desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 3 ianuarie 2020

3 ianuarie 2019

A mai trecut un an când nu primesc urări de la mulți ani de la nimeni - adică nu am prieteni sau colegi, nu primesc de la verii primari sau cei din București. Unii spun că eu sunt rușinea familiei, dar alții spun că ei sunt așa, nu eu. Lucrul acesta a început când aveam 13 ani, în 84, când m-au adus la casa de nebuni, cum numea nașul meu locuința părinților mei, mai înainte toți cei puțini din familie se purtau foarte frumos și primeam și urări și cadouri. Nu am greșit nimic nici înainte de 84 și am ținut foarte mult la familie. Doar fratele mamei mi-a transmis prin mama la mulți ani.. dar... nu mai explic acum.

Am avut noroc, cum spuneam, că m-au programat pe 7 ianuarie la CT abdomen și pelvis, la ora 7 seara. Va fi o zi foarte grea, voi avea de mers la cardiolog cu rezultatul analizelor, apoi să fac analiza pentru uree și creatinină și apoi CT la ora 7 seara. Apoi, pe 8 ianuarie trebuie să merg la diabetolog, fiindcă acum un an și ceva spuneau că am prediabet.
raportul meu medical

Rezultatele la analize au ieșit cam prost, dar nu foarte -
VSH 41, când e normal sub 20
glucoza și colesterol total puțin mărite peste limită
HDL risc major pt boli cardiovasculare (deja le am) - adică 28 !, când e bine cel puțin 40
trigliceride - 562 ! când e normal sub 150, acestea fiind crescute mereu la mine de mulți ani, de vreo 10 ani
sodiu puțin scăzut sub limită

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...