desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 24 august 2018

Decizia mea de pensie

Pensia care m-a scos din foame anul trecut va deveni definitivă al anul, dar eu nu accept. Voi încerca din nou să aflu de lucru, peste tot unde pot. Nu am avut nicio greșeală și nicio nebunie toată viața, nu înțeleg de ce nu poate fi adevărul. A trebuit să accept pensia provizorie anul trecut. Anul acesta editorul de la Coresi care mi-a dat niște cărți de corectat contra 100 lei cartea m-a dat indirect afară. Îmi promisese că mă va angaja, eventual, deci am mai pierdut încă o jumătate de an. Cărțile de la el erau îngrozitoare ca text și cereau multe mii de corecturi una cîte una, le-am făcut mult mai corect decît ceilalți corectori ai lui - aproape fără erori, în timp ce alte cărți ale lui erau tipărite cu o groază de erori, dar nu m-a ”vrut” nici el... pensia mea era calculată pentru 400 lei pentru 8 ani - 5 ani facultatea plus trei ani de muncă, masterul nefinalizat și medicina 5 ani nu se consideră că nu am avut diplomă și nu se consideră încă doi ani ca suplinitoare studentă sau preparatorstudent. Pensia s-a mărit de anul trecut, acum e cam 650 lei.



Iată mai jos rușinoasa crimă a unei psiholog - Călinescu - de la Obregia, Dumnezeu știe de ce a scris minciunile acestea monstruoase despre mine. Eu nu aș fi făcut așa ceva nici dacă ar fi fost să mor. Unii spun că pe mine nu mă crede nimeni și că psihologii sînt respectați, dar sînt toți vinovați în cazul meu, mai mult decît psihiatrii. Tot ce au scris psihiatrii despre mine e de asemenea minciună, presupun că ați înțeles asta. Evident minciună cele de mai jos și nici altă tulburare psihică nu am avut niciodată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...