desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 13 iunie 2019

12-13 iunie 2019

apel la ajutor prietenesc
Pisica mea, o pisică bună și cuminte, se simte rău. Nu urina de cîteva zile decît foarte puțin. o dată cu sînge - culoare orz a urinii și plîngea să facă pipi, se așeza pe tăviță și nu făcea, apoi iar se așeza etc. Am dus-o ieri după masă la veterinar - și doctorița a efectuat niște manevre foarte dureroase - pisica plîngea și i-a făcut și ecografie. Nu mi-a dat vreun rezultat de ecografie și a spus că nu are nimic - dar cu un ton mai puțin convingător. Pisica are numai un an. A zis totuși că temperatura ei e bună - 38 cu 5 și că totuși are cistită. Nu vorbea prea convingător, dar poate asta era, chiar dacă nu avea febră. Mi-a dat antibiotice - 1/2 pastilă la 24 de ore și i-a făcut 2 injecții. Mi-a mai dat să îțăi dau No-spa, nu i-am dat. Pisica alerga și mănca și avea scaun normal înainte să o duc acolo, doar că nu urina și mieuna de durere. Cînd m-am întors cu ea acasă, a început să se tîrîie și scheuna dacă o atingeam și nu putea să se urce în fotoliu și era tare deprimată. Azi am venit de la Voluntari cu pisica pe la ora 1. De 2 ore trebuia să îi dau antibioticul. Îmi făcusem plan să îi dau antibioticul numai azi și dacă mîine e tot așa rău să o duc la alt venterinar.Dar mdicul mi-a dat să îi dau în gură pastilele și eu singură nu pot. Am scrs acest mesaj ca să conving pe vreunul din pritenii mei bucureșteni de pe facebook să vină, dacă e posibil la mine în seara asta să îi dau antibioticul. Piisca nu mai bea, nu mai mănîncă. În timp ce scrima acest mesaj m-a sunat o vecină pe care am căutat-o la telefon anterior și nu răspunsese, al cărei număr l-am obținut mai înainte azi de la vecina bătîrnă de jos, care nu ar fi venit să mă ajute, cu ideea că mie nu îmi trebuie pisică. Această persoană tînără m-a sunat că e în drum spre casă și mă ajuta. Dar eu am pus acum pisica pe jos în cameră și abia se mișcă și șchioapătă, în urma consultului veterinarului. M-am gîndit că trebuie să merg cu ea la veterinar - sî îi explic că nu am încredere să îi dau antibiotic, fiindcă e tare rău și șchioapătă clar. Dar acum e ora 5 - sper să mai găsesc veterinar, că oricum nu am bani de intervenții de urgență. Dacă nu urinează, eu mă gîndesc că ar fi poate mai rău să îi dau antibiotc. Vecina mai tînără care a zis că vine la mine are pisici, deci ar putea să aibă și un coșuleț de transport cu împrumut, să o duc acum la veterinar, că eu nu aș avea bani să îi iau și coșuleț și nu aș putea să o duc la veterinar. Am cheltuit ieri 115 lei la veterinarul care i-a fîăcut rău. Sper să pot ajunge la veterinar azi. Mai devreme nu aveam cum, fiindcă trebuia să o aștept pe mama la mine acasă. Mă gîndesc să nu îi dau antibioticulde la medicul nefast, dar nu știu sigur dacă nu e și problema urinării în același timp. E posibil ca medicul să îi fi prins un nerv mai important cînd i-a făcut injecția. Poate mă ajutați cu un sfat, sau, daacă trebuie să cuimpăr acum coș de vizavi, poate mă puteți anjuta cu 50-100 lei. Pisica nu avea nimic ieri la 2 jumătate, în afară de urinat puțin și mieunat, ea care nu miaună de obicei. E tînără și drăguță. Acum o aștept pe acea vecină - sper să vină la timp - și încerc să caut și să contactez un veterinar de pe internet, din apropierea locuinței mele.
Gurile rele - cei care au intrat peste mintea mea - au spus multe lucruri rele, cum ar fi că unii vor să omoare pisica sau că veterinarul dintîi vrea să o omoare, sau că e otrăvită fiindcă a stat cu mine în apartamentul meu și a inspirat/ băut otrava ce mi-au dat-o (??) și vor să o omoare ca să nu fie încă o dovadă că sînt otrăvită sau să nu poată pisica să mă salveze pe mine dacă mi-e rău noaptea etc. Multe altele. Că și pisica nu urinează, cum am pățit și eu (și acum urinez foarte puțin) și ei nu pot spune că pisica nu urinează din cauza psihice, cum au zis despre mine.

Am reușit să merg cu pisica la veterinar și să mă întorc cu ea acasă. E încă în viață, dar medicul a zis că are febră mare - 39.8. I-a făcut antibiotic. Mîine merg din nou după masa și voi încerca să insist să întreb dacă îi face hemoleucograma - el zicea că se face la el,dar la el costă 50 de lei și că ar trebui făcută dar mai bine să mă duc altundeva în oraș, și să îi fac din nou și ecografie, pe lîngă hemoleucogramă - i-am făcut ieri, la celălalt medic ecografie, dar nu mi-a dat nicio poză. Cred și sper că își va reveni, fiindcă ieri avea 38.5 și dna doctor cealaltă a spus că nu e grav, dar i-a făcut injecții cu antibiotic și apoi i-a mers tot mai rău. Poate acum i-a dat antibiotic mai bun. Cum spuneam, după vizita de ieri la veterinarul celălalt i-a fost tare rău și mergea greu și șchiopăta azi dimineață și abia am găsit-o că se ascunsese undeva în casă, ceea ce nu a mai făcut. El zicea azi să îi fac din nou ecograma la alții, la care mă trimitea el, că acolo era mai ieftin ca aici la el, adciă acolo e 150 de lei. I-am spus că nu pot fiindcă nu am atîția bani și ar trebui să iau taxiul dus întors, plus tratamentul ei, plus ecografia, plus hemoleucograma - i-am spus că sînt dispusă să mai cheltuiesc 3 milioane pe lîngă primul, ca s-o slavez, dar mai mult nu am. El a început să vorbească la telefon mult - 2 sau trei colocutori, încît nu am mai putut vorbi cu el și nu am mai așteptat, fiindcăm-a zăpăcit tristețea și faptul că assitenta mdicului de asemnea vorbea încontinuu cu mine. Mi s-a părut ciudat că el insistase pe hemoleucogramaă ca și cum era mai importantă decît ecografia,. dar, în același timp nu mi-a propus să fac aici la el, deși am spus clar că pot cheltui mai mult și el a spus că la el e 50 de lei, ceea ce considera el a fi mult și chipurile dincolo era mai puțin. Mă rog lui Dumnezeu să reziste pisica. Diagnosticul ei la primul medci e cistită. Poate asta e. Voi merge și mîine și poate întreb de analizele acelea sangvine. Însă el a spus că dacă pisica va fi mai rău mîine să merg dincolo - nu mai știu adresa etc. deci e posibil și așa ceva, să fie mai rău. Să sperăm că va fi mai bine.

13 iunie 2019
Biata Cloe... ieri nu a mai urinat deloc toată ziua, azi deloc, azi noapte deloc... am fost cu ea la 2 veterinari... i-au dat antibiotice și aș mai avea să îi dau trei zile, să îi fac eu subcutatant, că medicul nu e acolo în weekend, nici mîine... dar ea nu mai face pipi deloc, febra a scăzut de la 39.8 la 38.8, cum zice medicul, ... dar poate că totuși trebuia, poate se putea ceva să îmi dea și pentru urinat... oamenilor li se face injecție/perfuzie cu furosemid sau altceva, nu știu ce să îi dau... al doilea veterinar mă trimitea să îi fac analize foarte scumpe.. nu folosesc oricum, eu mă gîndesc că ar fi trebuit să mă ajute pentur simptomul de anurie, chiar și fără analize, e ceva urgent - și ar fi costat mai puțin.. pnld, pe vremuri și chiar și azi în unele locuri nu există ecografie sau hemoleucogramă... vă rog mult, poate mă puteți ajuta măcar cu un sfat... ea a mîncat puțin și a băut destul, dar nu urinează deloc și nu a avut nici scaun... stă numai în pat toată ziua și ieri și azi , de obicei nu stătea în patul meu decît noaptea uneori și și-a pierdut vioiciunea...nu mai vine nici la bucătărie cu mine.... am cheltuit deja 265 lei la veterinari, pe burtă a fost rasă pentru ecografie

Am sunat la medic de URGENȚĂ chipurile ONLINE și am cerut frumos un sfat, conform reclamei firmei respective - a zis că nu poate să îmi spună numele niciunui medicament fără consultații amănunțite care costă multe sute de lei, i-am spus că întîmplător știu despre furosemid (și nefrix ?) dar că aș fi putut să nu știu acestea și că o rog să îmi recomande unul dintre ele sau altceva ceea ce oricum tot eu aș plăti, ce există pentru pisici de exemplu - a zis că nu poate, decît după mersul meu acolo (cu taxiul dus-întors) și multe investigații amănunțite. I-am explicat clar că nu urinează deloc și că febra a apărut după ce nu mai urina decît picături - apoi al doilea veterinar i-a dat un medicament care a scăzut febra, dar ea nu mai urinează deloc de ieri la ora 12 ziua. Am implorat-o din nou, ca de la om la om și i-am explicat că e o situație de urgență și nu a fost tratată cronic, cum insinua ea. A zis că nu poate, adică nu vrea să îmi spună nimic. A trebuit să închid cu lacrimile în ochi. I-am vorbit normal așa cum sînt eu mereu. Atunci au intrat unii peste mine care spun că așa fac ei, că aia de la telefon care vorbea cu mine era o moldoveancă împuțită, cum am mai pățit eu cu medici care m-au tratat în acest mod și erau tot cu accent moldovenesc, ei spun că ăia sînt cei mai mari porci din istorie și că aplică la oameni aceleași reguli și refuză ajutorul minim de supraviețuire în mod categoric. Nu știu dacă e așa și nu știu de ce ei disprețuiesc moldovenii. Mi-a spus cu reproș că atunci cînd am achiziționat animalul trebuia să îmi asum responsabilități că s-ar putea îmbolnăvi și deci mă acuza ca și cum am cumpărat-o pe Cloe deși nu știa nimic despre asta și deci după ea eu trebuia să las pisica cu dizenterie în zăpadă azi iarnă, cînd colinda maidanele împuțite și venea la mine la fereastră și eu nici nu am luat-o inițial crezînd că e a altcuiva și apoi am înțeles și am deparazitat-o, am încălzit-o la sufletul meu și am sterilizat-o, că oricum suferea mult și nu puteam crește pui, știind ca orice om RESPONSABIL că nu aveam bani pentru pui. Oare femeia aceea brutală de la celălalt capăt al liniei, una dintre puținele mele contacte cu alți oameni, era responsabilă? Și de ce mă insulta și dădea vina pe mine?

Au intrat unii spunînd că e o ”țară de porci care te vînează încontinuu din 84, inclusiv acum cu pisica ta, ei te-au lovit încontinuu , toată viața ta.”

Iar au venit tinerii aceia gălăgioși în curtea blocului, iar l-am întălnit pe grasu din bloc care nu mă salută și pare a fi legat de urletele celor de afară. E ora 12 noaptea și ei tot urlă, mai puțin ca în alte dăți, dar îmi fac rău. Unii spun peste mintea mea că ăia de afară, care mă chinuiesc de atîta amar de ani, mereu alții, mă f_t totodată prin urletele lor sălbatice (zbieretul Bucureștiului) sau altcineva mă f_te indirect prin intermediul acelor huligani răi și vulgari. Nu știu. Acum sînt prea slăbită să ies afară să îi rog să plece, cum am mai făcut. Mi-e rău și am dureri mari la spate, am luat Movalis, cum mi-a recomandat medicul. De obicei nu trece.
Voi scrie din nou despre starea vieții mele de acum, după ce am scris despre pisică.
Am venit de la Voluntari ieri și aseară mi-a fost tare rău. Pisica urinase ultima oară pe drum, pe bancheta taxiului un pic. Am trimis mesaj la dispecerat că sînt dispusă să plătesc daune, dar el nu m-a sunat. Animăluțul a mai fost dus cu taxiul, dar niciodată nu făcuse pipi. A fost mereu o pisică curată, chiar și cînd era puiuț încă azi, iarnă, și avea diaree groaznică, cînd am adoptat-o, a făcut de la început la baie și eu am șters și am ascuns mizeria de mama, ca să nu o arunce afară, cum spunea. Apoi am vindecat-o cu ce mi-a spus medicul să îi dau, chiar acest al doilea veterinar despre care am povestit.
Acum săraca e numai în pat la mine și e tare slăbită, e tot mai rău în aparență și nu a mai urinat de ieri la ora 12 la prînz. Cineva, cumva, mi-a stricat calculatorul (sursa) chiar dacă nu l-am folosit, nu știu cît va mai rezista și precis nu voi avea bani să îl repar, ca și în alte dăți, dar pe internet oricum nimeni nu are relație cu mine aproaape deloc și nimeni nu e interesat de ceea ce pot eu crea poetic sau altfel.
Veneam de afară pe lîngă niște aprozariști și unul fredona refrenul de la Revoluția din 1989 - Ole ole... Mă gîndeam că e nedreaptă asocierea tangențială cu viața mea, fiindcă eu nu am greșit nimic toată viața și desigur nu am vrut moartea nimănui și normal că nu m-am bucurat că Ceaușescu a murit. Un idiot a inventat acum altă gogomănie - că oamenii nu s-au bucurat de moartea lui, ci de faptul că eu am înnebunit și eu de fapt nu am înnebunit niciodată. În sfîrșit aberații ale lor, în care nu cred nici proștii.
”Ceaușescu nu a suferit aproape nimic. E adevărat că a fost la închisoare, dar pe tine te-au torturat inuman 35 de ani.”
”e cea mai monstruoasă crimă din istorie.” ”Tu ai fost unul dintre cei mai buni și inteligenți oameni și ei te omoară cu bestialitate.”

Spuneam că am vdenti de la Voluntari ieri. Înainte de a pleca, m-au chinuit de luni cu idei că vor moartea pisicii, inclusiv marți, după ce m-am întors de la veterinar. La sfîrșit mi-au spus din nou în gînd, cu vehemență, că trebuie să mă distrugă total ca oamenii să nu înțeleagă. Azi, în oraș, la fel, aceeași idee reluată de ei mereu, cu înverșunare:
”Tu TREBUIE SĂ ÎNȚELEGI că noi TREBUIE să te omorîm, pentru că oamenii NU TREBUIE să înțeleagă.” Ce? Care oameni? Nu s-ar întîmpla nimic rău. Ei zic că ar înțelege proștii, fiindcă ăia inteligenți au înțeles de mult că eu am dreptate 100%.

”Pe ei nu îi interesează decît aparențele și vor să mori, fiindcă ei sînt vinovați și apar vinovați fiindcă ți-au făcut rău.”
Adevărul despre tine îi inculpă pe ei, fiindcă tu într-adevăr nu ai greșit absolut nimic. Bine, dar înseamnă că nu au înțeles, am fost cu adevărat perfecțiunea, nu doar nevinovăția absolută și era de ajuns să accepte adevărul foarte frumos despre mine și ar fi fost imediat dreptate, precis nu m-ar fi omorît cu otravă și tortură și aș fi avut dreptul la muncă și chiar la studii, că nu era prea tîrziu, cum am explicat, pe colegele mele le-au acceptat, chiar la vărsta la care eram eu, 35-45 de ani. Eu nu am avut nicio șansă și am încercat mereu, dar mi-au respins sau distrus tot. Nu era o iluzie și puteam dovedi ușor că nu am greșit nimic, că nu am avut nicun delir sau altă tulburare psihică și că eram și capabilă de muncă și studii cu adevărat, cum am spus din 1984, cînd a început calvarul. Deci aș fi avut libertatea și precis aș fi fost respectată și iubită în timp, oricît de umilă ar fi fost munca mea sau de rutinieră. Aș fi avut și dreptul implicit la studii, fie și individual și nu aș fi fost otrăvită în mod sigur.

”Lor nu le pasă de tine fiindcă mereu li se spun minciuni”??
La Voluntari nu am avut simptome prea grave. A fost binișor, mai rău ca în dățile trecute, dar acceptabil față de oraș. Ei spuneau în gîndul meu că nu știau că și la Voluntari au pus otravă mai multă. Nu știu sigur, posibil, avînd în vedere că am avut senzație de lipsă de oxigen, pentru prima oară acolo, că aveam acest simptom doar la mine acasă, în oraș.
Încă de ieri mi s-au umflat picioarele, mai ales piciorul întreg, dreptul și e umfla tși azi, la Voluntari nu se umflase. Și ieri și azi m-a durut enorm spatele, zona lombară, unii zic că sînt poate rinichii, nu doar coloana (???) ceea ce eu nu știu, fiindcă ar fi otravă aici și asupra mea și asupra pisicii. Brusc, după săptămîni, iarăși sete puternică și gîtul mereu uscat. Un alt detalui important e că simt arsurăpe pielea expusă și fierbințeală rea - numai pe mîini și pe față. Culoarea mea s-a schimbat, sînt destul de palidă. Posibil icter, că exact de o vreme, mai ales după otrava de Florii, am avut amar în gură aproape zilnic.

Ei zic că o lume în care nu există nici un pic de milă e inacceptabilă.
Revin la ultima clară otrăvire asupra mea - exact de Floriile noastre, Paștele catolic. Am povestit puțin că era clar otravă chiar și după simptom, că nu am mai avut colici puternice fiindcă ei au abandonat acel gen de otrăvuri de mult, - odinioară aveam des, foarte puternice și scaun moale după aceea, și știam cert că era otravă, aveam și corpuil delict. Nu am fost proastă, nu am vrut să fiu otrăvită, am explicat clar asta.
În noaptea aceea am avut dureri extrem de goraznice, de stomac și apoi colici,nu au cedat la medicamente - dar nici nu aveam No spa, uitasem de ele, fiindcă nu avusesem colici de mult. Au durat monstruos aproape toată noaptea și apoi am avut desigur scaun mixt prin care împroșcam WCul. Odinioară, după scaunul de acel gen totul era bine din nou. De data asta nu a fost, otrava era prea puternică, nu știu sigur dacă nu era cumva dinăuntrul organismului meu, care a fost mereu otrăvit de prin anul 2000. Îmn continuare, aproape o săptămînă am avut scaune apoase de tot și dureri de ficat, colici mai slabe și jenă la stomac și reflux amar-acid.
Atunci cînd am scris pe facebook, înainte să plec la Voluntari înainte de Paști fusese doar începutul și Adelina Fleva mi-a scris ”Doamne ajută”, la fel cum a scris acum la postarea mea legată de pisică și am perceput puțin nefastă sau de rău augur intervenția ei, nu din cauză că se exprimă ambiguu - deci nu știi ce să ajute Dzeu - ci din alt motiv. Sper ca Adelina Fleva să înțeleagă bunele mele intenții și respectul și dragostea real ce i le port, la fel cumși eu le-am înțeles pe ale ei, mărturisite nu de mult. Nu cred nimic rău despre Adelina. E una dintre oamenii puțini care m-au bucurat cu cuvintele lor. Dar extresia Doamne-ajută îmi amintește că am fost torturată de oameni răi care spuneau că vor să mor și totodată doamne ajută peste mintea mea, ca și cum dzeu trebuia să îi ajute să mor eu. Au intrat uneori peste mintea mea cu ideea că niște/un preot nebun vrea să mor sau că preoții citesc în sobor descîntece să mor eu etc.
Este total absurd, dar așa a fost și eram încă tînără, deci puteam chiar crea ceva mai bun și frumos pentru oameni și meritam viața în mod sigur. Chiar dacă eram femeie.
Cloe săraca, singura mea familie aici, în afară de mama, e tare rău acum, tare puțin se mișcă, dar încă mai sper să își revină, fie și un timp mai scurt.
1 fără 5 - urletele s-au oprit, mi-am luat medicamentele de inimă și ficat și psihiatrice și ce mai e. Stomacul dimineața. Ei au avut mai demult ideea - poate și acum - că medicii și psihologii care mi-au făcut rău se acoperă între ei și că idioții cred/credeau că bolile mele interne sînt din cauza abuzului psihiatric și de aceea mințeau, fără să înțeleagă că era otravă clară din alimente, ca să etc. Fără să vorbească niciodată cu mine etc.
Încă o dată - nu au dreptate că trebuie să mă omoare - că profesori universitari, că rușinea proștilor, că onoarea țării, că toți vor să mor și să mușamalizeze fiindcă ei sînt vinovați etc. - e o aberație,. Poate nu a fost ceva intenționat. Poate a fost doar prostia unora și asta nu e rușine. Poate nici măcar atît, ci doar o temporară lisă de judecată conform realități, o temporară prostie sau incapacitate de judecată, care nu e o greșeală gravă. Răul se întîmplă numai și numai cînd faci răul sau cînd omori, în niciun caz nu se întîmpla nimic dacă mă acceptau să muncesc puțin, sau dacă nu mă otrăveau, sau dacă aveam dreptul de a studia, pe care de fapt îl meritam, considerînd atît cît puteam nu mai mult sau altceva. Dar măcar dreptul de a fi și de a munci, măcar cu 1/2 normă, măcar cu cîteva contacte sociale, nu ceream mult și aveam nevoie de un salariu puțin mai mare decît pensia - deci vreo 7-8oo lei pe lună - și aș fi avut un prezent frumos de bucurie și activitate și un viitor cu ceva bani și fericirea de a avea un rostîn lume și de a vorbi puțin cu alții, sau măca de a îi asculta cuminte.

E adevărat că încă din tinerețe eram capabilă să mă mulțumesc cu o muncă sub nivelul meu intelectual de pildă și că prețuiam darul vieții de la Dzeu și oamenii și lumea și miracolul culturii și niciodată nu aș cerut mai mult - aveam nevoie și puteam și meritam să muncesc ceva, oricît de puțin.
Această atitudine absolut normală de modestie și realism s-a datorat probabil și naturii mele bune și înțelepte, dar și faptului că eram respinsă brutal de părinți și foarte săracă.
”Că furnica de-i furnică, la trup mare, la cap mică, Şi la mijloc subţirică, de umblă pe sub pământ, tot se ţâne de cuvânt, tot se ţâne de cuvânt.” ”Dar noi oameni botezați... de cuvînt suntem legați.”

Acum am din nou amar în gură, la Voluntari îmi trecuse.
Ei spun mereu că oamenii cred că eu sînt exact (?) opusul a ceea ce sînt, fiindcă li s-au spus mereu astfel de minciuni despre mine. ??
E adevărat că senzația de lipsă de oxigen, oboseala bruscă la eforturi relativ mici și traspirația abundentă la efort pot fi și din cauza agravării bolii de inimă, care, la rîndul ei, era datorată otrăvurilor felurite și sărăciei (hrană proastă și cu multe hidrocarburi, sedentarism și obezitate, fumat datorită scîrbei de a fi otrăvit și izolării inumane. La mama acasă e într-adevăr un miros urît, nu cred că e normal, poate e toxic și nu era cînd mama stătea în București, acum e impregnat peste tot, și în așternuturi, pe c\re ea le spală mai economic, dar mirosul e dulceag și greu mai ales din mobilă.

Pisica a început să horcăie, dar eu încă mai sper fiindcă am primit un număr de telefon de la o prietenă de pe facebook care a vrut să mă ajute, era 9 jumătate și medicul nu a putut răspunde, iar eu mă voi scula mai tîrziu, sînt frîntă de dureri de șale. Poate e doar un horcăit fugar.

Uf, ce rău doare coloana lombară...de mult aș fi luat o saltea ortopedică, dar ”trebuie” să sufăr, fiindcă există oameni răi (doar cîțiva precis în viața mea, poate mai puțin de 10, dincauza cărora mă torturează de moarte ceilalți) care au mințit despre mine în mod clar, am dovezi și pot povesti diverse altele evident adevărate. Reept nu am avut nicio șansă și consider pe bună dreptate că eram aproape perfectă chiar și la 13 ani cînd am venit în oraș. Tot ce mi-am dorit toată viața a post un fotoliu imens să mă relaxex citind sau cu muzică, o saltea pentru coloană, calorifere normale cu care nu pot tortura, cum au vecinii mei din bloc (sau măcar aer condiționat rece) dar e mai bine calorifer, ca să nu mă trezesc cu altă otravă știu eu cum, și o cabină de duș să pot face baie că așa la chiuvetă mă spăl greu și mă stropesc vrînd nevrînd și pe proteză și se rupe, ruginește, cum am maki pățit. Spălatul pe cap e un supliciu și mai mare din cauza durerii de coloană imensă, fiindcă acum pot intra în cadă,dar nu am cum ieși din cauza greutății pe un picior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...