desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 6 noiembrie 2015

posibilă sinucidere zilele acestea

Sinuciderea mea e posibil să se întâmple zilele acestea.
Nu știu de ce, ei m-au torturat din ce în ce, începând cu acum vreo 2 săptămâni.
Acum mă doare din nou capul, la fel cum mă durea la sfârșitul lui 1998, când am sărit pe fereastră. Mărturisesc în fața dvs și în fața lui Dumnezu că nu am avut nici cea mai mică greșeală sau păcat întreaga viață. Și acum câteva zile, la fel ca întotdeauna în trecut, ei sunt cei care au început să mă tortureze, eu nici măcar nu am scris adevărul pe blog. Ei spun că eu sunt singura dintre toate care nu a greșit nimic și prin urmare trebuie să mă omoare. Eu nu înțeleg așa ceva și nu sunt de acord.
Am luat pastilele psihiatric eși seara și dimineața și acum nu mai prea au efect, capul mă presează. Tot ce am scris e adevărul curat, nimic nu este delir sau minciună. A trebuit să iau câte 2 pastile psihiatrice seara, că altfel nu puteam supraviețui...deci nu am făcut abuz și mătem că se vor termina și dna doctor psihiatru nu va voi să îmi dea altele, cu toate că mi-a fost foarte rău cerebral și am nevoie. Deci mă voi omorî, înainte ca ei să mă chinuiască mai tare.

Oameni buni, îmi iau la revedere de la voi..îmi pare rău de viață, mai ales că nu am tărit deloc de fapt și că nu am copil să las pe lumea asta. Vă îmbrățișez cu drag pe toți și vă doresc să nu mai acceptați ca oamenii nevinovați să fie omorâți monstruos. Îmi pare rău dacă mor și pentru faptul că nu voi putea termina povestirea vieții mele fără păcat, ceea ce aș fi putut face în vreo 2 luni. În felul acesta oameni răi vor putea inventa minciuni. Eu nu am avut absolut nicio greșeală, ei mint că eu m-aș fi frecat și de aceea m-au masacrat peste 31 de ani, dar vă spun sigur că mint, poate nu voi mai avea timp să scriu totul. Ei spun că eu am fost crescută ca să fiu omorâtă sau ”sacrificată” și că eu nu am dreptul să îmi cer dreptul la viață. Eu am spus și dovedit adevărul încontinuu din 1984 până azi. Și tot ce am scris despre copilăria mea de copil cuminte și bun înainte de 1984, chiar dacă am fost un om foarte sărac, este adevărul. Dacă cumva îmi voi reveni, nu mă voi sinucide. Cineva îmi spune acum ”ai cancer proasto și de aia te doare capul așa și ești umflată, etc.” Chiar dacă ar fi cancer, eu tot mă omor, e tot crimă de fapt, și vina e numai a lor, deloc a mea. Zilele acestea au fost foarte zi de zi mulți oameni la intersecția unde stau și umblă ca bezmeticii cu mașini multe și pietoni mulți...asta mă omoară. O femeie spunea lângă mine pe stradă cu voce tare că ”și uite așa am aflat și noi că a făcut și revoluția”. Despre revoluție am scris demult pe blog, dar absolut cert nu din cauza aceasta mă omoară, au început în 1984 și m-au torturat absolut zi de zi în închisoare și mi-au făcut capul ciulama de durere cu mult timp înainte să scriu adevărul despre revoluție, lucru pe care l-am făcut fiindcă ei m-au obligat. Vă las aici din nou linkul către scrisoarea mea de sinucidere în limba engleză:

https://cristinamonicamoldoveanu6.wordpress.com/

Mi-am iubit țara mult și cu adevărat și nu am greșit absolut nimic, nu înțeleg de ce îmi vor moartea, ceea ce pare clar acum. M-au chinuit mult și din cauza aceasta plus alte cauze a fost foarte cald în noiembrie, când în mod normal trebuia să fie rece.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...