desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

7 noiembrie 2015

Mă simt ceva mai bine azi față de ieri. Sunt doar amețită și parcă bătută în cap și mă dor mâinile și musculatura în general, mă țin greu pe picioare, dar, slavă domnului, e puțin mai bine. Am scris ieri că poate mă voi sinucide azi dacă nu îmi revin. Parțial e mai bine azi...nu mă voi omorî azi. A fost înfiorător ieri și alaltăieri, dar se pare că răul mare a durat doar 2 zile. Deoarece mâine e duminică, poate că mă voi simți un pic mai bine și mâine....dar Doamne vine luni, ziua cea mai înfiorătoare pentru mine. Încă sper să reușesc să mă spăl pe cap...sunt luni de zile de când nu am mai putut și părul mi-a devenit ca pâsla...vă îmbrățișez cu drag, numai bine vă doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...