desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

luni, 20 august 2018

20 august 2018

Din nou din ceea ce spun ei:
”E simplu - scurgerile tale verzi sînt din sistemul limfatic, fiindcă limfa colectează otrava din țesuturi”
Altul zice invers, deși puteam dovedi clar că am fost otrăvită odinioară:
”Ești prea bolnavă Cristina” (lucru repetat de sute de ori de mulți ani, din 2007 cel puțin.)
Prea bolnavă pentru ce? Ce vrea de la mine?
”Deși ești încă tînără și nu ai greșit nimic, ei pur și simplu vor să mori”
Nu știu cine vrea să mor, ei așa spun din 2005 și mereu spun că îmi vor moartea.
”Tu spui sau scrii numai adevărul și ei cred că tu faci aluzii la alte lucruri”
Este adevărat, eu nu am făcut niciodată aluzii la alte lucruri și foarte, foarte rar am vorbit sau am scris cu dublu înțeles. Nu știu dacă unii cred că eu aș face aluzii la altceva, așa cum insinuează unul despre postarea mea anterioară de pe facebook despre starea de grație a unui suflet bun în fața luminii.
”Nenorocirea e că lumea te asociază cu forțe politice”
Nu cred că aceasta înseamnă o nenoricire mare pentru cineva în acest moment și nici pentru mine.
”Lor li s-au spus minciuni vreme de 30 de ani”, ”toți cred toate prostiile”, de aceea vor să mori.
Nu știu la ce se referă.
”Țara ta a fost vîndută, lor li se dau bani (indirect sau direct?) ca să te lovească pe tine.”
Etc.
Azi iar au făcut zgomote încontinuu afară muncitorii, acum s-au oprit. Am rezistat 29 de ani la zgomote aproape continue, printre multe alte torturi.
”Tu ești un om absolut normal și ei cred că ești o nebună periculoasă”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...