desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Schiță neterminată

eu desenez de mult timp, de mică desigur, dar nu am evoluat mai mult de nivelul la care eram la 13 ani, am desenat destul (și acuarele multe) în anii 2000-2003, apoi am mai desenat din când în când până azi...

azi am schițat un cap de femeie, dar mă dureau rău ochii (chinul ”creației”, ce să-i faci) și aveam și o poziție dificilă în pat între perne...las aici ca amintire această schiță de azi (acum ieri), 20 noiembrie 2015, pe care, eventual, o voi termina și retușa...


versiunea numărul 2, hackerii îmi intră mereu și mă împiedică să lucrez la ea, dar sper că o voi termina, mai e de lucru:


În sfârșit versiunea finală, nu e perfectă, dar m-am cam plictisit și oricum nu sunt pictor


irisul ochiului din stânga este puțin prea la stânga cred eu, dar mi-e lene să mai modific
acum ultima variantă, mqdona albastră cu ciucuri


ultima variantă -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...