desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 6 septembrie 2019

2-6 septembrie 2019

Voi continua povestirea de unde rămăsesem. Ei spun din nou că toți neagă complet adevărul. Că proștii nici măcar faptul că eram otrăvită nu îl credeau. Că, fiind ei îndoctrinați zeci de ani cu minciuni, ei nu puteau crede nici măcar asta și aveau un șoc imens când înțelegeau că absolut tot ce am spus e adevărul, că înnebuneau etc. ceea ce nu știu dacă e adevărat. Ideea lor e că e inadmisibil ca un om ca mine - perfect bun și inteligent - să fie omorât așa monstruos și că ei cred o fantezie evident ruptă complet de realitate, pe care nu o puteau dovedi și anume că ceea ce am povestit eu era un vis urât, deci eram nebună și proastă și că toți intelectualii consideră că eu trebuie să fiu omorâtă în scopul de a nega de ochii lumii otrava sau alte lucruri grave, evident reale, nu ficționale. Ei spun că toți oamenii nedoriți sunt otrăviți și trebuie să accepte aceasta în tăcere, chiar dacă nu au greșit nimic. Că toți consideră normal să fiu omorâtă ca să ascundă rușinea că eram otrăvită și tot restul. Și înainte de a fi eu otrăvită ei gândeau la fel, pentru celelalte abuzuri asupra mea și exact din acest motiv - fiind clar că și acum ei gândesc la fel - exact din cauza asta au început să mă otrăvească la un moment dat. Că, repet, e de la sine înțeles că omul persecutat și lovit grav toată viața trebuie omorât pentru a ascunde necazul lui și vina gravă a celorlalți. Voi continua totuși de scris adevărul și poate la sfârșit veți înțelege mai bine totul.

Ei spun că România a devenit mafie de asasini corupți și nebuni și că totul a plecat de la nedreptățile imense comise asupra mea și de la minciunile despre mine. Bine, am întrebat eu, dar ce credeau ei - că eu așteptam să fie unii considerați vinovați deoarece eu scriam adevărul despre viața mea? Mi s-a răspuns că unii chiar așa credeau și că credeau că îmi fac în ciudă, fără să realizeze că eram un om matur și inteligent și perfect normal. Ei spun că proștii credeau niște aberații complet insignifiante și fără legătură cu realitatea, fără să realizeze gravitatea crimei asupra mea. Dar că cei care înțelegeau adevărul voiau doar să mor. Ei spun că, deși eu nu acuzam pe nimeni și nu așteptam să recunoască cineva ceva, totuși eu nu puteam fi acceptată în societate și deci să nu fiu omorâtă decât dacă cei vinovați sau o parte dintre ei ar fi recunoscut adevărul. Și mai spun că eu aș fi reușit într-adevăr să mă afirm drept ceea ce eram mereu și aș fi reușit să realizez ceva prin muncă sau creație intelectuală și chiar numai ceea ce aș fi reușit ar fi fost destul ca să dovedească tot adevărul bun despre mine și tocmai de aceea ei mi-au luat drepturile și m-au izolat cu forța și m-au otrăvit când eu eram în plenitudinea forței mele intelectuale.
Azi și zilele trecute au intrat din nou peste mine cei cu idei despre mama, care spun așa: ”mama ta nu are nicio vină”, probabil sugerând că eu o acuz indirect pe mama, eu o persoană perfect bună și inteligentă - probabil că ei mă consideră paranoică, numai fiindcă am scris adevărul și cred că eu am intelectul redus, la fel ca aceia care cred că ei scriu adevărul cu speranța ca aceia răi să recunoască adevărul. Ei spun că aceia nu au recunoscut niciodată adevărul de-a lungul întregii istorii. Alții spun că eu am fost un geniu bun și cuminte, dar mama mea nu poate înțelege asta. Și alții, la polul opus, spun că mama mea e cea mai infectă și rea mamă din istorie și că nu merită numele de mamă. Ei spun mereu că mama, care într-adevăr mă lovea de moarte și îmi promitea tot răul din 84, și-a atins toate scopurile și că toată lumea o crede pe ea, așa cum spunea ea că o să fie, distrugându-mă pe mine. Că și în prezent ea mă otrăvește și face tot răul cu putință asupra mea, dar idioții care intră aproape de mediul meu de viață sau peste mintea mea, vin toți cu idei preconcepute și vor să mă lovească și să îmi facă răul, fără să vadă ce face mama mea asupra mea zi de zi. Ei spun mereu că oamenii sunt așa proști încât și acum cred că eu eram răul și mama mea binele, sau chiar cred că mama e dumnezeu. Alții, în sfârșit, spun că mama e doar complet nebună și nu poate gândi deloc și tot răul asupra mea din 84 ea l-a făcut fiindcă așa i-au poruncit stăpânii ei și ea a fost obligată să mă bată, să urle, să mintă etc. chiar și în anul curent, fiindcă alții, nu ea, voiau să arunce tot răul asupra mea. Mulți spun că mama mea e un monstru și că oamenii îmi fac răul fiindcă ea îi obligă aceasta, dar de fapt nu au dreptate, citiți tot ce am scris până acum.
Din nou au venit cei care cred că eu trebuie să fiu omorâtă fiindcă am fost martirizată 35 de ani și eu nu aș fi putut să muncesc sau să studiez cu rezultate bune din această cauză și de aceea trebuie să mor. Aceștia erau de acum 10-13 ani, și nu aveau deloc dreptate nici atunci, și chiar nici acum.
În ultimele 3 nopți mi-au amorțit foarte rău mâinile și foarte dureros, și acum nu mai pot scrie, ei spun că iar m-au otrăvit, fiindcă răul acesta a început brusc, după ce vreun an nu am mai amorțit și acum nu știu sigur dacă voi mai putea scrie restul, acum în acest moment nu mai pot. Sete înfiorătoare începută ieri dimineața brusc, după ce vreun an am băut apă în mod normal, acum iar litri pe zi, ei spun că din cauza otrăvii.

Azi 6 septembrie 2019, continuu povestirea
6 septembrie 2019
trebuie să continuu povestirea și să termin partea despre familia mea și celelalte.
În seara aceasta și noapte voi scrie mai întâi flecuștețe lipsite de importanță, adică diversele idei pe care oricine le poate bănui cu care mă atacă acești îngeri triști și oameni răi care mă atacă în gândul meu cu gândurile lor. După ce termin cu aceste idei total lipsite de importanță sau efect nociv voi trece la scrierea faptelor mai importante. E posibil ca aceste persoane care scornesc aceste idei să vrea să creeze impresia că eu aș fi paranoică și proastă deci, sau să fie chiar persoane care cred cu adevărat aceste idei, dar eu vă rog pe dvs. să judecați normal și drept spusele lor. Sunt totuși obligată acum să notez și aceste idei din nou, deși mai important e să termin de scris faptele, adică ce va urma.

Pe 29 august, imediat ce m-am trezit, m-au luat în primire cu o idee aberantă și ilogică ”nu sunt ceilalți legați de tine, ci tu ești legată de ei”, ceea ce e ilogic. - se legau de ceea ce scrisesem pe 28 august.

Era vorba de cei care spuneau că datorită intelectului meu bun, eu aveam o poziție centrală în sistemul logic al lumii, prin conexiune cu restul lumii și chiar că sunt un centru fără de care sistemul nu poate funcționa. Erau unii care spuneau că eu sunt dumnezeu, singurul centru de acest tip - ceea ce eu nu am gândit niciodată, dar știu că nu trebuiau să mă omoare și că orice om inteligent centrează restul universului și așa e logic și normal mereu, chiar dacă unii oameni nu sunt conștienți de această funcționare a psihicului lor în calitate de nucleu și centru legat de toate celelalte lucruri. Acest gen de legătură menține forțele constituționale ale lumii.

1 septembrie 2019
Azi mama, bineînțeles, mi-a spus că soția proprietarului barului sau cârciumii din apropiere i-a spus despre mine, adică m-a pârât, că m-a salutat și eu nu i-am răspuns. Mă așteptam și la asta, dar am fost tristă, am pățit mereu la fel, o viață întreagă. Eu am intrat în bar, acolo unde am mers să iau de obicei țigări la bucată și
(continuu mâine, mâine cu orice preț voi scrie mult dacă mă lasă mâinile - articulații și nervi - și în 3-4 zile termin partea a II-a a povestirii la care am tot stat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...