desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 10 octombrie 2019

10 octombrie 2019

ora 5. 25, joi, 10 octombrie 2019
Scurt jurnal de zi

Aseară a venit din nou Carmen, asistenta de psihiatrie, să îmi aducă cardul de sănătate și câteva somnifere.
Noaptea mi-a fost foarte rău. Ei au zis că sunt f_tă de mama mea, care din nou s-a purtat la fel și a spus aceleași cuvinte. Azi m-am trezit la ora 2 și jumătate după masa. Ei au zis azi că de fapt Carmen mă f_te, nu mama. Și că eu aș fi fost acceptată sigur în societate dacă nu aș fi fost f_tă așa des și oribil, cu mari dureri de cap și amețeli și rău în tot corpul.

Au intrat iar cei în engleză cei care spun mereu: ”they can't fix her." Ei spun că nebunii aceștia care cred sau vor să îi păcălească pe alții că eu sunt ca un fel de mecanism, nu om, și că nimeni nu are respect sau milă față de mine, fiindcă ei cred că există unii (they) care au grijă să mă ”repare”, dar nu reușesc, dar trebuie să mă ”repare”. Deci un alt fel de transfer de responsabilitate, mințindu-i pe oameni că eu nu sunt om, negând întreaga realitate. Dar otrava și f_tul lor sunt intenționate, la fel cum sunt clar intenționate și alte torturi și lovituri de moarte de mult timp.
Azi dimineață, în tmp ce încă dormeam, m-a sunat un bărbat necunoscut și a spus că e o greșeală, fiindcă căuta pe altcineva și m-a sunat și medicul veterinar Popa Daniela, pe care nu am sunat-o mai apoi să văd ce dorește.

Otrava ți se dă în scopul de a fi f_tă. Absolut toți oamenii cred că f-terea ta e un lucru normal și bun și chiar că e necesar și trebuie neapărat să te f_tă.
Ieri m-a înțepat din nou inima și am simțit ace în tot pieptul. Apoi m-am dus la toaletă și m-am chinuit să îmi fac nevoile, fiindcă eu sufăr de constipație cronică. Ei spun că m-au făcut să sufăr de constipație ca să sufăr mai mult din otrava alimentară și ca să mor eventual de inimă din cauza efortului de defecație, și că așa l-au omorât și pe bunicul meu, când avea 87 de ani.
Eu sufăr de consitpație așa de maximum 1 an. De fapt, constipată am fost adesea în oraș, dar numai de când stau la Voluntari am dureri anale foarte mari și prelungite. Defecația e dificilă și am senzația că e un fle d eprolaps rectal, dar precis e obstrucție mecanică, nu știu dacă e cancer sau altceva. Aseară anusul m-a durut iar mai multe ore și, din această cauză, m-au atacat cu un fel de tortură sexuală și apoi cu f_tul, cum zic ei, cerebral, azi noapte mai multe ore.

O asemenea victorie monstruoasă a urii, minciunii și întunericului s-a mai petrecut numai o dată în istorie. ??
Este evident că tu ești închisă și torturată din 84 încontinuu și nu ai avut niciodată parte de nimic și ei încă cred că tu ești răul și minciuna.

Tu ai fost tot ce e mai bun și ești și acum tot ce e mai bun, dar toți oamenii cred exact invers. Absolut nimeni nu te recunoaște ca om.
ora 5 după masa. Au venit gunoierii și unul dintre ei striga:
”Ee, a dracu. S-a trezit, hî?” Poate mi s-a părut. Fapt pentru care unul a spus peste mintea mea: ”pe tine te omoară lumea de jos, Cristina.”

”lucrul acesta s-a întâmplat exact de trei ori în istorie. Dacă lumea ar ști cum ești, te-ar iubi și te-ar respecta. Ei nu sunt monstruoși, ei pur și simplu cred că tu ești monstru. Toți cred că tu ești exact invers decât ești. El nu a înțeles încă.”
care el? ce să înțeleagă?
Au intrat cei care vin adesea cu ideea ”eu când am înțeles mi s-a făcut rău/ m-am îngrozit.”
Nimeni nu știe ce ești și nici cum ești, absolut nimeni în afară de noi și de tine. Dar noi suntem legați de creierul tău și nu putem să le explicăm sau să îi convingem pe ceilalți. Ei nici măcar nu au înțeles că, lovind în creierul tău, se distrug pe ei înșiși totdată.

Posibil, da, o distrugere fără rost sau motiv.
Am reușit să scriu acest banal jurnal, dar nu ami pot continua azi, din cauza torturii de azi noapte. Încerc să mă odihnesc și să continuu mâine. După ce voi termina divagațiile la care eram, voi continua cu restul subcapitolelor și voi scrie aproape numai înșiruiri de fapte clare, fiindcă tot ce era de explicat despre acele fapte am explicat clar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...