.”

Vă spun tot binele din nou: dacă vedeți un om chinuit rău nu trebuie să îl loviți, la ce bun? Dacă un om a suferit mult, acesta nu e motiv să îi vreți moartea, așa cum spun ie mereu că oamenii și dvs. vreți să mor din cauză că am suferit prea mult sau mi s-a făctu prea mult rău. Oricît de puțină iubire și respect sau bani reușiți să dați unui om nenorocit, e lucru bun. Cerșetorii nu sînt demni de dispreț, așa cum zic porcii. Dacă oamenii îmi lăsau oricît de puțin bine, măcar în ultimii 14 ani, dacă mă recunoșteau măcar puțin ca om în acești 48 de ani, de fapt 35 de ani de tortură continuă, toate resursele lor de la mine ca ”Dumnezeu” ar fi fost sporite, mai trainice și mai bune și nu se întîmpla nimic rău, absolut cert, doar că ar fi fost un pic mai bine pentru toți. totdeauna cale bună e iubirea și binele și vorba bună, cum am fost și eu, chiar dacă m-au lovit mereu.
Ei mereu spun acum, în ultimele zile, că proștii nu sînt nebuni, că pur și simplu au fost mințiți de nebuni adevărați despre mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...