desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 16 iunie 2019

15 iunie 2019

Iarăși am usturimi de stomac foarte puternice, am luat degeaba Emanera
Pisica mea era să moară azi - i-am făcut injecție cu ajutorul unei vecine și am insistat să o țină tare, fiindcă se zbate cînd intră acul.ieri i-am făcut tot cu această vecină și nu am reușit să introduc decît una dintre cele 2 seringi date de medic - mi-a dat 6, pentru 3 zile, de 2 feluri, 3 de un fel, 3 de alt fel.
Ulterior pisica a făcut spume la gură.
Azi a fost foarte rău - vecina iar nu a ținut-o și ea s-a zbătut după ce am început să introduc prima seringă, deci după momentul în care băgasem acul. M-am speriat așa rău, încît am luat-o la rost că nu a ținut-o, deși eu întreaga viață nu am luat pe nimeni la rost, nici măcar un pic.

Mama mea minte despre asta ca și cum eu o cert, întorcînd adesea în rău cuvintele mele bune și spuse cu ton frumos. ea așa a făcut mereu. mama mea e singra mea relație și unii spun că ea, ca și unii de pe internet, se poartă ciudat cu mine fiindcă vor ca proștii ăs creadă că eu aș fi rea sau nebună, pentru a justifica răul și abuzurile făcute asupra mea.

Azi eu chiar am certat-o pe vecină. Apoi am introdus din nou acul și restul de ser. Apoi cealaltă injecție, după ce pisica a făcut pipi pe masă. vecina șters urina pisicii și a luat cu ea seringile goale și șervetul cu urină, în mod bizar. eu eram prea speriată ca să reușesc să o opresc. Apoi nu am avut cum să verific dacă acul era rupt și nici nu știam dacă se poate rupe parțial, că restul de conținut a intrat.

După plecarea vecinei pisica a început să agonizeze aproape, zvîcnea, mișca lăbuțele dezordonat, respira greu etc. Părea că moare. Nu a mai făcut spume. Vecina aceea are 5 pisici aduse de ea din Italia, unde a stat mai mulți ani, din cîte povestește ea. Ulterior pisica, sub ochii mei îngroziți a săritîn cada de baie, unde sare atunci cînd e ceva grav, de pildă cînd era să se sufoce cu o pungă de plastic, și eu am sărit și am rupt punga.

Ulterior s-a băgat în alte cotloane și chiar sub dulapul din bucătărie, unde locul era îngust și putea să își rupă coloana. Agoniza - singurul meu copil și prieten o viață întreagă. Se zbătea să îmi sară din brațe. Am tras dulapul că nu aveam ce face altceva și piciorul dulapului s-a rupt.
După mai mult timp pisi și-a revenit.

Am sunat-o pe vecină și mi-am cerut din nou scuze și i--am spus că pisica a scăpat cu viață. Am primit un mesaj ciudat pe facebook de la Valy Buța în care, printre replici, îmi cere scuze pentru că m-a deranjat, cum vorbeam eu cu vecina. e foarte straniu - mulți oameni au vorbit cu mine straniu - Valy îmi trimitea un filmuleț fără rost și zicea că îmi ”trimite un cabinet ” veterinar, deși nu era așa ceva și era clar că nu aș fi avut bani chiar și nici motiv să o duc iar la veterinar, chiar dacă asta ar fi fost, deci Valy părea că o luase razna sau că avea ceva cu mine, să mă lovească, și mi se părea foarte straniu - fiindcă cu adevărat nu am fost niciodată nebună, am fost lovită de moarte din 84 și am fost singură mereu, deci nimeni nu putea să aibă părere proastă despre mine și nici nu putema greși nimic. Valy zicea că ea nu înțelege ce spun eu. E ciudat și fiindcă niciodată nu am avut ranchiună sau resentimente sau ură față de nimeni.

Vecina mea, una dintrre foarte puținele persoane care au intrzat la mine în apartament mi-a zis și cînd era în casă și mai apoi, că la minee groaznic de cald și că trebuie să aerisesc. Iam explicat că aerisesc de două ori pe zi, și așa era de obicei, destul de mult. dar e inutil, aerul e irespirabil. Ei zic că Bucureștiul e o cloacă de otrăvitori. Ideea lor e că lipsa de oxigen efiindcă vecinii și oamenii vor să mă otrăvească, cum au făcut din jurul anului 2000, ca să acopere crimele lor asupra mea. Că proștii credeau că trebuie să mă ”sacrifice” de cînd eram copil etc. Că acum mi se pune otravă cînd ies din casă sau prin găurile de lîngă țevi la bucătărie sau în sufragerie etc. Oricum și la Voluntari era rău de data asta, dar nu ca aici. Acolo nu m-a durut spatele deloc, aici mă doare seară de seară foarte tare - poate rinichii de la otrăvuri. Pielea arde și ustură, stomacul arde și am fierbințeli pe tot corpul. capul doare. Ei zic din nou că trebuie să mă omoare fiindcă mi-au făcut prea mult rău întreaga viață. Așa au făcut din 84 - justificări post factum, fără să aibă dreptate, fără legătură cu realitatea. Capul mă doare și, de la lipsa de oxigen, am diaforeză din cînd în cînd - adică transpir mult, picuri picuri. ei spun că oamenii trebuie să recunoască adevărul despre mine. Au zis mereu așa, degeaba. Apoi ei spun că nimeni nu mă vrea și că toți au convenit să mă omoare. Că nimeni nu vrea să fie adevărul și că idioții din blocul meu credeau că eu eram o forță politică, cînd absolut evident eram doar un om complet sărac și singur. Și asta au spus de mult. Și în seara asta ma aerisit degeaba - afară nu a fost caniculă, dar la mine e infernal.

Ei au spus adesea că toți au lovit încontinuu într-un om perfect nevinovat, sărac și singur - și tot mereu au zis că au lovit în numele unor minciuni politice. Dsar, deoarece minciunile politice sînt de fapt inutile pentru creșterea lor materială și spirituală (nu mai explic) și deoarece probabil ei nu intenționează vreun război, atunci de ce nu e adevărul? Eu am rămas la fel din 84, într-adevăr binele curat, dar și fără nicio legătură cu politica, ăsta e adevărul, toată viața, deoarece am fost un om inteligent și nu aveam cum să am legătură cu politica, și meritam dreptul la muncă și chiar la studii superioare. Pot încă dovedi totul. Au exista numai cîțiva oameni răi în viața mea, întreaga mea viață.
Greață mare și amar în gură zi de zi - la Voluntari nu aveam deloc, se pare că e de la ceva din aer sau din apă - că a fost și cînd nu am mîncat.

”Noi, la început, cînd intrăm în chestie, nu știm nimic. Tu într-adevăr nu ai greșit nimic toată viața, dar oamenii toți cred răul despre tine.”
”toată lumea crede o minciună hidoasă despre tine și de aceea te omoară.”
Nu, nu e adevărat, cei care intrau peste mintea mea cu minciuni, care nu erau create de inconștientul meu, ci de ei, credeau acei oameni foarte multe deliruri diferite - pot dovedi că erau numai ale lor, nu și ale mele. ”Da, ai dreptate - nu e numai o minciună, ci foarte multe minciuni și aproape fiecare crede altceva, dar toți cred răul.”
”faza asta se numește prăjirea vrăjitoarei”
”otrava vine pe geam, nu dinăuntru.”

Absolut sigur nu am avut nimic josnic sau de vrăjitoare în viața mea întreagă. Spiritul meu a fost calm, rece, luminos, senin, armonios și cu foarte frumoasă iubire de lucruri și oameni mereu, încă se poate dovedi și chiar e scris parțial de mine prin anumite texte și poezii. Așa am fost încontinuu, din 1984.

Pisica e mai bine acum, iar erau adineaori din ăia care strigă afară ca să facă zgomot și urlă mereu ”să moară familia mea” etc. Eu a trebuit să vin din nou în oraș din Voluntari, nu din cauza faptului că voiam să scriu adevărul aici pe facebook, ci fiindcă trebuia să îmi spăl chiloții, că acolo la mama nu am cum. Nu mai aveam acum vreo 2-3 luni niciun chilot fiindcă aproape toți, destul de vechi, s-au rupt aproape simultan și a trebuit să îmi iau de la Bucur Obor, din banii mei puțini. Am fost cu ei la Voluntari și am lăsat-o pe mam să îi spele, că nu aveam ce face. Ea i-a spălat și pe ai lui tata, care mai mult ca sigur a fost și el otrăvit, pînă cînd el a murit, exact cum zicea mamaia că ea îl va omorî. dar nu pot spune cu certitudine dacă ea a fost vinovată. Cînd l-au luat la Instititul Medico-Legal într-o dubă/camionetă ea a zis că a fost șocată cum l-au băgat înăuntru ca pe un sac de cartofi și apoi m-a întrebat dacă eu accept să îi facă autopsie și am zis da, dar nu i-au făcut, poate ea nu a vrut.

Mama mi-a stricat toți chiloții, nu mai puteau fi purtați, ca să nu mai spun că nici nu îi spăla bine. Am fost obligată să vin în oraș ca să îi spăl pe aceștia pe care a trebuit din nou să îi cumpăr de la Obor, și să fac baie la chiuvetă și să mă spăl pe cap aplecată peste cadă. De asemenea pisica începuse să nu mai facă pipi încă de la Voluntari. Nu știam că aerul ca fi chiar așa de rău și otrava sporită. Mi-am cumpărat cu o groază de bani - 60--70 de lei - o pungă specială de la farmacie, cu care să pot să îmi protejez proteza și să fac duș.

Mama iar m-a mințit că vrea neapărat să vindem apartamentul propiretate comună fiindcă și ea și eu aveam nevoi urgente. Nu mai povestesc aici tot ce mi-a făcut legat de moștenire după moartea tatei, ar fi prea mult de scris. Și-a bătut joc de mine încontinuu, nu știu dacă intenționat. Am absolută dreptate, ea minte mereu și promite mereu, făcîndu-i pe proști să creadă că eu greșesc, sau sînt nebună și ea e nevinovată. Mi-a cerut și ea și fratele ei să stau cu ea la Voluntari, dînd impresia că eu nu sînt cooperantă, dar cînd era vorba să își țină promisiunea sau să facem ceva cu adevărat constructiv, își retrăgea cuvintele. De data asta a dat vina pe chiriașul nostru actual, dar așa a făcut cu toate celelalte variante și promisiuni ale ei 14 ani după moartea tatei. A zis că banii mei moșteniți legal de la tata și de la mama lui, care mă iubea și spunea că eu voi moșteni totul și voi răzbi dincolo de ura/nebunia mamei, care era reală și nu era creată de familia tatei, eu nefiind copilul tatei, ceea ce nu știam atunci, a zis deci că acești bani ”NU SÎNT BANI MUNCIȚI”, ca și cum nu îi merit, deși am îndurat abuzurile ei și ale tatei fără ură și nu am contribuit la moartea tatei și a nimănui, nici nu bănuiam atunci că e otrăvit (posibil). A mai zis șică nu vrea să stau cu ea acolo, deși cu o zi înainte voia, fiindcă ”AM FI PREA ÎNGHESUITE”, deși sînt 2 camere mari, bucătărie, hol și baie mari și toată curtea și grădiniță în spate. Am cerut din nou să mă primească acolo nu de mult, am spus că sînt de acord să stau acolo, dar ea a zis din nou că ea nu acceptă să stea cu mine acolo, decît în 3 camere la oraș, dacă vindem pe cel de 4 camere, deci să nu mai rămînă practic rest de bani decît mic. Dacă aș spune din nou da acestei variante absurde, ar refuza și asta cum a făcut în toți anii.

I-am spus că vreau să vînd apartamentul meu actual, singura proprietate a mea și să mă mut cu ea la aer și curte, și ea a zis că nu îmi dă niciun sprijin să îi vînd, că nu e de acord și eu nu pot singură că nimeni nu vrea să mă servească. Și că dacaă eu l-aș vinde aș face-o pe ea ”NĂCĂJITĂ, NU SUPĂRATĂ”, ca și cum insinuează că vrea să moștenească bunul meu pentru verii mei de la fratele ei. A zis că fratele ei i-a spus clar că nu ne primește pe noi două la Sibiu, cum insista ea într-una din variantele cu care mă stresa mereu. Ea nciodată nu s-a ținut de cuvînt și m-a chinuit mult toată viața, dar, poate că făcea răul fiindcă voi, restul societății, mă respingeați . Adică mă proteja dar mințea ca să nu o omoare dracii sau nebunii politici și pe ea. Așa păreau lucrurile. Ea cu fratele ei m-au și înjurat și fratele ei mi-a spus la una din zilele mele de naștere că eu o omor pe maică-mea! Așa făceau mereu, mama era monstruoasă și apoi inventau că eu greșisem. Cei de peste mintea mea zic că mama mea i-a păcălit pe toți. În realitate, ea a fost singurul om care m-a ajutat în mod real toată viața, nu doar că mi-a dat frumosul dar al vieții, ci și banii necesari primului meu an de facultate la Cluj, singurele ei economii și singura mea șansă în viață, de fapt nici aceea șansă reală. În rest nimeni nu m-a acceptat și toți m-au lovit monstruos. Astfel am stat fără bani de hrană și haine sau pantofi mulți ani.

Acum, ea practic m-a dat afară din casa mea (75% dinproprietatea din Voluntari e a mea) și m-a obligat să vin iar în oraș, singură și otrăvită iar, ca să creadă proștii că eu delirez pe facebook
Am scris greu și cu multe greșeli typo fiindcă mă doare spatele oribil și fiindcă e aerul greu și fiindcă facebookul nu prea mă lasă să scriu, literele apar cu multă întîrziere. Azi am avut și sete mare, la Voluntari deloc, chiar dacă era cald.
”Mama ta e un monstru și tu ești îngerul absolut. Cum vrei să creadă oamenii adevărul acesta?” Adică vrei să te cred?! Că voi toți sînteți monștri, cum insinuați, fiindcă mama mea e monstru și v-a păcălit?!
”toți oamenii trimiși la Obor sînt măcelăriți ca vitele la obor”??? Sînteți de-a dreptul idioți, fiindcă e clar, nu mai explic, că și după ce Oborul va dispărea ca denumire de loc sau magazin, oameni nevinovați oricum pot fi torturați și omorîți cu alte denumiri. Pe vremuri au tradus cîntecul Dona Dona (numele fostei mele colege de bancă) al lui Joan Baez, cîntat deci de Șeicaru, cu ideea că vițeii nu pot fi rîndunici. Sînt multe altele oricum și vor mai fi - dar asta nu înseamnă că nu puteți fi oameni drepți, chiar dacă nu sînteți oameni buni. Asupra mea au fost nedreptăți nelegiuri pe care mereu le-țai ascuns, nu contează că mama era monstru sau nu. Nu era nevoie să mă omorîți, e adevărul, v-au îndobitocit, cum spun ei mereu.
(terminat de scris dupa miezul noptii)

Ora 3 noaptea, spre duminică
Hahalerele din fața blocului continuă să latre vulgar și să rîdă încontinuu, torturîndu-mi creierul, așa cum au făcut de 12 ani. Unii zi că ăia mă f_t, eu fiind otrăvită în același timp.
Otrava e probabil foarte puternică, fiindcă muștele din casă au murit pe podea.
Eu am venit în București din motivele de mai sus, plus faptul că trebuia să plătesc facturi, dintre care am reușit să plătesc internetul. De asemenea trebuie să merg la medicul de familie, pentru a îmi lua rețeta lunară de medicamente compensate de inimă, stomac. Lombalgie foarte puternică acum.
Ei spun din nou că toți oamenii buni au fost îndobitociți și că ei pur și simplu cred minciuna celor răi că trebuie să mă omoare. ”nu se poateface nimic.” ”e cea mai tare din istorie, a spart toate găștile” ??
”e prea bolnavă ca să...” Ca să ce? Ei nu spun niciodată decît ca să puncte puncte.
”Tu chiar nu înțelegi? Ei neagă total realitatea cu aceste idei. ei spun că tu ești prea bolnavă ca să îi păcălească pe idioți că ești nebună. Asupra ta se aruncă tot felul de nebuni care cred minciuni despre tine și care sînt slabi de înger și nu rezistă cînd înțeleg totul despre otrăvuri și celelalte lucruri reale.”

”tu ai fost un om prea bun” Știu sigur că nu din cauza asta mă omoară.
”tu susții ce e bun în lume și oamenii cred că tu susții ce e rău.” ??? Nu am cum să susțin ce e rău, sigur, poate e o iluzie a lor. Oricum în ”Povestea fără sfîrșit” cam așa pare, dar evident de fapt ”ea” nu susține ce e rău.
Ustură prea tare pielea, picioarele umflate încă din prima zi a revenirii în București. Mă duc înapoi la Voluntari, dacă e să mor prefer acolo, dar acum au început să pună otravă și acolo. Tot era mai bine acolo. Și înainte de a pleca de acolo au zis categoric că vor să mă omoare ca să nu înțeleagă lumea, cu mai mult aplomb ca în trecut. Acum îmi amorțesc degetele, scriu cu 2-3 degete.
”Niște porci infecți omoară un geniu bun și cuminte.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...