desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 15 noiembrie 2015

Continuare misterele familiei (partea a III a - linkuri)

Am scris o continuare în limba engleză despre misterele familiei (aici partea a treia sau a patra), pentru cei care știu engleză pe blogul meu. In definitiv nu mai am mult de scris din trecut (poate o voi traduce dacă mă țin puterile, acum mai am de făcut și corecturi) și mai am din 2002 încoace.

https://cristinamonicamoldoveanu6.wordpress.com/2015/11/15/old-family-history-very-long-story/

Atașez aici din nou linkul spre povestirea mea în engleză despre istoria satului Colun, unde s-a născut mama:

https://cristinamonicamoldoveanu.wordpress.com/2015/07/19/village-history/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...