desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 3 mai 2020

3 mai 2020 - 5 mai

ei spun că, deși totul e extrem de clar, oamenii încă mai cred totul pe dos despre mine

de exemplu azi - mama m-a apostrofat, cum are ea obiceiul, că ”nu se poate înțelege deloc cu mine”, fiindcă mi-a cerut un lucru absurd și în care ea nu avea de ce să se bage, că nu e treaba ei - ea vrea să merg eu la mine la apartament în oraș și să aștept un număr incert de ore până vine poștașul să îmi aducă pensia - iar eu i-am spus logic că nu fac așa ceva, fiindcă e absurd să aștept atâta - uneori el venea greu de tot - și e mai normal și mai eficient să merg să iau banii de la poșta Lizeanu peste 1-2 zile de la momentul predării lor.

În ultimele luni mama mi-a luat ea banii de la poștaș și adesea poștașul a avut grijă ca ea să nu aștepte, sau chiar s-a întors din drum pentru ea și uneori i-a luat de la poștă - azi zice că ea nu poate să ia banii mei de la poștă

desigur, ideea e că mama vrea ca eu să merg la mine la apartament ca să fiu otrăvită (eventual) dar oricum nu e logic ca eu să stau degeaba acolo, din moment ce pot merge la poștă, oricum nefiind departe oficiul poștal și chiar îmi face bine puțină mișcare

dar mama face nazuri și e nervoasă mereu din fleacuri de genul acesta, în care eu nu am nicio vină și nu le pot controla sau prevedea - așa a fost întotdeauna, inclusiv prin lucruri ilogice de genul acesta

Azi au intrat de două ori cu ideea ”ajunge”, așa cum fac ei de mulți ani, ca și cum ar măsura cât de mult să mă tortureze.

ei ziceau azi din nou că mama mea e un căcat infect și e respectată și iubită de toți și eu, fiind tot ce e bun sunt omorâtă cu dispreț și respinsă de o viață încontinuu

ei spun că speranțele mele ca mama să se îndrepte sunt în zadar, fiindcă cei răi nu se pot schimba sau converti și că așa ceva există foarte rar

au intrat din nou cu ideea ”ne-a murdărit pe toți și acum vrea să...” lăsând propoziția neterminată ca să atragă proștii, cum au făcut de multe ori
absolut sigur totul a fost cum am spus pe blogul meu, și puteam dovedi, nu am murdărit niciodată pe nimeni și nu am avut niciodată vreun fel de pretenții - deci nu am visat niciodată să... orice ar insinua ei că vreau să. De asemenea, ei repetă de mult timp aceeași idee, poate de peste 10 ani și în realitate ei m-au murdărit pe mine prin minciuni continue, pe care le pot dovedi, prin ură și înscenări, prin tortură și furturi din casa mea și prin otravă, torturi sexuale și cerebrale înfiorătoare

din nou aceeași idee - că, deși eu sunt unul dintre cei mai buni și inteligenți oameni care există sau au existat - e adevărat, am fost singură mereu, dar totuși știu că așa am fost, fiindcă, chiar dacă nu eram geniu, am putut înțelege că sufletul meu era perfect pur și luminos și bun și ei mințeau - și, în plus, chiar am fost inteligentă, chiar dacă nu am fost acceptată deloc, din cauza sărăciei ca motiv ascuns sub alte idei mincinoase

deci din nou ei spun că în ciuda valorii mele ca om, ei totuși mă distrug și mă omoară, în numele unor minciuni urâte și a unor oameni foarte ticăloși

poate că e adevărat, oricum e clar că sunt distrusă și omorâtă fără motiv și în prezent și toată lumea asta vrea

ei spun că proștii absolut sigur nu vor accepta niciodată o femeie inteligentă - un bărbat, treacă-meargă, dar o femeie absolut niciodată

iar au spus că oamenii au aruncat asupra mea o proiecție urâtă, opusă felului meu de a fi, bazată uneori pe reacții la stres și necazuri ale oamenilor proști sau răi cu adevărat

de pildă, fiindcă e evident că eu am fost izolată din 84 și torturată încontinuu și fără drepturi deși eram om bun, proștii au inventat că eram ranchiunoasă, invidioasă și plină de regrete sau revoltă față de destin etc. când încă o dată ei se înșeală - eu am fost binele curat, absolut față de toți și un om prea inteligent pentru a avea astfel de trăsături negative

acum plouă torențial foarte puternic la mine
în engleză ei spuneau azi că e evident că eu nu am fost protejată niciodată, fiind direct lovită întreaga viață

acum nu cred că rezistă panseluțele mele la așa torente - este ca în cartea lui Hardy Departe de lumea dezlănțuită - unde biata și nevinovata Fanny nu poate avea flori sau iubire nici după moarte

Ei spun că, dat fiind că eu sunt într-adevăr perfecțiunea, și am fost mereu așa, ei ar trebui să dea puterea pe mâna celor mai mari porci și scârbe care există, dacă vor să mă distrugă și să mă omoare.
Unii spun că ei asta au făcut de-a lungul timpului, cu inconștiență.
În realitate, în ciuda a ceea ce vi s-a spus sau credeți, nu trebuie să mă distrugeți sau să mă omorâți, am fost mereu numai binele și ușor se putea dovedi absolut totul și că nu am fost deloc nebună. Răul a plecat mereu de la lovirea mea.

Unii cred că așa trebuie fiindcă mereu au făcut așa de milenii (??) - dar acesta nu e un motiv. Poate eu am dreptate, gândiți-vă logic.

Ei spun că pur și simplu v-a intrat în cap că sunt nebună, deși absolut nimeni nu mă cunoaște.

alții însă au inventat o idee contrară, pe care nu au mai spus-o peste mintea mea până azi:
ei zic că psihologii nu m-au respins din cauza sexului oral și nici din cauza diagnosticului psihiatric, cum spuneau ei atunci, ci din cauza faptului că eu primisem un tratament psihiatric mult prea dur, și eu îmi revenisem complet în 2 ani, dar ei nu mai puteau să aibă încredere în capacitatea mea

Este o idee total degenerată, vă explic de ce:
eu nu am avut decât probleme extrapiramidale, adică nu puteam scrie și nu puteam să exprim prin mimică adecvat emoțiile - dar absolut cert îmi revenisem complet din aceste puncte de vedere, plus faptul că reușeam din nou să am puterea voinței personale. Psihologul și profesorul Iolanda Mitrofan greșise când credea că eu ”fac numai prostii”, fiindcă nu avusesem nicio greșeală sub tratament psihiatric, în afară de incidentul cu sexul oral. Nimic altceva, poate au inventat.

Alții, din nou, cu ideea că oamenii cred că singura lor problemă e faptul că eu nu am înnebunit încă, din două motive - fie că au credința greșită că eram rea și nebună și le dăunez, fie că au greșit ei și consideră, ca toți cei care m-au scuipat, că trebuie să mor ca să mușamlizeze ei adevărul despre crima asupra mea. În realitate, nici unii, nici ceilalți habar nu au că eu chiar am fost perfecțiunea și nu au avut niciodată motiv să mă omoare.

Un altul - ”nu se poate nimic fără ea - am ajuns ultimii căcați”
Ei spuneau că de fapt eu am fost mereu acest lucru care sunt acum și ei tot nu puteau fără mine, dar abia acum se trezesc la realitate și nu le place realitatea. Fiindcă de fapt nu am fost căcat și nu puteau fără mine fiindcă eram inteligentă și bună.

azi mama din nou a vorbit enorm la telefon ca să mă tortureze
eu nu am lovit niciodată pe nimeni, întreaga viață, și nici măcar nu am îngânat vorbele cuiva toată viața deloc, fiindcă nu știam că astfel îi pot lovi pe cei răi
am descoperit acest lucru întâmplător abia acum câțiva ani, fiind în oraș și nu am abuzat de această metodă decât de câteva ori, când m-au lovit monstruos cu zgomote și zbierete.
eu nu am cu cine schimba două trei vorbe la telefon și când am fost sfâșiată de durerea singurătății - care e de fapt din 1984 - am sunat la Maria de la Cugir și de două ori la Viviana Drumea - dar am vorbit departe de urechile mamei sau încet în camera mea

mama mă toacă periodic cu telefoane, în rest nu vorbește deloc la telefon, când vorbește, vorbește ore în șir
azi a vorbit vreo trei ore cu un negru din țara la care fusese ea angajată la ambasadă - legat de calculatorul ei deși el putea veni aici în acel timp mai ușor
unii zic că el ascultă de ordinele ei și ceilalți care mă lovesc la fel - ori sună ei, ori sună ea la ei

5 mai 2020
Azi au intrat din nou peste gândul meu cu aceeași idee veche, care li se pare tuturor atractivă - dar nu au dreptate: că eu trebuie să mor (și nu oricum, ci în chinuri de otrăvire, izolată de zeci de ani deși om normal și scuipată de proști ca și cum aș fi nebună sau aș fi greșit timp de 36 de ani) deci ei cred că e nnormal să mor (și că așa e normal să gândească ei și oricine altcineva) fiindcă recunoașterea mea ar echivala cu recunoașterea unor orori atât de mari asupra unui om singur, încât ei trebuie neapărat să le țină ascunse cu orice preț.

E invers, e adevărat că toți cred așa, dar normal și bine era să fie adevărul și atunci de mult aș fi fost acceptată să muncesc și să studiez chiar, la timp. Ei mi-au torturat creierul foarte mult în ultimele luni, cu foarte multe dureri și amețeală, cu ideea că trebuie să mă distrugă și să mă omoare neapărat.

ei spuneau din nou zilele trecute că oamenii proști credeau că eu reprezint ceva și eu eram doar un om singur complet și sărac și amărât, prin urmare nimănui nu îi pasă de mine

sau au inventat aberația că toți porcii credeau că se luptau cu mine viața toată, până când înțelegeau că eu nu m-am luptat niciodată cu nimeni și nu sunt a nimănui, adică a niciunei forțe politice, cum ar fi altele, după cum zic ei

Iar au intrat peste gândul meu, când mă întorceam de la Gheață, cu ideea veche și clasică în cazuri de genul cazului meu, a casei păpușilor, adică ei afirmă că eu aparțin (adică adevărul despre viața mea) aparține lumii celor răi, fiindcă cei buni, insinuează ei, nu au cum să creadă că un om așa bun și perfect nevinovat, ca mine, a fost masacrat așa monstruos. Mi se pare clar că se contrazic - ei cred că lumea celor buni e alcătuită din proști,când, în realitate, numai cei deștepți pot fi oameni buni cu adevărat, fiind clar că ceilalți nu pot fi decât păpușile unora răi. Par să spună deci că din acest motiv ei au tendința, chipurile din bună credință, să creadă că eu mint sau mă înșel și să creadă orbește aberațiile psihologilor sau psihiatrilor despre mine, deși eu puteam să dovedesc foarte clar că ei s-au înșelat în mod criminal asupra mea, e logic să fie adevărul și viața și pentru mine. Ei au spus adesea că nimeni nu crede ce spun psihologii sau psihiatrii, dar aceia inventează aberații pentru pedepsirea oamenilor răi sau vinovați, în timp ce eu am fost nevinovăția absolută aproape 50 de ani. Poate din același motiv unii au tendința să creadă minciuna familiei mele, adică a câtorva oameni, deși nimeni nu a stat de vorbă cu mine niciodată. Ei mi-au spus că toată lumea abi așteaptă să mor fiindcă există unii oameni răi sau extrem de ticăloși, dar respectați de lume, care au mințit despre mine și proștii toți au crezut, deși nimeni nu a vorbit nimic cu mine și nimeni nu avea dovezi de ceva rău despre mine sau că eram nebună. Veți înțelge mai bine după ce voi termina și cele trei subcapitole despre viața mea. Ca întotdeauna, ei spun că eu nu am uitat încă faptul că am fost otrăvită, deci mă vor moartă sau complet nebună sau paralitică. Totuși chiar am fost perfecțiunea, nu am greșit nimic și am fost un om de valoare, păcat că vor ei atâta rău - citiți tot, cum m-au chinuit deși nu era necesar și ce mai am de scris încă vreo câteva săptămâni. Și am fost mereu binele, nu avea importanță că m-au chinuit oribil. Știu că pe dvs nu vă interesează, dar voi trimite bineînțeles în cât mai multe locuri din țară și din străinătate, am trimis în mai multe locuri deja deși nu am terminat totul, dar deocamdată nu mi-a răspuns nimeni. Poate din cauza convenției că aș fi nebună, când de fapt nu am greșit nimic, nici măcar nu am îngânat pe cineva, nici cel mai mci rău sau minciună și evident nu a vorbit nimeni cu mine toată viața, nimeni nu a vrut să vadă dovezile mele despre otravă - acum nici nu știu dacă mai sunt în apartament - și nici dovezile despre tot ce am fost bun ca intelect și suflet și caracter.

sunt deja aproape 36 de ani de izolare - absolut cert am fost un om inteligent și fără greșeală - vă rog încă o dată în genunchi, poate totuși există cineva să aibă nevoie un pic de mine sau de ceea ce pot face eu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...