desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

duminică, 19 august 2018

19.08.18

Mai am de adăugat că înainte de a mi se lua sînge pentru analizele recomandate la endocrinolog am fost informată că 2 dintre ele - ACTH și încă una - nu sînt decontate de Casa de asigurări de sănătate București pentru asigurați nicăieri și costă la ei 170 de lei.
Deoarece nu dispun de o asemenea sumă, am renunțat deocamdată, cu speranța că nu sînt necesare.
Am scris cu ani în urmă despre boala mea la ganglionii inghinali. Fiindcă m-a nedumirit comportamentul medicului meu de familie care nega diferite simptome ale mele sau îmi refuza ajutorul cerut pentru lucruri grave. Neavînd bani, am fost totuși la dermatolog, care m-a trimis la endocrinolog, care nici el nu m-a ajutat. În 2013 de exemplu am avut scurgeri așa mari (inghinal, nu vulvar sau vaginal) încît am pus vată. Scurgerile sînt verzi-albastre, lipicioase, fără miros. Medicul de familie s-a uitat ciudat și la acestea și mi-a spus cam răstit că e ciupercă, dar mi-a dat rețetă pentru spălături vaginale, deci eu am rămas descumpănită.
Apoi s-au oprit brusc.
Acum din nou au început și acum mă mănîncă, mă ustură și mă doare ușor. Nu știu 100% dacă sînt ganglionii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...