desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 31 octombrie 2014

31 octombrie 2014

31 octombrie 2014. Ieri am fost torturată monstruos întreaga zi. Dureri înfiorătoare în ochi, durere de cap groaznică, dureri în abdomen şi de coloană. Arsuri de stomac, etc. Toată ziua m-au chinuit şi mi-au şi scuipat lucruri oribile în gând şi ameninţări de moarte. La un moment dat unul a spus în gândul meu: "decât să devin un cartof..." apoi ochiul meu stâng a durut înfiorător şi a început să se zbată în orbită şi să lăcrimeze. În aceeaşi clipă m-au atacat sexual înfiorător intrând în corpul meu chinuit întreaga zi. M-au maltratat sexual goraznic. A trebuit să iau 5 pastile de Seroquel şi tot nu aveau efect. Nu înţeleg nici acum de ce îmi vor moartea. Şi de ce mă chinuie atât de groaznic deşi mai am doar câteva zile şi mă sinucid. Eu mi-am dorit să trăiesc întreaga viaţă şi ei m-au chinuit încontinuu. Repet, trebuie să am copil anul ăsta, altfel mor. Şi trebuie să fie absolut tot adevărul din 1984 încoace, fiindcă am fost un om absolut perfect şi nu am fost nebună nici măcar o clipă! Nu am avut niciun defect de caracter şi nicio tulburare psihică. Trebuie să am drepturi depline în societate, inclusiv intelectuale. Să am putere deplină ca persoană liberă în lume şi să îmi cresc copilul. Este adevărat că am fost doar o sclavă maltratată şi abuzată încontinuu, dar ei nu au dreptate. Am fost un om perfect încă din copilărie şi meritam libertatea. Un om perfect de încredere, asta am fost. Şi mi s-a răspuns numai cu rău o viaţă întreagă la toată iubirea şi binele din suflet.

Azi, 7 ianuarie 2021 - încă sunt în viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...