desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 15 februarie 2020

viața socială 6 continuare

15 februarie 2020
Trebuie să continui povestirea desăre viața mea, rămăsesem la povestea despre biblioteca ASE. Repet, am spus răspicat și e adevărul, că totul putea fi dovedit, absolut tot ce am spus și că nu lipsește nimic. Ei spun că oamenii răi, cu intenția să mă omoare, au inventat că ”pacienta (adică eu) nu își mai amintește”. E evident cine vrea și face răul și e clar că niciun om inteligent nu poate crede așa ceva - anume invenția lor că eu nu îmi amintesc ceva, deci ceva ce nu pot ei dovedi, ba chiar despre trecut, nu despre prezent. Am spus că în tot blogul meu nu există decât cel mult 10 mici greșeli, legate de detalii nesemnificative pe care le-am uitat. Se poate dovedi ușor că mereu am fost așa și că am avut o bună memorie și nu am exagerat sau interpretat greșit nimic, încă se mai poate dovedi totul. De pildă, în ceea ce am scris despre ASE, din păcate, am scris că una dintre colege, cea cu ziua de naștere tot pe 16 februarie sau pe aproape, avea ochelari - ei bine, nu eram sigură dacă avea sau nu, deci am scris greșit. Dar nicio alăt greșeală micuță nu este, la fel cum eu nu am avut nici cea mai mică greșeală toată viața și ei se miră tot timpul că un om fără nicio pată a fost osândit așa. Voi continua mai încolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...