desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 13 februarie 2016

13 februarie, 2016

Au intrat din nou peste mintea mea cu aceeași idee exprimată în engleză ”Cristina my dear, the truth must be concealed and you must die”. Adică ”Draga mea Cristina, adevărul trebuie ascuns și tu trebuie să mori”. La fel fac și ăia în română de 10 ani.

Repet, puneți-vă în locul meu: nu am cum trăi fără a fi acceptată ca om normal în lume și fără copil. Normal că mă omor. În română oamenii proști spun că eu nu sunt întreagă la minte, fiindcă dacă un om trece prin ceea ce am trecut eu, atunci înnebunește. Normal că oamenii inteligenți nu înnebunesc, spun eu. Am cerut drepturi și libertate încă din 84, am spus și dovedit absolut tot adevărul mereu. Am dreptate absolută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...