desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

sâmbătă, 18 august 2018

17-18 august

zgomot mare, căldură și nebuni din ăia care cred că fiindcă m-au chinuit 34 de ani înseamnă că era și încă e războiul de independență a României :( Nu am cum să le explic adevărul, ei așa cred probabil (unii) Alții mereu ziceau că eu aș fi chiar România - se potrivesc cu ceilalți.

iar mi-au spus că proștii cred că eu aș fi sursa ideilor delirante ale altora sau că aș fi fost prea sensibilă psihic la ele - s-ar putea dovedi contrariul la ambele aceste idei greșite :(

Tăcere și liniște afară - pînă cînd oare Dumnezeu va mai lăsa poarta paradisului deschisă pentru mine?
Este așa bine acum, încît mă cuprinde frica de ceea ce va urma din nou. Mi-e teamă că vor începe din nou, deși acum simt că respir și mă bucur mult pentru aceste clipe.

acum iar mă amenință - că o omoară pe mama fiindcă numai așa pot ei spăla rușinea :(

au intrat cei din categoria că ei au înțeles că mama mea e o brută care mă naște ca să mă omoare - ca și cum eu aș fi pasărea phoenix - deci își bat joc și ăștia, ca și cum eu mă nasc și mor omorîtă de mama de mii de ani
alții că niște porci țin pămîntul în gheare maltratîndu-mă pe mine și chipurile de aia vrea lumea să mor, ca să scape de ei
etc.
evident ”porci” sînt nebunii ăștia care aruncă violență și idei aberante asupra mea - evident toți sînt și răi și proști

de exemplu ideea politică aberantă că vor să plece cei care au condamnări - idee de actualitate - este ea însăși o aberație și o minciună mai degrabă (deși eu nu cunosc, dar toți știu cum se procedează cu ”liderii” politici). Pe alt plan, ideea aceasta morbidă e asociată cu viața mea curată - fiindcă de multe ori mi-au spus că eu nu înțeleg că proștii au fost încontinuu mințiți despre mine și că ei cred că eu aș fi pedepsită fiindcă aș fi avut greșeli - ceea ce nu știu dacă e adevărat, dar e evident că în general o femeie nu are ce greși, nici nu am avut ocazia să greșesc nimic, nu știu cum aș fi putut greși și am fost inteligentă - pot dovedi fiindcă încă mai sînt - deci nu aveam cum să greșesc nimic. Tot ei zic că nu am fost primită să muncesc fiindcă oamenii m-au condamnat deși nu am greșit nimic. Deci e normal să fie adevărul - altfel e crimă gravă. Viața mea nu e legată numai de circul politic, ci de toate celelalte, dar ei nu vor scăpa de nebunia din capul lor dacă eu mor.

Iarăși tot felul de proști care cred că eu sînt nebună - cum ar fi cei care spun că eu cred încă în povești cu strigoi. Adevărul e că nu am crezut niciodată prostii ilogice și nefondate și tot ce am înțeles a fost adevărul mereu. E scris în diverse științe, nu doar în filozofie și psihologie și e explicat clar de arte că persoanele ca mine sînt viața, nu moartea. Normal că am fost o viață bună și un spirit bun. Și femeile au un fel de spirit. De fapt spiritul nu poate fi rău sau bun, e ca și cum ai spune că lumina poate fi rea sau bună. Totuși am avut clar o personalitate perfectă și clar am fost mereu un om al binelui și perfect normală, deci nu aveau de ce să mă otrăvească. Nu am nicio vină că am fost inteligentă și acesta e un lucru bun. Sînt unii care punctează că viața depindea și depinde de mine. Este evident ceva adevăr și pot explica și dovedi tot, dar am fost o femeie perfectă și bună și nu aveau oricum de ce să îmi vrea răul - și totuși s-au purtat monstruos, și unii mi-au spus des că voiau să scape de mine ca să nu depindă de mine. Nu am mai întîlnit atîta idioțenie! (Poate de la Hiroshima și Nagasaki plus războiul al doilea încoace, unde nu doar americanii au fost vinovați, ci lumea toată) Gîndiți-vă puțin logic. Ei ziceau că ar fi acceptat să depindă de altcineva, dar nu de mine. Vă dați seama oare că aceia nu au dreptate? Sînt și proști și nebuni. Eu nici măcar nu știam ce înseamnă vorba ”pe cine nu lași să moară nu te lasă să trăiești” și că nu e cum cred ei că pe mine trebuiau să mă omoare, ci vorba se referă la faptul că eu nu îi lăsam să moară fiindcă aveam viață inteligentă și puternică și ei mă chinuiau, lovindu-se astfel pe ei înșiși și devenind dezumanizați. Unii chiar spun că alții sînt așa proști încît nici acum nu au înțeles că eu sînt doar un om singur și sărac și inteligent pe deasupra și că cred că eu aș reprezenta forțe politice sau oculte etc. Alții zic că aș fi acuzată de proști desigur că am legături cu lumea de dincolo sau cu ”necuratul”, deși orice om lucid știe că niciun intelectual nu poate funcționa sau crea fără această legătură, e logic dacă nu ați înțeles încă, încă din primii ani de educație ai copilului. Lumea de ”dincolo” există, dar nu mai explic acum ce știu eu că este. Este o parte din lumea de ”aici” de fapt. Alții că proștii cred că ceea ce am scris eu e fiindcă aș fi medium și nu eu însămi. E ridicol. (ce e drept și psihiatra mea mă batjocorea că ”de unde îți vin ție ideile din poezii”) Deci, proști de dau în gropi. Păcat, privind obiectiv, din afara vieții mele, și mie îmi pare rău de atîta risipă de suflet bun și iubire și atîta chin nemeritat... A fost trist, e drept. Eu m-aș fi mulțumit fericită și cu o muncă manuală, dar nici asta nu au vrut măcar. Mă consolez cu ideea că asta e realitatea și că nu contează acea risipă, tot s-a ales ceva bun pentru ceilalți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...