desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

miercuri, 15 august 2018

15 august 2018

Am umblat prin 2 spitale, am telefonat la mai multe - m-au respins peste tot - dar m-au trimis și la endocrinologie din nou (am mai fost mai demult). Nu pot scrie tot ce s-a întîmplat în ultimele zile fiindcă sînt slăbită și urinez foarte puțin - căderea urinii s-a produs pe 4 august, de atunci fac de două ori pe zi numai cîteva zeci de mililitri și pe 11 s-a agravat mai rău.

august 11 am intentionat să merg luni dimineața să mă internez - dar acum nu mai urinez aproape dleoc deci mîine voi incerca să mă internez la urgenta (putin dimineata si citeva picături seara)

mama nu mai raspunde la telefon de peste 3 ore deci va trebui iar sa adorm cu chin și jale singura

am vorbit cu mama să mă ajute - e o spăptămînă de cînd urinez foarte puțin și acum sînt slăbită și aproape nu mai urinez - mi-a promis că vine mîine să mă ajute să mă internez dar are ideea că ”poate nu mă internează” - eu i-am spus deci că nu are rost să cobească

deși i-am spus doamnei doctor de familie că nu mai urinez decît un pic - mi-a recomandat ceai de merișoare - poate era obosită ea, a plecat în concediu
vești bune - mama vine mîine să mă ajute și voi merge poate tot la spitalul Carol Davila sa ma internez

dupa mai multe tentative mi-au spus sa sun la 112 si pina si acolo mi-au vorbit cam ciudat si in sfirsit mi-au zis sa merg la Floreasca la Urgente - voi lua taxiul si merg acum, poate cu putin noroc ma vor primi
sint cam slabita, nu prea inteleg de ce omul nu poate primi ajutor

a intrat unul cu ideea ca asta e crudul adevar, e o tara de asasini - sa il ia naiba, eu inca sper

un porc in engleza a intrat peste mine cu ideea ca eu trebuie sa inteleg ca nu ma primesc spitalele fiindca poporul meu a facut cea mai monstruoasa crima cu putinta - eu nu il cred si voi pleca acum la spital, daca nu voi mai scrie inseamna ca ori am murit ori m-au prmit

august 12
acum sînt respinsă de toate spitalele - oricum sînt un om singur și sărac - depinde de Dumnezeu- cum nimeni nu există în viața mea în afară de mama - dvs dacă eu voi muri puteți inventa o altă persoană în locul meu...
am fost la urgență și mi-au pus totuși sondă urinară - era o tînără medic - spunea că nu poate să îmi dea de cap
nu am urinat în sondă decît...aproape deloc
mi-au făcut un furosemid intravenos și acela a avut oarecare efect, mulțumesc lui Dumnezeu
oricum e o zi frumoasă
este adevărat că m-au chinuit sexual pînă au pus sonda - m-au chinuit rău probabil clitoridian - dar oricum eu nu am avut masturbări sau plăceri toată viața (nu inventez) deci nu știu exact ce au rîcîit acolo
acum sînt din nou acasă
dar 2 dne doctor mi-au pomenit de spitalul Sf Ioan
oricum aș prefera să mor în spital, e prea rău acasă, unde oricum sînt singură de atîția ani și m-au mai și torturat monstruos pînă acum 2 săptămîni
după ce au venit femeile care vorbeau despre morga spitalului m-au dat afară
mai mult decît atît - după toate că am greață că nu urinez deloc - mi-a mai și recomandat metoclopramid cînd am plecat de acolo

acum am venit de la spitalul sf Ioan - dezolată, nu urinez deloc de ieri de la 2 și acum e destul de rău - nu m-au putut primi - mi-au dat 2 trimiteri - una ptr Parhon și una ptr psihiatrie - fiindcă retenția de apă poate fi psihică (?) dar oricum dna doctor a recunoscut ca e o boala de metabolism. Acum sînt acasă. Vă las cu bine și gînd bun. Iar au intrat ticăloși cu ideea că ”ar fi fost un scandal enorm” și alții mai înțelepți cu ideea că pacienții psihatrici mor cei mai tineri.

e frumos cînd omul păstrează totuși o amintire frumoasă a vieții în general, chiar dacă a fost greu

am sunat si la Parhon, la telefon mi se spune ca nu sint medici - fiind in concediu

august 13
am reușit să obțin o programare mîine la spitalul Regina Maria (mama de fapt)- e ziua mea norocoasă din păcate e foarte rău și acolo e doar policlinică și după cum ați văzut la spital nu sînt primită - dar nu am ce face, v-am explicat de mii de ori că viața nu e o luptă niciodată - tot ce pot spera e să nu mor în chinuri, că singură oricum sînt :(

august 14
am aflat ca am un chist ovarian - ei zic ca e seros - nu știu sigur de ce nu mai formez decît foarte puțină urină, mi-au mai dat din nou analize pentru diversi hormoni, mai ales tiroidieni, joi - am mai făcut anul trecut dar nu mi-au dat rezultatul - poate acum se va lămuri - și mi-au spus să merg apoi și la ginecologie (în mai nu am avut ciclu, în iunie o săptămînă și în iulie 2 săptămîni)

mi se pare puțin ciudat că am găsit pe facebook la unul dintre prietenii mei pe facebook o poză ridicolă cu papucii mei de casă cu găurele - făceau haz unii de acest gen de papuci și acum la unul dintre prietenii de limbă engleză tot papucii mei - culoarea alor mei - cu textul Crocs like fish
desigur e normal în mass-media - informațiile circulă peste tot repede
eu sînt fericită că mama mi-a cumpărat acești papuci fiindcă oricum nu am alții și am avut mereu foarte puțini bani
mi-a promis că mai îmi ia o pereche la fel, dar poate nu a putut - pentru piciorul cu proteză sînt foarte buni - nu am avut niciodată înainte

buna seara - ieri am avut dureri mari de ochi vreo 5 ore plus mîncărimi, amețeli etc. Azi e mai bine și am reușit să urinez, chiar dacă puțin. În realitate a fost mai rău decît se poate vedea în poze.


august 15
E Sf Maria și mi s-a spus că oamenii vor avea 5 zile concediu (în trecut nu a mai fost așa)
Totuși muncitorii iar au făcut zgomot în fața blocului, deci s-ar putea să nu scap nici azi de zgomote (pe mine chiar m-au torturat monstruos din vara lui 89 și cu zgomote, aproape fără oprire)
la 8 seara am facut puțin pipi ieri iar acum la 9 dimineața, tot puțin desigur - acum nu prea ma simt bine, dar inca nu e rau de tot nu știu de ce asistenta de la psihiatrie spunea că mie nu îmi pot face nici dializa, nici altceva și tot timpul spunea/insinua că eu trebuie să stau acasă, sa nu mai cer ajutor în spitale
poate că totuși s-ar fi putut niște perfuzii, nu formez urina aproape deloc
eu cred că ajutorul medical face parte din sistemul social, deci e greșit desigur să spui că omul nu trebuie ”chinuit” că oricum moare - așa cum zic proștii, e greșit, eu am dreptate
niciodată nu mi-am bătut joc de nimeni, deși am fost obligată adesea să spun lucruri simple, precum cele de mai sus

cu ajutorul lui Dumnezeu mîine voi merge iar la analize în Cotroceni - Regina Maria și dacă pot voi trece iar prin grădina botanică să văd trandafirii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...