desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 19 octombrie 2014

jurmal în zilele dinainte să mor

Azi, 19 octombrie 2014. Mai am puţin şi mor. Şi noaptea trecută m-au căsăpit sexual şi m-au chiunit enorm. Îmi tot repetă că ei trebuie să muşamalizeze totul şi adevărul şi binele şi dreptatea să nu învingă... Aţi văzut cât m-au chinuit zilele trecute şi la fel toată viaţa.... Nu au nicio scuză fiindcă am fost un om perfect şi inteligent şi nu am avut absolut niciun defect psihic, nu am fost niciodată nebună şi nu am greşit nimic. În curând voi scrie aici continuarea povestirii din posătrile trecute. Sunt scârbită până la refuz, porcii dracu m-au chinuit enorm....

23 octombrie 2014. Nu am mai putut scrie nimic pe blog fiindcă în ultimele zile m-au chinuit şi sexual şi cerebral monstruos, cu o sălbăticie enormă, ca şi cum îmi vor moartea cât mai repede, ca şi cum trebuie să mă bucur că mor... Nu înţeleg de ce m-au masacrat atât de monstruos şi în ultimii 10 ani, când eram încă tânără şi meritam libertatea şi dezvolatarea vieţii mele intelectuale, fiindcă am fost mereu un om normal şi cu un caracter perfect. Voi scrie continuarea povestirii, partea a IIIa în altă postare. Eu am dreptate absolută şi mereu am avut, tot ce spun ceilalţi despre mine e minciună.

Azi, 7 ianuarie 2021, pot spune că încă sunt în viață...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...