desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 10 noiembrie 2015

10 noiembrie 2015

Azi am primit rezultatul la analizele sangvine și de urină pe care le-am făcut săptămâna trecută, tot marți.
Au ieșit din nou bune!
Totuși, eu mereu am avut simptome grave, pe care le voi enumera din nou în viitor dacă mai apar sau când voi ajunge cu povestirea ISC a vieții în acel punct. Totul a început, cum spuneam, când aveam în jur de 30 de ani, dar mai ales la 32 de ani.
Repet, săptămânile din urmă am băut timp de mai mult de 2 săptămâni câte 6 litri de apă pe zi, după care mi-am mai revenit, după care am început iar să beau mult, cu un vârf de peste 13 litri de apă pe zi. Sunt amărâtă. Acum iar beau în mod normal și urinez normal. Simptomele vechi s-au remis, cu excepția faptului că am scaunul dificil și numai bucăți-bucățele. Mai e și amorțeala extremităților, mai ales degetele și mai mult degetele mâinii drepte. Abdomenul s-a mai retras puțin, dar acum este mai umflat decât era înainte de criza pe care am avut-o, intru mai greu în blugi. Am senzația că este și un pic mai elastic acum, fiindcă era destul de indurat, nu puteam palpa, simțeam ca un balon umplut la maximum. Am observat că și mama are același simptom de distensie a abdomenului, poate colonul. Și ea este acum mai umflată decât în urmă cu o lună. Deci pentru mine e mai bine, dar...de ce mint medicii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...