desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 18 iunie 2019

17-18 iunie 2019

Mai scriu acum încă o dată adevărul și despre gîndurile agresive asupra mea și despre realitate și apoi de mîine nu voi mai nota. În primul rînd e important de spus că singura problemă gravă a mea în momentul acesta este aerul irespirabil, atît în casă, cît și afară. Am fost cu adevărat otrăvită încă din blocul 1 în care am stat, apoi în blocul 2 și mereu, pe lîngă alte torturi inumane, în blocul 3 în care mă aflu din 2006. De cîteva zile aerul e foarte greu, inclusiv afară, în stradă. E ca un spray otrăvitor, se pare că sînt niște mici particule uleioase, dacă nu cumvamă înșeală ochii. Îmi arde, de cîteva zile pielea expusă aerului, mîinile și fața. Ultima oară nici la Voluntari nu a mai fost aerul bun. Voi nota o parte din gîndurile lor, unele dintre ele repetate de-a lungul anilor, altele mai noi, unele adevărul, altele minciună. pe lîngă senzația de arsură, încă de cînd am venit în București, brusc - celelalte simptome: stomacul usturos și dureors, ficatul dureros, picioarele umflate, constipație, pisica nu urinează aproape de loc, eu foarte puțin și eu, durere de cap, dar mai mult amețeală, dureri de ochi uneori puternice, amorțeli puternice în ambele mîini și piciorul drept, dureri lombare extrem de puternice, din cîte simt eu atît coloana cît și rinichii, senzație de puternică sufocare continuă.
E drept că am fumat, dar fiindcă deja era rău. Este rău în aer, nu e din cauza țigărilor, vă spun sigur. Totuși, deși izolată, voi încerca să nu mai fumez deloc. Dacă pot, mîine mă voi duce la Voluntari din nou și nu mai vin deloc. Oricum nimeni nu vrea binele meu și nimeni nu are nevoie de mine.

ieșind azi pe stradă:
”Tu ești acum otrăvită de moarte, Cristina.”
”toți au convenit să te omoare”
”e cel mai monstruos caz de crimă din istorie”
”totul a fost degeaba”
”ei toți preferă să moară decît să...”
De ani de zile au ideea asta, fără să spună decît rar ce... adică ei spun - decît să recunoască adevărul și tu, adică eu, de aceea mori”
”Ție ți-au făcut prea mult rău”
”pe tine trebuie să te bage la sanatoriu”
”oriunde numai acolo nu”
”un om fără nicio pată, omorît ca un cîine”
”pe tine te omoară un porc/idiot infect.”
”porci britanici”
”ei distrug tot ce e mai bun de dragul unui idiot infect.”
”iartă-ne Cristina, dar noi, cînd ne trezim, sîntem aruncați mereu asupra ta din cauza minciunilor unor idioți.”
Propoziția de mai sus o spun ei mereu, periodic, din 2006
”ei au aruncat mereu tot răul pe care l-au făcut asupra ta tot asupra ta, înțelegi?
”tu nu ai greșit nimic dar ei chiar cred răul despre tine, tu nici asta nu percepi, findcă nu ai perceput niciodată ostilitatea lumii”
”ei cred că tu ești un monstru”
”Gîndirea lor e total defectă, toți gîndesc greșit, înțelegi? Sînt proști și proștii sînt întotdeauna nebuni, gîndirea lor trebuie înghețată. Moralizarea lor e imposibilă, tu nu ai cum să îi faci să vadă adevărul sau să îi convingi să nu te omoare.”
”Întreaga lume crede minciuni despre tine, nu se poate face nimic.”
”totul e o confuzie imensă a lor”
”întreaga lume e manipulată împotriva ta de un porc/ de niște idioți”
”ei pur și simplu nu gîndesc, ei cred minciuni sau teorii idioate, adu-ți aminte tot ce ți-au făcut toată viața.”
”ce folos că e cea mai deșteaptă dacă au f-t-o toți?”
”numai femeile proaste sînt crezute de oameni, cele inteligente niciodată.” Dar de unde știi? Nu îmi răspunde.
În engleză:
e singura soluție, altfel nu se mai poate merege mai departe.”
ce singura soluție? omorîrea ta. dar mereu au lovit monstruos și au mers mai departe tot în rău îmotriva mea și mereu m-au otrăvit sau m-au torturat monstruos și au zis mereu la fel.
” otrava e peste tot Bucureștiul, ca să mori tu”
”ei consideră că tu nu poți controla nebunii și de aia te omoară, să îi controleze altcineva.”
”gîndirea lor e defectă” idioții credeau că eu sînt ”gîndirea” sau psihicul nebunilor și că dacă mă omoară scapă ei de răul pe care îl fac nebunii în lume.
”de fapt tu ești creierul cel mai performant și tu îi poți controla cel mai bine, dar ei nu te vor.”
tot în engleză:
”e un om perfect bun, nu a greșit nimic toată viața, e un suflet în esență fericit (adaug eu parțial), e un om calm, nu ea agită nebunii, are creierul perfect funcțional și gîndirea corectă și ei o omoară.”
”omenirea face o mare greșeală.”
”totul e o imensă confuzie.”
„copilul nu poate prelua sarcina”
”abia cînd o să mori vor înțelege ei adevărul”
”Tu pentru ei ești pi..dă și acum ești la menopauză și ei de aia vor să te omoare.”
”ei trebuie să te accepte, nu să te omoare, sînt extrem de idioți, nu trebuie să mori findcă ești la menopauză”
Poate totuși această lipsă de oxigen e din cauza menopauzei, dar e ceva foarte rău și aerul pare fizic încărcat.
”următoarea nu va mai exista.”
”aiurea, vor face la fel și rîndul viitor, cănd se vor trezi din nou, cu următoarea”
”tu ești viața lor și de aia ei nu mor în oraș, fiindcă îi susții tu, dar tu vei muri că nu poți fără aer și ei vor fi preluați de următoarea viață a lor.”
”aiurea, deja au murit 100.000 ”
”moartea ta îi va costa 500.000 de oameni, pentru o ambiție prostească.”
”un om perfect bun și nevinovat, masacrat o viață întreagă, într-o perioadă de pace și prosperitate”
”tu ești singurul om rațional, ei toți au înnebunit.”???
”după al doilea război mondial lumea s-a scindat în două, acum sînt uniți și de aceea te omoară toți.”
”nu există un alt copil fiindcă ei și tu sînteți un tot, nu e o lume bipolară și ea nu se poate naște că tu nu ești scindată”
”nu trebuie să te scindeze nimeni”
”tu le-ai dat tot ce e mai bun și ei te omoară”
”tu ești singurul om adevărat, odată cu tine dispare omenirea.” aiurea, zic eu.
”tu nu vei înțelege decît după ce mori”
”tu nu vei înțelege niciodată.”
”la sfîrșit îți vom explica totul”
ei par să creadă că eu eram obsedată de a înțelege ceva ce nu pot înțelege, de fapt alții sînt astfel, nu eu.
”noi ne-am îngrozit cînd am văzut ce om bun erai din copilărie, ție ți-era milă și de o gîză și scărpinai și porcii pe spinare în coteț” Cu un băț, da, îi scărpinam de milă. Simțeam mereu iubire și nevoia de a mă apropia de oameni și de animale.

Afară bărbații din fața blocului tușesc, respiră și ei greu în aparență. ”acum gîndește-te logic, ce rezolvi dacă mergi la Voluntari - acolo te otrăvesc mai ușor poate, fiind tu pe un singur loc? Bucureștiul e sub asediu - niște idioți cred că, dacă te omoară, distrug ceea ce e rău în lume.” Acolo nu sînt complet singură și mai văd iarba, copacii, cerul. Aici sînt doar 2-3 stele, acolo erau multe, chiar și în ultimele dăți de mers acolo. Aici vin tot felul de nebuni la intersecția mea și mă scuipă, vin cozi lungi de mașini și pietoni aglomerați agresiv, unii ziceau că vin să mă f-tă, alții că vor să mă vadă, fiindcă cred răul despre mine. Și nu vreau să moară alții doar fiindcă sînt proști. Mereu, cînd am fost lovită de moarte, m-am gîndit ce să fac să îi protejez pe ceilalți. Lumea m-a respins total, dar eu am gîndit corect. Și azi au zis că sînt iresponsabilă, dar, dacă citiți blogul meu, pe care îl putema termina ușor dar nu m-au lăsat, deși nu erau secrete de ascuns, veți vedea că numai ceilalți au fost iresponsabili, în sensul normal al cuvîntului. Și azi au zis că sînt iresponsabilă, dar, dacă citiți blogul meu, pe care îl puteam termina ușor dar nu m-au lăsat, deși nu erau secrete de ascuns, veți vedea că numai ceilalți au fost iresponsabili, în sensul normal al cuvîntului. Dna Iolanda Mitrofan, despre care mi-a amintit Carmen-Maria Mecu azi, spunea că eu fac numai prostii, cînd a aflat că am avut o tentativă de sinucidere, dar acela a fost singurul meu moment aparent de iresponsabilitate sau de a face răul, fiindcă atunci era monstruos și eu nu înțelesesem totul, nu aveam cum. În rest nimic o viață întreagă. Unii spuneau mereu că psihologii sînt cei mai porci dintre toți, dar eu nu am gîndit așa.

Mai notez încă o dată una dintre ideile lor agresive din zilele trecute, simțităși azi: ”trebuie să înțelegi că trebuie să te omorîm ca să nu înțeleagă oamenii.”
”Motivul e altul, Cistina. ”De data asta” el a înțeles totul.
Care el? ”Un anumit el.” Am înțeles că vor să îi facă pe proști să creadă că e vorba de porfesorul rău și libidinos din viața mea, care nu a fost o obsesie sau boală psihică a mea. Absolut sigur, dacă el nu exista în viața mea, ei ar fi insistat și delirat despre altcineva sau altceva dintre puținele persoane din viața mea - de Iolanda sau alții, de tatăl meu vitreg sau de moartea lui prematură.
”el e un idiot ca toți ceilalți, el nu înțelege niciodată nimic.”
Mai demult spuneau că ei mă omoară fiindcă e vorba de 4 profesori universit-ari care au greșit și trebuie să le apere reputația, ei fiind profesor universitari, oameni importanți, iar eu singură și săracă. Nu știu la cine se refereau, dar nu ar fi pățit nimic acei oameni dacă ar fi fost adevărul, eu fiind un om inteligent și capabil de fericire și muncă multă, și intelectual și fizic. Și drag de oameniși de viață, dacă aș fi putut scrie restul blogului, din 2002- încoace, deja fiind o mare parte aici, inclusiv cu mine cu alt nume fictiv, totul fusese real, totuși ar fi fost mai frumos să fi terminat povestea cronologic, ați fi înțeles absolout totul și multe lucruri bune despre oameni și lume și despre mine, fiindcă sînt destule lucruri bune și sufletul meu a fost bogat și frumos. Poate nu ne vom întlni niciodată, dar, ca întotdeauna, vă las în grijă o lume de miracol și oameni buni și normali, și obiceiuri bune, și frumusețe, depinde și de voi să vreți binele și să nu scoateți ochiul niciunui vecin și niciunui copil. Așa să vă ajute Dumnezeu.

Desigur ei au tot zis că oamenii nu respectă niciodată săracii și că îi cred proști, de aceea m-au tratat așa și nu mă respectă fiindcă sînt schiloadă. Alții ziceau că unii oameni răi și-au bazat reputația pe minciuna despre mine și astfel ei au putere în societate și mă omoară. Nu știu la cine se referă. Ei spun că la politicieni, care au difuzat minciuni despre mine pentru proști. ”Oamenii nu au cum să vadă adevărul”, zic ei în enlgeză. Da, nu au cum. Alteori ziceau înverșunat ”no way” sau lucruri agresive despre mine, tot în engleză. Acum iar au venit să rîdă noaptea aici la geam.

Ei nici măcar nu știu că eu pot tăcea, că nu eu difuzez și nici nu crește delirul proștilor din cauza mea, așa cum mint unii oameni răi. Nu e sfîrșitul lumii și nici acum și nici în trecut nu m-a agitat niciodată teama inutilă de moarte. Cum o vrea Dumnezeu. Pisica mea e tot rău, dar totuși a făcut puțin pipi. Pisica respiră greu, horcăie puțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...