desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 9 octombrie 2019

9 octombrie 2019

ora 7 seara, 9 octombrie 2019
Bună seara.
Să continuu divagațiile mai importante.
Ei iar au spus că eu sunt asasinată monstruos din rațiuni politice - eu habar nu am de acestea, dar cei mai mulți așa cred că este. Ei spun din nou că acele rațiuni politice înseamnă că oamenii politici au mințit poporul despre natura mea ca om, despre felul meu de a fi etc. Bine, dar asta nu înseamnă politică. Eu nu am de unde ști la ce se referă ei fiindcă nu urmăresc și nu am urmărit știrile. Am deschis întâmplător mai demult la știri pe internet - diverse canale de știri din țară sau din străinătate, ziare sau televiziuni - și am văzut că, într-adevăr, multe știri se leagă de viața mea din trecut sau din prezent în modul următor: pe masa mea e o vieioză roșie, această veioză are anumite proprietăți și roluri în viața mea și e cumpărată de ieri cu 50 de lei și astfel apar de exemplu, știri despre umbrele roșii cu un anume preț și ciuperci roșii și pizza cu 50 de lei felia etc. Da, am observat acest mecanism și am înțeles, Dacă nu înțelegeți cititți tot blogul meu. E normal în cazul intelectualilor. Toți intelectualii sunt ca niște lumini care dau sens întunericului, ca spirite în echilibru cu materia, sursa și rodul creației. Ei zic din nou că toți oamenii la care se observă așa legături multe și complexe cu lumea sunt omorâți. Nu, nu e adevărat, eu sunt evident izolată și omorâtă, dar nu e necesar și poate vă veți răzgândi, cum am spus de atâtea ori.

”cei mai mulți vor să te omoare ca să ascundă rușinea faptului de a îți fi făcut răul în trecut tot ție. Nu e vorba de alte crime ale lor și vor să mori fiindcă ție ți-au făcut răul și au mințit mereu. ”
O crimă neintenționată, deci o eroare sau greșeală care putea fi reparată s-a transformat în omor deosebit de grav în momentul în care ei au înțeles că au greșit și au continuat cu ideea că tu trebuie să mori pentru ca ei să aibă reputația neștirbită. Oamenii politici te-au transformat în minciună politică. Cei care au gândit moartea ta te-au otrăvit și astfel tu ai devenit vulnerabilă pentru proștii care vin peste tine. Pentru a te putea omorî, ei mint și te otrăvesc și asupra ta se adună tot felul de nebuni și proști care cred răul despre tine și vin să cerceteze sau să te lovească direct. De fiecare dată, după un timp, acești proști au înțeles mereu că au fost păcăliți și mințiți despre tine și imediat au gândit și ei la fel, așa cum cred toți că e normal - și anume că trebuie să te omoare ca să nu zică lumea că ei au fost proști și păcăliți despre tine. Etc.

”Întreabă-i ce înțeleg ei prin libertate.”
Ei prin libertate înțeleg să fie liberi de Cristina, de nimic altceva, să nu depindă de Cristina. ”
Libertatea, așa cum o înțeleg ei, nu a existat și nu va exista niciodată. Toți depind de toți ceillați, și într-un mod aparte depind de cei inteligenți, cum ai fost și tu.
Tu ai fost mereu cea mai bună (?).
Deasupra se ridică mereu numai cei mai buni, adică inteligență și bunătate totodată. Tu ai fost deasupra lor ca intelect și ei nu au vrut să te recunoască niciodată din 1984 și mereu te-au lovit ca să fie ei deasupra ta. (??)
Nu înțeleg, nimeni nu a vorbit cu mine.

Sunt convinsă că veți înțelege la sfârșitul acestui rezumat, pe care chiar sigur îl voi termina, plus lucrurile scrise pe blogul meu d emine, că de fapt nu trebuiau să mă omoare. E foarte simplu: nimeni, absolut nimeni nu are dreptate, orice ar spune rău despre mine. Ei au spus numai răul, anume că sunt nebună în fel și chip. Ei spun că au inventat multe alte minciuni, despre care nu am habar. (?)
Repet, orice spun unii despre mine este evident fals și a fost mereu fals, am fost singură toată viața, inclusiv acum.
Cei care cred aberații abstracte că sunt nebună devin probabil agresivi văzând o parte din legătura mea cu lumea în cuvinte și obiecte și fenomene.
Ei spun că eu trebuia să trăiesc închisă undeva, ascunsă de ochii lumii. E fals și asta. Ar fi însemnat tot crimă. Eu puteam și trebuia să fiu acceptată exact pentru ce sunt, nu ceea ce am fost ca intelect mai demult, nu ceea ce e numai în fantezia lor. Puteam fi acceptată și respectată și aș fi reușit în mod sigur în muncă și relații cu alții și chiar studiu și creație intelectuală, drepturi ce mi-au fost luate, probabil și datorită concepției unora că trebuia să fiu ascunsă ca ”dumnezeu” sau geniu, ca să nu vadă proștii că lucrurile se leagă de viața mea. Acei proști nu ar fi existat, aș fi fost tratată ca om, ca intelectual normal. Normal că niciun om inteligent nu trebuie analizat sau studiat, doar nu sunteți nebuni!

aproape ora 8, îmi arde pielea feței, voi continua de unde rămăsesem pe 7 octombrie
”proștii cred că tu învârți lumea în jurul tău.”
?? Cum adică?
Dacă îi întrebi ce înțeleg ei prin a învârti, ei nu știu ce să spună, fiindcă au o idee foarte vagă. Ei cred că ești un fel de monstru pe care trebuie să îl omoare fiindcă lumea se leagă de creierul tău în întregime, prin simpla ta existență. Prin simplul fapt că ești în viață și te-ai născut. Ei cred că tu ești un fenomen negativ și că diverse lucruri rele din viața lor există numai fiindcă tu învârți lumea în jurul tău. Ei cred că creierul tău e anormal și toate celelalte creiere sunt normale. În realitate răul nu e cum văd ei și nici nu au fost lucruri monstruoase în cursul vieții tale și lucrurile rele nu au legătură cu tine. Răul a existat datorită răului făcut asupra ta fără motiv, fiind tu în poziție centrală, cum cred ei, fără să înțeleagă. Celor din oraș li s-a spus la un moment dat că fără tine nu se poate și că legătura ta cu lucrurile în general e un lucru normal și logic și că lumea e mereu la fel. Ei au spus atunci că ei sunt de acord cu aceasta, dar vor pe alta, nu cu asta, adică cu tine. Idioții toți cred că această legătură e din cauza că te-au f_t sau din cauza delirului celorlalți despre tine, - dar legătura era dinainte, în mod normal, ca pentru orice om logic și inteligent, spun eu.
Tu ești întreaga civilizație - o dată cu moartea ta nu moare nimic, ci se transmite spiritul tău mai departe. Etc.
Mai demult, poate cu 10 ani în urmă, spuneau că e monstruos să îl omori pe dumnezeu așa monstruos în propria lui țară. Încă nu eram moartă și puteau să se oprească din otravă, fie că eram dumnezeu, fie că nu.
Pe tine te-au respins absolut toți, în întregime și încontinuu (din 1984) și tu nu ai greșit nimic. Când lor li se spune ”asta e”, ei știu că e vorba de tine și te lov - esc ca pe un fel de dușman, ei nu folosesc expresia în sensul ei fatalist de acceptare a sorții și a celorlalți oameni, deci și a ta, că și tu ai fost lăsată de dumnezeu pe pământ. Ei o vor respinge la fel și pe următoarea, chiar dacă ea nu va fi șchioapă sau băgată la balamuc. De fapt proștii te omoară din cauza minciunilor, nimic altceva.
iar au început rechizitoriul lor - ”britanicii nu vor să accepte că au greșit.”
”voi nici acum nu ați înțeles? Nici după 35 de ani nu ați înțeles că ea are dreptate în cele mai mici detalii?”

Acolo rămăsesem: ”adică vrei să spui că...”
”Adică vrei să spui că (și mereu intră cu aceeași idee) că omul cel mai bun și inteligent din lume este chinuit încontinuu de o viață întreagă și e omorât pe șest și nimănui nu îi pasă?”
Cui?!
Ești cel mai mare geniu al omenirii etc.
Geniu feminin?
Tu ești singurul geniu feminin. Bărbații mereu vor să te distrugă dar fără tine nu se poate. Etc.
Nemții vor face lumină în toată povestea ta, Cristina. ?!
Nu este vorba de așa ceva. Nu e niciun fel de delir politic și lumină oricum este. Întotdeauna a fost lumină în viața mea, se poate dovedi că nu am fost niciodată proastă sau nebună.
”Zăgrean e cel mai mare monstru din istorie.” ?!
”pe tine toată lumea vrea să te omoare, fiindcă francezii au greșit asupra ta.”

E foarte simplu cum i-au păcălit pe proști: cei din viața ta într-adevăr făceau pe nebunii și te băteau sau își băteau joc de tine, se purtau ciudat și tu mereu te purtai normal. Unii credeau că nu ai memorie despre ce ți-au făcut rău fiindcă nu erai nervoasă sau supărată, fiindcă ei nu vedeau întreg tabloul vieții tale. În același timp, tu nu vorbeai nimic în gândul tău, dar ei da și inventau lucruri abjecte și nebunie și îi făceau pe proști să ceadă că tu însăți gândeai sau vorbeai anormal și urât și ei nu, că nebunia lor era nebunia ta etc. Cei care credeau că ești geniu respins credeau că tu îi scoți din minți pe ceilalți mai puțin inteligenți decât tine și că trebuie să fii retezată ca intelect și lergătură cu lume, adică izolată. Tu ești evident singură de 35 de ani, dar proștii tot nu pot înțelege.

Toți oamenii îi cred numai pe nebunii politici și tu nu ai cum să fii crezută, mai ales fiindcă nici nu ai avut fantezii politice o viață întreagă. ?? Eu nu aveam cum să am așa ceva, fiind evident singură. Iată încă o mostră de prostie:
”ei credeau că tu știi ceva și tu nu știai nimic.”
e adevărat că ai fost mereu singură, dar milioane de oameni cred că ești nebună și că ceea ce e logic să gândești sau să nu gândești nu se aplică și ție.” ?!!
Ce naiba de prostie e asta? Fabulații despre un om cu care de fapt nimeni nu vorbește și nu a vorbit niciodată? Cum? Cum naiba puteți să o luați așa razna, în afara realității? Cine sunteți? Ce vreți acum de la mine? Ce vreți de la oricine? De ce?

”acesta e rahatul politic al francezilor, Cristina, ei nu cred că tu ești duimnezeu, ei cred că tu ești...”
Așa lasă ei uneori frazele neterminate, aceasta fiind o tehnică de distrugere psihologică. Diverse și uneori contradictorii deliruri se leagă de aceste fraze. În plus, frazele neterminate incită gândirea proștilor, care se prind în cârlig.
Iar intraseră nebunii ăia cu ideea ”familia Popa trebuie să cedeze totul” legându-se de familia mamei din Sibiu.
Unii spuneau că oamenilor li s-a spus că în spatele meu se ”ascunde” un bărbat. Nu e adevărat!

Ție ți-au refuzat absolut totul, chiar și nevoile elementare umane ți le-au negat. Dacă erai bărbat, te acceptau.
Cum ai fi vrut tu ca ea să îi convingă să nu o otrăvească?
Faptul că tu te-ai masturbat o singură dată în viață, de fapt fără plăcere sexuală (că nu știai cum să faci !!), nu a dăunat nimănui, dar faptul că ți-au făcut rău zi de zi și că te-au otrăvit le-a dăunat.
Oricum ei făceau mult rău și otrăveau dinainte de acel lucru.
Întreb și eu - oare masturbarea face rău altora sau persoanei în cauză? Adesea ei râd de mine că eu nu înțeleg nimic din sexualitate, dar că am înțeles tot restul. Ei spun că actul sexual, chiar dacă e în cuplu, este de fapt autoerotism și că oamenii au iluzia că trăiesc sexual prin partenerul lor, că de fapt e vorba doar de propriul lor creier și ei nu se amestecă virtual, cerebral, unul cu altul. Decât prin f_t de la distanță. Că masturbarea e la fel cu sexul, doar că persoana e singură. ? Nu știu.

O altă idee veche a lor este că ei și-au creat nișe în societate. Au aruncat balastul, adică lumea de jos, asupra ta, și ei astfel s-au ridicat în societate.
Tu ești la cel mai de jos nivel în societate, adică la nivelul politic. (tu ești demult la cel mai înalt nivel). Politica, precum celelalte activități omenești, - agricultură, industrie, religie, sănătate, educație, artă, științe, servicii, (tele)comunicații etc. este legată de dumnezeu, adică de tine. Dar oamenii văd numai politica ca fiind legată de tine. Ceaușescu a omorât-o pe cea dinaintea ta și te-a crescut pe tine. Istoria se va repeta la fel și unul din ei va prelua puterea prin uciderea ta și nașterea următoarei. ?!! Istoria nu s-ar fi repetat dacă tu ai fi reușit să fii măcar puțin acceptată de oameni pe drumul devenirii tale proprii. Dar tu nu ai reușit, toată viața, să fii acceptată deloc, de niciun om, ba chiar nu ți-au lăsat niciun drept. Tu nu ai mers niciun pas înainte și ești tot săracă și singură, aproape în același loc unde te-au crescut. Singura ta activitate socială este scrierea clară și simplă a tot adevărul despre martiriul tău pe facebook și pe blogul tău. Unora li se pare mereu - și vin mereu alții și alții - că alții încep să înțeleagă adevărul din ceea ce scrii tu - de fapt numai din 2012 încoace - încât proștii cred că tu nici nu ai fi terminat de scris. Ei ți-au îngreunat până și această umilă activitate.

Da, e adevărat, aș fi terminat de scrsi în mod sigur din primăvara acestui an, nu mai e mult după aceeste divagații, veți vedea. Lucruri groaznice pentru omorârea unui om nevinovat de scris și în ce mai am de scris. Da, trebuie să termin de scris, dar ei oricum m-ar fi otrăvit și m-ar fi lovit, chiar dacă nu scriam nimic, așa cum au făcut încontinuu din 1984.
Singurul lucru bun și plăcut păe care ți l-au lăsat întreaga ta viață a fost această pisică neagră a ta. Da, și încă vreo 2-3 lucruri. Dar Cloe, pisica mea dragă, a fost otrăvită cu mine la bloc și chiar zilele trecute starea ei s-a agravat, face de mult timp doar câteva picături de pipi și acum doar cu sânge. Era o pisică vioaie, activă, energică. Acum zace toată ziua pe pilota mea și abia se mai mișcă. Încă bea apă și mai mănâncă. Sunt extrem de tristă. Scaun are. Am fost demult la veterinar, la doi, inclusiv zilele trecute, voi povesti mai încolo.

Ei au spus adesea că toți știu că eu am fost distrusă și că viața mea a fost calvar zi de zi din 84 și DE ACEEA nimeni nu m-a vrut și nu mă vrea și acesta e motivul pentru care toți cred că eu sunt căcat și trebuie sp scape de mine, să mă omoare. Dar ei spuneau așa și acum mai mulți ani când, în plus, eram și tânără.
”tu ai fost sacrificată dintr-un motiv nobil”
?? Cum adică am fost? Și ce?
E una dintre ideile delirante ale oamenilor. Tu de fapt ești omorâtă, nu ai fost, și ești omorâtă pentru scopuri meschine, nimic nobil, cum cred nebunii.

”tu nici nu aveai ce mânca și cu ce te îmbrăca o viață întreagă și ei creaseră deja un delir megaloman al lor și o imagine megalomaniacă a ta.”

Voi continua mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...