desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 3 februarie 2016

ISC partea a 29-a

Înainte de a continua povestirea trebuie să adaug o explicație necesară. În ISC 28 m-am referit la o bătrână amărâtă care scărpina în spital aproape inconștientă, și spunea ”Cine mă jefuiește?” Au intrat unii peste mine cu ideea că eu aș fi nebună, că pe babă o mânca pizda din alte motive. Ei vorbesc înfiorător de porcos. Atenție: absolut tot ce am scris pe acest blog e adevărul și nu am uitat nimic, Și detaliile sunt adevărate. Poate veți găsi în tot blogul numai 5-6 greșeli sau exprimări neclare, dar nu greșeli mari și restul totul e corect, veți căuta nod în papură degeaba. Există mai multe condiții morbide (adică mai multe boli) în care apare pruritul, (adică mâncărimea, pentru cine nu știe). Dar oamenii răi gen Zăgrean sau alții nu doar că pot poseda sexual de la distanță femeile singure și nevinovate, dar ei pot chiar să le frece în somn. Mie mi s-a întâmplat de mai multe ori în ultimii ani, ei m-au frecat în somn, fără ca eu să am vise sau fantezii erotice. A fost oribil, m-am trezit și am început să țip singură în casă sau să plâng. Frecatul stoarce omul de energie în favoarea celor la putere în societate și tot așa pățea și baba aceea. Dar poate vă imaginați ce oribil a fost pentru mine să fiu frecată în somn, mai ales fiindcă eu nu m-am frecat atâția ani în ciuda torturilor. Și nu m-am masturbat deloc. Eu nu am avut niciun păcat, am fost tratată drept obiect sau neom toată viața. Un alt aspect pe care vreau să îl subliniez e legat de postarea anterioară pe acest blog, respectiv fila de jurnal 19 ianuarie 2016, în care refeream la frecat, fiindcă unii spun că acesta  afost singurul meu păcat, când în realitate nu mă frecam deloc ani și ani și fusese în zadar. Numai când m-au torturat prea groaznic a trebuit să găsesc un mijloc de apărare. Ceea ce oamenii proști nu înțeleg este faptul că toți oamenii singuri (sau aproape toți) sunt în realitate nevinovați și puri, cum am fost și eu. Ceilalți sunt fiarele care întinează nuferii. Oare înțelegeți? Ei au posibilitatea și dreptul legal să se căsătorească (eu nu) și să aibă sex și copii. Ei se pot apăra de torturi sexuale groaznice făcând sex sau dragoste sau chiar porcării perverse în sensul larg în paturile lor (nu mă refer la act sexual oral ci la diverse alte fleacuri) și acest lucru e considerat nevinovat de societate. Da, sunt de acord. Specia umană trebuie să se înmulțească, cel puțin în această epocă în care trăim. Dar tot ei, cei care sunt considerați normali, îi torturează și îi exploatează sexual pe cei singuri și puri, cum am fost și eu viața întreagă. Și îi omoară, fără niciun ban și în izolare completă, deși sunt oameni perfect buni și normali. Comportamentul lor înfiorător de imoral uneori, sau infamia și minciunile cu care ei omoară oameni buni, nu sunt judecate, în timp ce oamenii ca mine sunt considerați păcătoși numai fiindcă se freacă câteva minute pe lună (exact așa a fost) și se freacă  numai pentru a diminua chinul sexual. Ceilalți încep să atace, femeile omorâte nu au nicio vină, ele nu îi incită sau provoacă pe cei răi să le fută (cum se exprimă cei răi). Uneori cei care fac dragoste între ei se străduiesc să ”termine” actul sexual, parcă am văzut undeva scris acest lucru, dar altfel nu știu nimic despre viața sexuală, dar am dreptate 100%. Bărbatul ejaculează de exemplu după copulație. Așa știu eu. Și în felul acesta, poate că actul sexual nu se prelungește la infinit, chiar dacă el va avea altă ejaculație.  Oamenii singuri sunt obligați să se frece rar și numai puțin și fără senzații sexuale, pentru a supraviețui. În timp ce alții huzuresc și fac păcate în pat, cei singuri sunt groaznic futuți sau chinuiți ba mai și sunt numiți păcătoși fiindcă s-au frecat câteva momente ca autoapărare. Eu îndrăznesc să spun că oamenii singuri, chiar dacă se masturbează (ceea ce eu nu am făcut),  dar cu măsură, nu sunt deloc mai impuri sau păcătoși față de cei care au avut norocul să fie în cupluri. Deși eram destul de drăguță și nu m-aș mai fi îngrășat în mod sigur, totuși niciun bărbat nu m-a vrut, fiindcă nu aveam zestre deloc. Vă rog să fiți sinceri măcar odată în viață și să recunoașteți că exact acesta e adevărul. Am fost săracă de mică, iar alții au fost crescuți în puf. A fost în anii 80 un film rusesc ”Fata fără zestre”(nu acela din anii 30, celălalt din anii 80)  unde o fată frumoasă și săracă e violată sau abuzată pe un fel de yacht de plăcere și se sinucide (sau moare cumva, la naiba -- am uitat--, oricum aceasta e ideea de ansamblu, adică e omorâtă de fapt. Abuzul sexual asupra celor nevinovați și săraci omoară întotdeauna. Nu am mai găsit rezumatul pe net, poate că l-au scos și eu nu mai țin minte nici filmul, nici ce citisem despre film acum câțiva ani. Atunci știam, acum am găsit doar filmul din anii30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...