desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 23 iunie 2019

22-23 iunie 2019

Ultima mea postare, azi 22 iunie 2019
”tu încă nu ai înțeles că tu ești un om compromis” Cum adică compromis? Adică ești respinsă din cauză că oamenii cred minciuni despe tine. Nu, nu e vorba de compromitere, e ceva mai grav și simultan crimă. Am fost mereu un om perfect, chiar dacă sînt singură din1984 și merit și meritam viața oricînd și mereu am vrut să trăiesc. Ei zic că niște oameni extrem de răi i-au păcălit pe toți că eu sînt compromisă și că trebuie să mor. Absolut sigur nu am avut nicio greșeală nici în gînd și nu aveau de ce să mă respingă, eram în stare numai de lucruri bune.Nu e vorba de respingere din 84, e vorba de crimă.
Acum voi scrie ultima mea postare pe facebook, cum am spus ieri. Sînt lucruri foarte clare pe care am vrut să le scriu de alaltăieri.
”Eu, de cînd am înțeles ce sînt, nu mai îmi pasă de nimic. Gîndește-te logic, numai ea (Cristina) suferă, de ce să îmi pese?” Fiindcă absolut totul contează și contează și binele și normalitatea, cum am fost eu mereu, și contează și lucrurile frumoase, dreptatea și adevărul și ei vor să mor, fiindcă, spun ei adesea, am suferit prea mult.

”Eu credeam că ea e ”un om uns cu toate alifiile și de aceea nu o putem otrăvi, și ea e de fapt un geniu.”

”ea din nou a scris adevărul pe facebook”

De aceea există și expresia ”f_t-ui Dumnezeii mă-tii”
”De data asta au înnebunit cu toții, l-au ”făcut” pe Dumnezeu nebun.”
”Tu nu ai avut nici cea mai mică greșeală, nici credințe greșite, dar ai devenit cel mai martirizat om din istorie.”
”Crima asupra ta e cea mai monstruoasă crimă din istorie.”
După cum vedeți, aceste propziții se repetă, dar conțin adevărul, chiar dacă nu am fost cea mai etc. Oricum nici măcar nu m-au lăsat să scriu totul.
De data asta otrava a fost monstruoasă și înăuntru și pe palierul blocului și poate și pe stradă.
”ei nu au înțeles nimic din povestea vieții tale - clară de altfel. Aproape toți oamenii sînt putred de bogați pe lîngă tine și tu nu ai avut nici bani de pîine atîția ani, ce naiba VREI TU ca ei să înțeleagă?
Cum adică vreau eu?
Toți cred că tu scrii adevărul fiindcă vrei libertatea, dacă ei înțeleg adevărul.
da, adică măcar dreptul la muncă pe care cerut toată viața și dreptul de a fi om liber și neotrăvit. Implicit ar fi fost și dreptul la studii superioare postuniversitare, adică adeverința de la medicul de familie. Abia acum e prea tîrziu aproape pentru studii, că oricum cele 12 clase erau obligatorii. Eram în stare de anumite studii și aveam și mare nevoie și de studii, fiindcă îmi interziseseră implicit dreptul de a mă căsători - deci suferința a fost și mai mare zi de zi, am cerut și am fost refuzată orice. Dar și mințeau toți că sînt respinsă din cauza faptului că eram nebună, nu din cauza vîrstei și vîrsta nu ar fi nici acum o problemă pentru unele munci cel puțin. Dar dacă eram nebună și nu munceam bine, atunci de ce trebuiau să mintă pe față deși nu greșeam, inventînd greșeli pe care nu le făcusem în activitate? Poate voi mai povesti mai clar.
”cum crezi tu că puteai munci, cînd porcii ăia te otrăvesc de nu poți face nici baie?”
Se putea - era simplu și dovedibil să fie adevărul, aș fi fost sigur un om liber cu drepturi sociale și nu m-ar fi otrăvit nimeni, sau aș fi stat la Voluntari și aș fi avut de muncă sau activitate și chiar studii pe internet sau ceva prin zonă etc. Sau măcar studiu individual la bibiotecă, adică numai pentru plăcerea mea, deși nu aveau motiv să mă respingă, e vorba de o crimă oribilă și nici nu am cerut altceva vreodată și nici vanitate sau ambiții deșarte nu am aut deloc și nu mi-au lăsat nici strictul necesar. Absolut singurul necaz rel al vieții mele a fost faptul că nu am avut libertatea de a munci, deși eram aptă cu adevărat.

Ei cred că tu ai vrut să dovedești că nu ești nebună prin notarea adevărului, așa cum fac nebunii proști și că alții mai deștepți decît tine au inventat minciuni în așa fel încît nimeni nu te crede pe tine.

”tu ai fost respinsă și lovită în cele mai mici detalii ale vieții tale”
Spuneam că prin otravă nu m-au lăsat nici să fac baie la bloc.
Nu știu dacă toți așa zis depresivii sînt otrăviți, poat numai unii, mai ales dacă sînt singuri.
E adevărat că în facultatea de psihologie un profesor spunea că va trebui să ne exersăm și mirosul, fiindcă există mirosuri mai stranii, specifice caselor de schizofreni, depresivi, maniaci etc. Pe vremea aceea eu nu știam nimic despre otrăviri și acea idee mi s-a înfipt în memorie cu o pioneză. Unii zic că ei de atunci credeau că eu am fost condamnată și că întreaga psihologie e psihologie judiciară. Dar absolut sigur nu greșisem nimic nici pînă atunci.
”pe cei bătrîni nu îi crede nimeni, iar fostele tale colege au devenit profesoare fără să înțeleagă psihologie”
Mă îndoiesc, e adevărat că ele nu au răspuns scrisorilor mele și umilelor mele cereri de viețuire - nu neapărat bani cerșiți, cînd de fapt mi-au dat odată, niște psihologi necunoscuți o sumă mică de 100-200 lei acum vreo 2-3 ani, care m-au ajutat parțial, - dar asta nu înseamnă că ele nu știu psihologie. În plus, pînă și proștii știu că oamenii mai în vîrstă știu și cunosc mai multe lucruri și sînt mai înțelepți.

Pisica mea are o rană destul de mare, uneori sîngerîndă, la ceafă, de cînd am venit aici joi. Nu am ce face.

Eu am fost un om normal întrutotul și evident inteligentă, deci e logic că nu am vrut cu dinadinsul să dovedesc ceva, pur și simplu am fost obligată să spun adevărul, mai ales prin tortură, dar a contat și conștiinșa morală dreaptă, lucidă, pe lîngă instinctul de supraviețuire și izolarea inumană pentru un om normal. Vă spun adevărul: nu mi-am săpat singură groapa prin spunerea adevărului, pot explica asta. Am avut impresia la un moment dat că așa credeați.

”în cursul vieții tale nu au fost mari tragedii în lume, în afară de a ta.” Dar ei au vrut să mor și nimic altceva încă de cînd eram foarte tînără. Și totuși e greșit, nu știu dacă înțelegeți, mă tem că nu - binele altora nu a fost din cauza faptului că eu am fost complet respinsă și martirizată.

”ție nu ți-au lăsat nicio plăcere” vă dați seama ce porc și prost e ăsta, ca să îi păcălească pe idioți că eu aveam nevoie de plăceri animalice sau josnice, după tot ce au făcut și cînd niciodată nu a fost așa în viața mea.

”toți au fost mințiți încontiuu, Cristina, degeaba ai fost tu cristal pur, că ei au văzut mocirla în tine.” Ăsta e mai poetic.

Vă spun un secret: aproape întotdeauna cine zice ăla e. Eu am spus totuși corect și drept despre alții, findcă m-am bazat numai pe realitate. Ei însă, aruncau de mult insulte și idei aberante despre mine asupra minții mele, însă fără să vorbească nimic cu mine și fiind eu complet izolată mulți ani. Am înțeles clar că ei credeau că eu sînt proastă, deși nu aveau motiv, doar fiindcă ei erau proști. La fel și alte lucruri - de exemplu cel cu plăcerea de mai sus este, probabil, o ființă cu patimi josnice, care nu îi poate înțelege pe cei curați la suflet.

”Lumea nu te consideră Dumnezeu, ei cred că ești o rușine națională, fiincă nu ai greșit nimic și ei toți au greșit față de tine.

”Chiar dacă ea e Dumnezeu, trebuie neapărat distrusă și omorîtă.” Iarăși.

”Tu ai preluat puterea într-un moment critic pentru omenire și de aceea te omoară cu toții de atnci.” Nu, nu e adevărat. Nu mi s-a dat (cum spuneau alții) și nici nu am preluat nicio putere nici în 89, nici la moartea tatei (în 2005, cînd nu era moment critic). Aceasta e o iluzie a nebunilor politici. Puterea se leagă de verbul a putea. Eu nu am avut totă viața nici cum să mă apăr de tortură și otravă și închisoare o viață întreagă, sau să am bani de hrană sau sau haine măcar sau măcar cîțiva oameni în viață.
Ceilalți, care mă consideră Dumnezeu spun că eu am fost acest lucru, ceea ce sînt și acum, încă de cînd m-am născut. E foarte logic că nebunii politici sînt manipulați să graviteze în jurul meu, să îmi facă rău și să creadă aberații politice, minciuni politice pe care ei le cred și apoi le reneagă, rînd pe rînd, fiindcă, cu trecerea timpului, ei descoperă că erau minciuni și apoi cad în plasa altor convingeri politice greșite - exact la fel cum alții au făcut cu sute de idei patologice despre mine, pe care ei le-au abadonat treptat - cum ar fi că nu eram curvă, că nu eram nebună sau proastă, că nu aveam niciun ban, că nu era adevărată povestea cu negroteiul, cu chinezul, cu aurolacul etc.(povești pe care eu nu le cunosc)

De asemenea e logic că n

va urma imediat,acum nu pot scrie

Ultima mea postare la care mă refeream ieri va fi scrisă în postările de azi (ieri m-au durut rău rinichii, nu puteam respira,mi-amorțiseră mîinile prea rău) pe care dvs. nu le citiți sau vă prefaceți că nu le citiți, cu ideea subiacentă că eu sînt gunoi sau nebună. Nici nu am cum să știu dacă vi se transmit pe internet sau le vedeți, ideea lor e că toți jucați teatru că eu sînt nebună ca să mă omorîți. Ei spun că dvs. sau oamenii sînt prea proști pentru a înțelege că nu sînt și nu am fost deloc nebună niciodată, că altfel m-ați fi acceptat și nu aș fi fost omorîtă.

”pe tine te-a izolat numai cu scopul de a te omorî, dar idioții cred că tu erai ceva rău sau erai dăunătoare fiind foarte nebună sau că ai greșit ceva, sau erai căcat și trebuie să te omoare fiindcă nu puteai face doi bani, deși niciunul din aceste lucruri nu e adevărat.”

”e o rușine foarte mare”

„tu ai avut de data asta o viață excepțională și perfectă, dar ei nu vor să te accepte. Toți vor să mori. ”
Mi-este foarte greu de atîția ani izoată doar cu mama, după tot ce mi-a făcut întreaga viață, chiar dacă am iertat-o de la început, fiind eu un om inteligent, așa cum orice om inteligent iartă și nu poate ține ranchiună niciodată. Totuși, după 35 de ani de tortură e foarte greu numai cu ea, și nu am avut parte de nimic altceva întreaga viață. Am fost mereu un om absolut normal în cele mai mici detalii, e foarte greu.

Pe lîngă cea ce am scris ieri din nou adevărat despre mama, mai adaug din nou că ea întotdeauna a vorbit rău cu mine, cu mulți nervi și idei aberante, absolut sigur fără legătură cu viața mea. Nu am avut nicio boală psihică, ea a zis din 84 că așa vor crede proștii și că ea mă va omorî. Eu nu am avut nicio problemă psihică din cauza nebuniei ei. Nimic din ideile ei de ură față de mine nu a fost datorită mie și nici asimilat de mine și nu am urît-o decît tranzitoriu la 13-15 ani, din cauza maltratării fizice brutale zi de zi. Apoi m-am maturizat definitiv. Ei zic că degeaba, că oamenii chiar cred că eu sînt nebună sau amîndouă, și eu și ea. Desigur, mama mă trata de mică drept nebună și vorbea cu mine ca și cum eram nebună, mereu și mereu. Față de rude sau musafiri vorbea la fel, chiar de față cu mine sau pe lîngă locul unde mă aflam, inventînd lucruri rele despre mine, tratîndu-mă drept nebună și proastă și acele persoane intrau în acel joc, exact cum făcea ea. (presupun că ați înțeles cum). Nu am devenit proastă sau nebună din această cauză și mi-am păstrat deschiderea și capacitatea de comunicare, muncă și studiu, bunătatea reală, sinceritatea, dar toți, ca și dvs. m-au respins. Nu am devenit deloc lucrul care insinuează ea că sînt, încă din copilărie. Și acum face la fel. În plus, ea a fost un om care vorbea de rău pe toți, și pe rudele noastre, iar eu am fost numai binele și iubirea și respectul.
Eram un om evident calm, bun și sincer mereu.
Ei zic ”ce crezi tu că credeau proștii cînd vedeau ditamai găliganca de 16-17 ani bătută și făcută albie de porci de o brută mahalagioaică ca mama ta?” Ce? ”că erai proastă și bleagă, sau că erai tu nebună, fiindcă tu nu ai lovit pe nimeni niciodată. Ce puteau ei să creadă că ești, cînd vedeau că citești zi de zi, că luai note mari, că țineai la toți și munceai cu drag orice etc.? Un om inteligent masacrat de o brută. Credeau că mama ta e diavolul sau șefa, sau că tu ai greșit ceva. Sau aberațiile politice, pe care vrei să le elucidezi acum încă o dată, în raport cu situația ta de așa zis Dumnezeu, fiindcă mama ta ar fi fost legată de Franța și de alte puteri politice, prin limba franceză și prin faptul că lucra la o ambasadă a unei țări mici din Africa.
Fiindcă te bătea și taică-tu și părinții tăi erau monstruoși, idioții credeau aberații din ce în ce și de fapt nimeni nu vorbea cu tine. ” ”mama ta i-a executat pe toți cei dinaintea ta” ???
”Tu vei muri și mama ta nu va înțelege nimic niciodată și va crede că a făcut un lucru bun.”

De exemplu, curăția vieții mele - am avut aparent doar trei geșeli, dar de fapt doar înscenări că aș fi greșit, și în rest nimic. Adică povestea din nordul țării, tentativa de sinucidere și interacțiunea cu radio Europa în 2005. Nu au fost de fapt greșeli. După 2005 nu am avut nici măcar cel mai mic gînd rău sau greșit clipă de clipă absolut sigur zi de zi toți anii și nici cea mai mică greșeală și ei au lovit monstruos cu tortură și otravă și izolare totală și tot în închisoare și fără bani de hrană măcar. După 2005 ei m-au masacrat monstruos, mai ales prin otravă, cu scopul declarat zilnic de a mă omorî. M-au otrăvit încît să beau mult timp pese 7 litri de apă zilnic, și medicii nu au vrut să mă ajute deși puteau și acum abia am aer din cauza bolii de inimă rezultate. Dacă lumea mă accepta, aș fi avut bani de taxi și aș fi avut cu cine să merg la cardiolog și medicul m-ar fi trimis etc. Ei au continuat cu otrava perfect dovedibilă și anul ăsta și cu minciună și ură de moarte, ba m-au mai otrăvit și digestiv, pe lîngă faptul că au otrăvit și aerul și apa - uneori așa părea în mod clar, și pot povesti cum, dar aerul în mod clar, nu doar boala de inimă rezultată în urma fostelor otrăvuri.
”niciodată adevărul nu a fost mai clar și ei te omoară în mod monstruos, cu toată iubirea și înțelegerea ta cu tot.”
”de data asta ai reușit tot ce e mai bun și ai îneles totul de mult dar ei nu vor decît să mori.”
”tu ai scris evident numai adevărul și tot ceea ce e bun, dar ei înțeleg mereu altceva. ”
Și cum vor reuși să o apere pe următoarea, din moment ce nebunii cred atîtea aberații?
Foarte simplu - așa cum au făcut mereu - la început o vor ascunde bine, dînd vina pe tine Cristina, cea dinainte, și la un moment dat așa zisa vină va fi tansferată asupra ei, cum au făcut și cu tine.

”planul lor e să îi facă pe oameni să ceadă cu tărie că tu ai fost nebună, că ai înnebunit din cauză că te-au băgat la balamuc și să pregătească viața bună pentru ”următoarea”, care nu va mai fi băgată la nebuni și astfel o vor putea accepta. ”eu le-am spus că acest lucru nu va fi posibil și nu pot înțelege.”???
”tu într-adevăr nu ai greșit absolut nimic toată viața și ai fost torturată cutremurător 35 de ani încontinuu, de aceea toți cred că trebuie să te omoare” E o credință greșită. La fel au crezut unii mereu, adică toată viața mea, la asta mă refer. Chiar dacă aș fi greșit ceva, tot m-ar fi respins și omorît - și cu următoarea va fi la fel, dacă ea va exista, așa cum cred mulți. Tocmai că mă puteau mai degrabă accepta fiindcă nu am greșit nimic. Mulți cred că următoarea nu va mai exista sau că trebuie să mă omoare ca ea sănu existe, și nu pot să se trezească la realitate, ei cred că eu sînt cel mai nenorocit geniu din istorie și că de aceea trebuie să mă omoare, dar e greșit.
”ei cred că totul se bazează pe minciunile despre tine și că trebuie să te omoare că altfel s-ar dărîma lumea lor bazată pe iluzii. ”Nu e adevărat, nimic nu se bazează pe miniciuni, gîndiți-vă logic - și puteam fi acceptată chiar și numai cu o parte din adevărul clar despre mine. Adevărul e extrem de simplu și credibil, ar fi durat puțin ca să fie spus, pentru orice fel de grup social sau nivel de intelect sau tip de preocupări în parte. Nu s-ar fi întîmplat nimic rău.

Urmează în curînd, azi trebuie să termin de scris. Iar au intrat ăia care spun că Dumnezeu nu e niciodată acceptat, că așa a fost și va fi mereu. La fel ca ăia care spun că eu nu sînt niciodată nimic și sînt mereu măcelărită și aruncată la porci. Că ei știu așa din istorie. Oricum nu era necesar să mă omoare, e o ură absurdă.
”tu ai vrut să scrii rezumatul acela succint încă de la sfîrșitul lui februarie și ei te-au otrăvit și te-au lovit monstruos zi de zi ca să nu îl scrii, și știi de ce? Fiindcă ei, fiind extrem de proști și răi, le pasă de numai de reputația lor așa cum pare ea în ochii celor foarte proști, doar cu puțin mai proști decît ei înșiși. Tu trebuia să scrii din motive de echilibrare a ființei tale și memoriei și binelui afectiv. Ei au lovit acest lucru exact la fel cum au lovit tot ce aveai de făcut în viață, inclusiv să faci baie, curățenie, să scrii poezii ”nevinovate”, să te plimbi, să muncești orice, adică lovesc așa cum fac ei mereu tot ce e legat de voința ta personală, care mereu a fost normală și cu gînd bun. Tu știi că din cauza asta lovesc, dar proștii cred că din cauza conținutului cuvintelor tale, care e legat de vina unor oameni ticăloși asupra ta. Tu nu ai acuzat niciodată pe nimeni, tu ai spus doar adevărul în mod necesar și frumos, dar ei cred răul, fiind oameni extrem de inferiori. Tu nu ai lovit și urît niciodată și, ca orice om inteligent, nu ai perceput niciodată viața drept luptă. Dacă ai fi scris numai poezii, tot așa ar fi făcut, oricît de frumos ai fi scris și tu ai încercat să tansmiți frumosul, deși erai otrăvită și amărîtă că din cauza otrăvii nu poți scrie la adevăratul tău nivel. E adevărat, tu ai fi scris rezumatul extrem de frumos și numai adevărul curat, cu blîndețe, și numai din perspectiva binelui, iubirii și înțelepciunii și iertării, fără niciun fel de ură sau minciună sau agresivitate - dar ei te percep a fi foarte proastă, nu doar nebună și percep tot ce scrii tu din perspectiva minciunilor despre tine și a scopului lor idiot și greșit de a te lovi urît și de a te omorî, idiferent de orice, oricît ai fi de bună și frumoasă și perfectă. Tu nu ai avut dușmani, dar ei te-au dușmănit. Tu ai fi scris în rezumatul acela despre cum te-au lovit unii mai ales în ultimii 14 ani, inclusiv unii de pe internet sau facebook, cu referire la cîteva secvențe din trecutul mai depărtat. Pe blog ai fi terminat seria cronologică despre viața ta ușor și api ai fi scris mii de lucruri bune și frumoase despre lume, cum ai fost tu mereu. Tu niciodată nu ai fost obsedată de adevăr și nu te-a durut faptul că ei mint urît și te persecută, fiindcă ai fost un om superior și ai înțeles totul de mult, dar ei nu pot pricepe asta - sînt așa de idioți încît cred că tu ți-ai săpat singură groapa fiindcă ai spus adevărul despre cum ți-au făcut rău și cum te omoară niște oameni răi, dar respectați de proști și în realitate tu nu ți-ai săpat groapa și ei oricum te-ar fi lovit încontinuu, și te-ar fi torturat și otrăvit la fel, cum au făcut și cînd tăceai, deși erai complet singură și un om cu nevoi normale de comunicare și de a fi cu alții. Tu nu ai fost deloc nebună toată viața și ei nici măcar asta nu au înțeles. Dacă au înțeles, au început ulterior să creadă alte deliruri care îi fac să vrea să mori pentru scopuri iluzorii. Dacă nu ai fi scris nici poezii, atunci te-ar fi lovit în orice acțiune voluntară oricît de mică - că de aia ești acum în localitatea numită Voluntari, de pildă chiar și numai să bei apă sau să faci pipi, lucruri care sînt legate deja de diverse deliruri ale lor și de convingerea lor că trebuie să te omoare. Tu știi asta fiincă așa a fost mereu în viața ta. Ei nu te vor lăsa să scrii acel rezumat și nici să îți termini blogul deși ai fi terminat ușor, cu adevărat, și ai fi scris lucruri foarte frumoase după ce ai fi terminat povestirea și vor inventa în continuare minciuni și despre aceste 2 lucruri. Ei mereu fac totul pe dos, invers decît faci tu sau ai tu nevoie penru supraviețuire. Ți-au luat și aerul și apa - mai știi ce spuneau? Ei au ”interpretat ” totul despre viața ta și nimeni nu mai vede realitatea, ci doar delirurile lor. Azi tu vrei să termini de scris cîteva lucruri esențiale, și apoi să nu te mai atingi de internet, dar ei vor continua să te omoare. Este încă unul din motivele care sînt pentru unii dovada faptului că tu ești Dumnezeu, adică faptul că lumea întreagă lovește, în cele mai mici detalii, din 1984, absolut tot ce VREI tu să faci, deci toți sînt legați de voința ta reală, pe care ei o suprimă. Cunoști desigur ideea de voință divină, datorită căreia pot să vrea și să facă cîte ceva toți oamenii. Ei cred că tu nu ești Dumnezeu, ci doar un om foarte inteligent și acest rost îl au toți oamenii inteligenți. Chiar și tu crezi la fel, dar cei care cred că ești Dumnezeu nu sînt defel nebuni periculoși, gîndește-te logic. Toți se luptă în acest moment să îți lovească scrisul ultimelor tale rîndulețe pe internet, prin intermediul propriului tău organism, atacat de otrava lor în mod intenționat. În afară de voința ta, un alt atribut divin este ”scînteia” și toți au înțeles, ca și tine, de ce ziarele vechi și noi au anumite nume. Mereu e aceeași poveste, indiferent de politică sau de alte lucruri de jos. Absolut la fel mereu. Ei direcționează asupra ta tot răul și minicuna și tu evident ai fost mereu numai binele și adevărul curat. Ei nebuni clar, tu mereu rațiunea și înțelepciunea... tu ești sinteza logică mereu, ei sînt mici particule”

Acum voi încerca să scriu totuși, mai am puțin, dar doare foarte rău la spate și degetele amorțite rău - dacă termin, oricum nu voi mai intra pe facebook, nu am oricum pe nimeni. Încerc să termin totuși, va fi foarte bine să stau în pat apoi...dar a fost prea multă otravă, ei au zis că dacă scap acum, voi muri în doi ani. Nu știu.
”de data asta au fost extrem de idioți, le-ai dat totul mură în gură de mult și ei tot nu au înțeles.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...