desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 21 septembrie 2018

19 septembrie

Totuși mai scriu cîteva, deși știu că e inutil și nu pot să vă dădăcesc, că voi tot pe dos înțelegeți. Acum ar trebui să tac, dar și tăcerea mea a fost interpretată delirant mereu. Dar vă rog, dacă aveți cap, să înțelegeți că eu am avut mereu dreptate și important e ce voi scrie în nota mea următoare pe care nu am putut să o scriu, sau în ceea ce sînt cu adevărat cugetările sau concluziile mele. E total absurd să distrugeți sau să loviți un om bun și inteligent, evident sînt și eram, dar voi veniți cu delir și lovituri reale, nu doar ideile voastre crude. Din cauza singurătății și respingerii de 34 de ani, acum, fiind încă un om normal și întreg, nu mai pot, eu niciodată nu am fost scindată și nu am avut tulburări psihice și nu sînt spiritul altcuiva. Unii spun că limita e de 35 de ani, dar nu vă sfătuiesc să treceți dincolo de ea. Niciodată să nu faceți răul ca nebunii care cred că vor să își dea doctoratul pe mine și niciodată să nu distrugeți un om cu ideea că vreți mai multă ”cunoaștere” sau înțelegere a lumii. !! Ceea ce scriu acum sînt lucruri mai ușor de scris, fiindcă sînt doar fapte rele din existența mea și nebunia voastră, a lumii. Ceva exterior, real, dar nu intim vieții mele. Ce vreau să mai scriu e tot real, dar e nucleul existenței mele personale pe pămînt. Acum, după 34 de ani, doare rău și e totodată prezentul, deși mereu am fost la fel. Iată unii grei, care din cînd în cînd spun: ”Proștii cred că tu ești la închisoare dintr-un motiv pe care tu nu îl înțelegi. Un motiv politic.” (nimeni nu vorbește cu mine, deci nu știe ce înțeleg eu și nici adevărul e ceea ce voi scrie eu în nota următoare) Mai demult: cum? au vrut să omoare o femeie încă fertilă și nevinovată?! ”A fost cea mai mare porcărie din istorie. Tu nu aveai nici ce mînca și ei te mîncau pe tine” ”De Crăciun o să fie groaznic. Ea la menopauză și ailaltă un copil.” În engleză: ”Cum, chiar așa proști au fost românii? Și-au distrus cel mai important tezaur, pe ea.” E adevărat, nu mai explic tot. De fiecare dată cînd capăt mai multă energie sau îmi revin, ei la fel se întăresc și lovesc și mai tare. În plus, am să vă povestesc adevărul despre ceva din 2016 (parcă înainte să mă închidă la spitalul de psihiatrie, otrăvită fiind, ca întotdeauna). Au pus pe străzi peste tot multe fructe și legume. Am reușit să iau niște rădăcinoase să îmi fac salată și ele s-au stricat în cîteva ore în bucătărie. Mama mea insista pe ideea ”chimicale” în perioada aceea și pe ideea că românul a devenit sclav și servitor în țara lui, se referea la mine indirect, fiindcă eu a trebuit să cerșesc, ceea ce nu e o rușine. Chimicalele sînt create tot de intelectuali. Foarte mulți spuneau, în română și engleză, că românii m-au vîndut altor țări, ca să aibă mîncare. Intrau pe mintea mea cu ideea că ”trebuie să mă scoată din rahat”. Mama plivea buruieni în grădină și vorbea poate ea în gîndul meu despre buruieni. Nu doar că au putrezit rădăcinoasele, dar mi-a luat foc uleiul și am făcut niște turte coapte care s-au făcut beton și au căpătat imediat exact culoarea checului nemțesc pe care tocmai îl cumpărasem de la supermarket și ei atunci s-au legat de delirul celor care inventau că eu sînt vrăjitoare, că pe cele ca mine le ardeau pe rug, că transsubstanțierea etc. Și tata urla, tot legat de delirul lor politic mai ales că ”În asta își pun ei toate speranțele? bine că știu.” Pe piață au pus multe obiecte din trecutul și din gîndurile mele, la magazinele de pe strada mea. De asemenea, pentru a accentua ideea că mă mîncau, au scos mai multe soiuri hibride de mere și fructe, cu gustul similar celor cu care am crescut în copilărie. Apoi au scos din ce în ce fructe și legume din lumea toată. De mai multe ori mi-au spus, ca și acum, că la un moment dat vor dispărea alimentele și ei vor da vina tot pe mine. Acum iar zic că niște nemți infecți au distrus România. Mereu ei schimbă ideile și numele de țări pe care le aruncă asupra mea, spunînd că ”Puterile politice s-au păcălit între ele distrugîndu-te pe tine” Sînt mulți cu ideea că TREBUIE să îmi șteargă memoria mereu etc., să îmi rupă filmul sau firul din motive politice. O altă cruzime inutilă. Alții că eu sînt un om în-căpățînat și că trebuie să îmi rupă spiritul de cap că atlfel oricum eu sînt căcat. E adevărat că ei au puteri felurite ca intelectuali fiindcă ei sînt scindați, dar ei oarecum visează și au acele puteri lovind în oamenii logici și treji, cum am fost eu. Un lucru e cert - deși mulți zic că eu am fost otrăvită fiindcă sînt geniu din România și țara asta nu trebuie să ridice capul, totuși un lucru rămîne cert: totul e talmeș-balmeș de spirit și materie și ordinea față de haos o face omul inteligent. Roadele pămîntului dar și hrana procesată există datorită existenței creierului și spiritului omenesc. Nu cad pur și simplu din cer. Eu am fost un om cuminte și bun. A distruge rapid în goana după progres e o prostie. Eu nu am fost geniu, dar am fost un om înțelept care a înțeles multe singură de foarte mult timp. Unii spun că eu sînt singurul geniu ”creator” sau că sînt un fel de mamă (Mutter).Că ceilalți sînt roboți etc. Înclinația mea naturală a fost spre filozofie și semiotică și științe conexe asupra gîndirii în sens pur. Dar și geniile - spiritul - sînt legate de materie. Toate sînt legate de bazele logice ale științelor, fiindcă în aer nu se pune nicio temelie. Nici avioanele nu ar zbura. Nu mai explic, că veți zice că delirez, cine înțelege - bine. Distrugîndu-mă pe mine, ei nu vor scăpa de acel lucru numit politică, oricum va fi ea. Erau unii care credeau că eu sînt politruc, deși nu am avut nicio legătură cu politica. După era ”globalizării” omenirii nu știu ce va urma.
(Eminescu - ”raza ta și geniul morții” - dihotomie plăcută spiritului și sufletului)

Unii spuneau că idioții s-au revoltat împotriva întregului ”mecanism”. Este o idioțenie. Mecanismul e ceva bun și perfect. E chiar perfect, prin legile lui clare, care sînt aceleași de-a lungul istoriei, cu toate ciclurile ei - istoria speciilor, istoria omenirii, istoria civilizațiilor, istoria universului vizibil, istoria religiilor, și alte istorii sau fenomenologii care rezultă din sinteza și înțelegerea celorlalte, care sînt adică subînțelese, cum ar fi istoria limbajului articulat sau nu etc. Lumea e ceva bun, atîta cît este, dar oamenii fac răul, de exemplu fiindcă ei prin ”putere” înțeleg puterea răului sau a pedepsei. Ei prin putere înțeleg lovirea a ceva sau crearea i-mediată a ceva, ca în povești. Unii au puterea de a crea sau face imediat ceva, dar ea se bazează tot pe rațiune și logică în esență. Nu poate exista fără puterea spiritului. De fapt spiritul se bazează pe materie, dar și invers, e simplu, chiar și copiii înțeleg. Și lumea Logosului se structurează în sistem. Nu explic mai mult, că nu fac tratat filozofic. O altă chestiune este că spiritele din alte țări nu aveau de ce să mă lovească cu ideea orgolioasă și absurdă că ei sînt mai buni decît cei din România care se bazau, cred ei, pe mine. De fapt, ei, dacă într-adevăr mai există, nu ar fi făcut așa ceva. Cine înțelege - bine. Și răul mai provine și din alte multe idei și tendințe păcătoase, sau vicii morale cum ar fi lenea, invidia, lăcomia, curiozitatea, ura, mizantropia, hedonismul etc.

Unii au inventat ideea absurdă, de la care au plecat multe alte deliruri și rele, că ei trebuiau să mintă despre mine și să mă ponegrească sau să mă tortureze, ca să poată ei crea sau să poată ei să se dezvolte spiritual, fizic, etc. Inclusiv în restul lumii. Sau ca eu să mă ”ridic”. Chiar ieri au fost unii care spun, ca și în trecut, că unii sînt idioți fiindcă mă susțin deoarece eu trebuie să mor ca să renască poporul (!) E o minciună rea, ca toate celelalte. Nu mai au cap. Nu trebuiau nici să să mă ponegrească sau să mintă etc. M-am ridicat cît se putea, inclusiv în jurul vîrstei de 35 de ani, cînd eram în vîrful evoluției mele și începusem să înțeleg totul și nici măcar nu fumam și eram suplă și încă nu mă otrăviseră etc.

20 septembrie
zi ei zic că ”ea nu poate avea copil, dar cînd e tînără ea nu înțelege asta”. Dorința de a avea copil e ceva natural în om, fără de care omul nu este om întreg, femeia mai ales, spun ei. E adevărat că mi-am dorit enorm să am copil și această speranță m-a dus mai departe în viață prin suferințele care au fost toate, inclusiv faptul că mi-au interzis legal să am copil, cu ajutorul unui diagnostic psihiatric abuziv, irealist și minciună totodată. Acum îi f_te grija de ea, cea din viitor, și mă lovesc pe mine! Și oricum nici nu am avut ocazia să am copil deloc. În momentul de față nu pot spune cu precizie dacă ea, care chipurile urmează după mine, ”poate” sau nu să aibă copilul ei. Însă știu că eu puteam să am cel puțin un copil adoptat sau cîțiva elevi, dar ei au lovit și asta. Sau o familie, dacă mă acceptau și îmi lăsau dreptul legal totodată, fiindcă evident nu am fost nebună. Tata, spre ultimii lui ani de viață, spunea, în mod total diferit, că eu trebuie să nu țin cont niciodată de pișaturi psihiatrice sau psihologice și trebuie să îmi văd de rostul meu, să am copil. Nu aveam cum, datorită celor răi.
Ei spun că eu rămăsesem gravidă din cauza acelui unic contact sexual cu acel țigan, dar că am fost proastă și nu am înțeles. Eu, fiind sub efectul medicației psihiatrice, nu am înțeles atunci. Bineînțeles că mi-am dorit un copil enorm, cu prețul vieții chiar. Nu are rost să vă explic tot ce am simțit și cît am suferit, aceasta fiind singura durere efectivă a vieții mele. Fiind un om inteligent și chiar perfect, deși nu credeți, celelalte multe dureri REALE le-am îndurat cu suflet bun și speranță, fără să am ”probleme psihice”. Am făcut tot ce a fost posibil în sens bun, nu cum zic proștii. Absolut sigur nu m-ar fi deranjat să am copil cu un țigan, dar atunci eram sub efectul medicației psihiatrice și părinții și lumea mă respingeau și mă chinuiau zi de zi (părinții mai puțin atunci), dar medicii spuneau că nu trebuie să ai copil sub efectul medicației psihiatrice și erau multe probleme și mi-era frică de ce s-ar fi întîmplat cu mine și eventuala mea sarcină în viitor. Nu știu dacă eram sigur gravidă. Eu nu aș fi făcut avort în ruptul capului, dar atunci... M-am dus la medicul care mă sedusese la 17 ani (eu nu am greșit nici atunci, nu am avut contact sexual cu el, dar am fost obligată de evenimente, înainte de psihiatrie, să îi cer aceasta) și apoi, după momentul acela cu țiganul, el mi-a distrus sarcina, dacă era, cu o sîngerare enormă, care nu era ciclu. Ei mai spun că bărbatul care a fost chiriașul meu nu de mult era pus în viața mea cu gînd bun, să am copil, dar el nu a înțeles. El semăna cu actorul dintr-un film american care făcea un copil unei prințese înlănțuite de o vrăjitoare și acea prințesă făcea copil în ciuda lanțurilor, în închisoare. Eu nu am știut cum, și eram și chinuită și otrăvită zilnic. Plus multe alte necazuri, din care voi nota în viitoarea notă doar o parte. Nici nu aveam bani, nici de hrană măcar, cruzime și tortură inutilă. Unii spun că totul va muri din această cauză... și că acum eu nu mai pot avea copil. În 2016, datorită vîrstei și faptului că nu era încă dreptate (adică doar dreptul de a avea copil și muncă, deși ei au sute de drepturi) am urlat în casă singură despre dreptul meu de a avea copil... M-au și otrăvit și m-au închis la spital după ce NU mai țipam... La prima internare au pus o gravidă în lotul de pacienți care mă chinuiau (a fost și cutremur atunci) ei zic că gravida era pusă ca să înțeleg că pot avea sarcină chiar cu diagnostic psihiatric. Dar eu nu aveam cum. Și filmul ”Stare de fapt” cu femeia închisă fără vină, care făcea copil în închisoare, numai fiindcă fusese martoră nevinovată la revoluția din 89 semăna și el cu cel american. Desigur toate filmele și cărțile au fost legate de mine, dar eu am rămas un om bun și rațional. Evident eram inteligentă și exact ce spun, realitatea era evidentă, dar ei loveau cu alte deliruri mereu.
”Niște monștri au distrus omenirea, fato. Au făcut tot răul cu putință.”
”Tu creșteai în ce e bun de-a lungul vieții, ei creșteau în rău și iluzii”
Porcii ziceau: Noi am pus otravă ca să distrugem jigodiile. (!!!)
Oricum ei au avut clar delir legat de dreptul meu de a avea copil sau nevoia ca eu să am copil, nu mai povestesc totul și au făcut lucruri rele.
Au distrus cel mai înalt spirit care a existat vreodată, atîta tot. (!!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...