desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 21 mai 2013

Jurnal de mai 2013 - probleme de sănătate

Toată lumea ştie că lipsa banilor este o problemă înfiorătoare. Eu sufăr demult.
Se spune că bogatul nu crede celui sărac sau că în spatele unui om bogat este un diavol, în spatele celui sărac, doi.

Toată lumea ştie că singurătatea este înfiorătoare. Eu sufăr demult şi din cauza asta.

Toată lumea ştie că sărăcia şi nevoile ruinează sănătatea. Acum mă stresează din nou problemele de sănătate, începute cu mulţi ani în urmă. Analizele ies bune, medicii nu mă ajută demult.
Dar:
* noaptea şi uneori şi ziua abia stau din cauza durerilor în dreapta, în zona duoden-ficat- vezică biliară;
* am adesea crize care durează nopţi întregi, dureri şi arsuri de stomac, plus dureri în dreapta, plus colici puternice în abdomenul inferior şi chiar dureri la şale, poate renale;
* am uneori migrene urâte de tot;
* mi se umflă des şi uneori puternic picoarele, încât nu mai pot ieşi din casă;
* sunt obeză;
* acum din nou mi se înverzeşte chilotul de la transpiraţia inghinală şi sunt extrem de stresată şi supărată. De fapt culoarea este albastru-verde şi am fost la medic în zadar, inclusiv la endocrinologie, din 2006.

Este greu, foarte greu, când problemele acestea au început aveam 35 de ani, încă tânără şi apoi au continuat şi problemele sexuale de care am mai povestit şi multe alte neajunsuri.

Am dorit să las aici un semn, poate cu rugămintea să vă rugaţi şi voi pentru mine dacă credeţi în Dumnezeu şi dacă nu credeţi să dăruiţi poate un strop de suflet bun, cum am avut şi eu pentru alţii...Eu sunt singură, deşi i-am ajutat pe alţii când am putut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...