desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 24 august 2018

24 august 2018

dna doctor de la spitalul Sf Ioan spunea, cum am mai explicat, că poate eu nu urinam din cauză psihică, adică nu se forma urina din rinichi din cauză psihică (!)- ecografistul de acolo spunea că aveam foarte puțină în vezică, 100 ml, deci nu aveam cum să urinez. Totuși, deși urinam foarte puțin din 4 august, eu am luat medicamentele psihiatrice și celelalte în continuare, deci nu era din cauză că nu luam medicamentele cum insinua mama, dar pe 11 august începusem să nu mai urinez aproape deloc - la spitalul Floreasca medicul spunea mereu că e mult prea puțin, fiindcă nu venea urina nici în sonda urinară - o noapte întreagă 300 ml sau mai puțin, după furosemid intravenos , că nu am văzut sonda la început, fiindcă, cum spuneam, m-au chinuit mult pînă au pus-o, urina avea culoare închisă și tensiunea nu era foarte rău - era 16 cu 9, dar aveam ;i alte simptome
Iar glucoza a ieșit mult - 129 - dacă ei nu mint cumva și nu a fost chiar mai mult, fiindcă ați văzut că mint clar psihiatrii și psihologii despre mine și pot încă dovedi tot
rîndul trecut cînd am chemat salvarea îmi găsiseră, ziceau ei 176 glucoza, deci foarte mult, tot pe nemîncate - dar măsurată pe moment după înțeparea degetului

ieri am fost la diabetolog - mi-a dat alte analize - am găsit loc/fonduri spun ei pe 3 septembrie - e bine :) S-au purtat foarte frumos cu mine.
acum, tot azi, voi merge și la ginecolog - se apropie toamna, e bine
afară zi de zi zgomote - se construiește un bloculeț pînă în 2020, așa scrie pe poarta șantierului, vecinii din bloc s-au liniștit deocamdată

Încă o minciună - au inventat să eu spun adevărul brutal și chipurile datorită izolării și torturii nu aș putea comunica blînd cu alții. Adevărul e că eu am fost mereu gingașă și calmă în dialog, dar ei nu m-au lăsat să fiu ca atare, fiind de felul meu delicată. Niciodată brutală.

Ce au cu mine nu știu - ei spun, cum ziceam, mereu, că îi deranjează că am dreptate și că toți trăiesc în minciună despre mine. Curînd vor începe poate din nou cu ideea că vor să mor.

pîinea sărăciei - pîinea de 0.85 lei din care am mîncat și azi - este oribilă la gust, așa cum am simțit-o azi

”ei cred că tu nu gîndești” ???
Întotdeauna am gîndit normal, dar admit faptul că pe lume există nebuni care nu înțeleg ce este gîndirea. Printre ei și monștri - cum ar fi psihologii și psihiatrii care au mințit monstruos despre mine.

Iarăși au intrat peste mintea mea cu ideea ”Cristina, tu, fiind un om sărac și singur, ai fost distrusă de o chestie numită politică” Mda, pare logic, dar încă mai exist, chiar dacă nimeni nu mă cunoaște și nici nu are nevoie de mine. Altfel, recunosc, ăsta e unul dintre cei puțini cu cap.

am fost ieri la ginecolog, o doamnă destul de agresivă verbal, dar tot la ea trebuie să merg la control
am avut ghinion, medicul nu a putut analiza colul uterin, fiindcă m-a durut foarte rău și am țipat o dată - de două ori
de fapt a încercat de cîteva ori, dar nu multe ori și eu nu am avut vină că am țipat, era reflex, din cauza durerii, dar ea a zis că astfel nu mă poate analiza
mă lua la rost tot timpul, ca și cum era vina mea și a scris că nu eram compliantă, deși i-am explicat că am rezistat la dureri mari în viață și nu contează că mă doare
mă tot întreba în mod absurd ce să facă ea, deși i-am răspuns în mod firesc să facă cum crede dumneaei că trebuie, că eu nu sînt medic și sînt de acord cu ceea ce consideră ea că trebuie făcut
mi-a cerut analize sangvine și ea, dar mi-a zis că trebuie făcute în zilele 2-3 ale ciclului menstrual, deși eu am insistat că nu am avut în mai și am explicat cum a fost în iunie și iulie și în luna asta la fel, deloc
mi-a recoltat secreții vaginale, dar nu știu de ce, pare inutil
mi-a zis să merg la control la ea cu analizele, dar totuși a zis că nu se pot face decît la ciclu
mai rămîne totuși de făcut ecografie transvaginală, care e contra cost și pe care mi-a recomandat-o și ea în scris și medicul endocrinolog verbal
deoarece am secreții mari din hormonul prolactină, ginecologul spune că de fapt e o problemă endocrinologică, dar endocrinologul mi-a zis doar că s-ar putea să fie din cauza medicației psihiatrice
Dar nu e sigur, deci nu poate să mă ajute nimeni deocamdată
voi încerca totuși să fac un efort financiar să fac analiza ecografică transvaginală, pentru a se vedea chistul ovarian descoperit acum 2 săptămîni întîmplător
medicul ginecolog de ieri a insistat că eu nu aș suporta nici ecografia fiindcă mă doare rău - nu avea rost să spună așa ceva, eu voi încerca să o fac, totuși ea a zis în același timp că e necesară, că chistul acela e destul de mare, deci nu mai știu nici eu ce să cred
azi am contramandat analizele fiindcă nici azi noapte nu am avut ciclu
doctorița ginecolog a fost foarte indecisă și confuză, inclusiv că mi-a dat trimitere la ecografie transvaginală, dar nu știa sigur dacă se decontează de casa de asigurări, spunea inițial că nu
i-am spus că de cîțiva ani am ciclu prin partea din față a chilotului și că m-am îngrijorat, dar nu am avut bani de medic ginecolog, dar nu mi-a răspuns ce cauză ar putea fi
i-am spus că nu m-am masturbat toată viața - doar o dată m-am atins acolo, dar nu din vina mea, desigur fără plăcere sexuală și de fapt nici nu m-am frecat măcar decît după mulți ani de tortură, numai cînd după ore de chin nu mai puteam rezista, adică frecat timp de 2-3 minute, rar
m-a întrebat dacă am avut relații sexuale, a insistat pe acest lucru, i-am explicat că nu și că am avut doar 2 contacte sexuale tactile accidentale, tranzitorii, fără senzații sexuale, din cauza medicației psihiatrice forțate care m-a făcut să am acele contacte, a mai existat un al treilea contact de care uitasem, din cauza medicamentelor foarte puternice, alt contact nu a fost - și ele nu au fost decît ca la ginecolog, fără senzații sexuale. Oricum nu au existat bărbați în viața mea, nu aveam cu cine să am. I-am explicat că tulburarea de schizofrenie era de fapt o tulburare sexuală la 18 ani - cînd ciclul mi-a venit jumătate de an exact la 3 săptămîni și aveam senzații măsurabile sexual, de la distanță - contracții vizibile și senzații sexuale. Nu am mers la ginecolog atunci din 2 motive, nu mai explic. Nu am avut niciodată niciun simptom de altă tulburare psihică, în afara tulburării sexuale.
este posibil ca ea să mă respingă oarecum tot din cauza sărăciei, ca și ceilalți oameni

Creaturi veninoase:
”Cînd se întîmplă o mare nedreptate nimeni nu vrea să fie adevărul, de aceea ți se spune că tu trebuie să înduri să fii omorîtă fără să spui adevărul despre asta”
Sînteți de acord? Eu spun adevărul, nu am greșit nimic nici în sensul acesta.
Dvs credeți că în lume este dreptate și adevăr numai dacă nedreptatea e mică?

alți porci: ”din cauza frigidității tale NOI nu putem repune țara pe picioare”
Tot felul de nebuni, dar mă tem că unii chiar cred aberații din acestea sau îi fac pe proști să creadă. Din ăștia au fost mulți. Eu cred că, în acest moment istoric, România e pe picioare, nu trebuie repusă - probabil ăștia sînt alarmiști politici.
De ce cred ei că frigiditatea unei femei, care nici nu a avut niciodată sau nu are ocazia să aibă relație sexuală cu un bărbat, e o problemă pentru alții?
În altă oridine de idei să vrei să fii tratat pentru impotență sau frigiditate mi se pare un lux al celor bogați, inutil și vicios ca orice lux. Nu are rost să explic de ce. Exact asta e - un moft - și nu trebuie încălcată porunca lui Dumnezeu pentru un fleac.

acum ei spun din nou -
vor să te omoare fiindcă te-au f-t și nu mai au viață sexuală normală din cauza asta
Mi-au spus și anii trecuți, printre alte orori, la fel.

m-am gîndit că poate am o tumoră pe căile urogenitale și de aceea am avut ciclu de cîțiva ani prin clitoris probabil - nu știu dacă e adevărat, dar încă cred că, dacă medicii mă pot ajuta, o vor face - m-a speriat puțin manevra dureroasă a ginecologului, care spunea că nu poate să îmi analizeze colul uterin fiindcă nu pot sta relaxată (nici nu mi-a spus cum și ce trebuie să aștept sau să fac) dar eu nu cred că ei vor să mușamalizeze totul și să mă omoare, așa cum îmi tot spuneau unii nebuni în gîndul meu încă din 2006 cînd m-am mutat în acest bloc de locuințe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...