desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 9 august 2018

Despre moștenire

Încă ceva foarte simplu. Vă rog doar să fiți atenți la ce urmează. În urma moștenirii după tată, mie îmi revenea legal 3/4 din bunurile pe numele tatei, adică moștenire directă după tata de la strămoșii lui (restul de 1/4 mama) și 1/3 din bunurile tatei care au fost dobîndite în timpul căsătoriei cu mama, respectiv apartamentul comun de 4 camere și alte mici lucruri. De la bunica și fratele decedat al tatei rămăsese o casă cu două grădini și curte. O parte din casa aceea și grădini, una dintre grădini - tata m-a întrebat înainte să moară și eu am fost de acord - au fost vîndute de tata înainte să moară și au rezultat 100.000 euro, puși în conturile tatei bancare. Părinții mei au cheltuit nu știu cum 25.000 euro din acea sumă înainte să moară tata, în scurt timp. Sau după. Mama a zis că a plătit datoriile tatei la jocuri de noroc și că a costat mult înmormîntarea. Deci în mod efectiv legal, mi-ar fi rămas 3/4 din 75.000 de euro. După moartea tatei, mama, care s-a comportat înfiorător cu mine după moartea tatei, a acceptat totuși, fără ca eu să fi insistat, să îmi dea întreaga sumă de 75.000 de euro mie, pentru ca eu să îmi pot cumpăra apartament de 2 camere, care DE FAPT a costat mai mult de 53.000 euro cît e în acte - restul banilor mei s-au dus pe cadastre, impozite și 1000 euro amenajrea și două trei mobile sau aragaz etc. aproape cele mai ieftine desigur. S-ar putea ca mama să îmi fi dat numai 70.000 euro, oricum, în afară de mașinile luate de ea nedrept ca să le dea nepotului și fratelui ei, mi-a mai furat vreo 5000 de euro, nu mai țin minte în acest moment cum, mi-am notat undeva.

Am legalizat acte la notar, am prmit o copie și mama a luat trei copii. Toate actele semnate de mine erau la început corecte și copiile mamei inițial aveau suma de 75.000 euro pe ele. Abia în 2012 am descoperit că mama a făcut o copie după certificatul de moștenire pentru asigurări, în care suma moștenită de mine nu mai există. Nu știu de ce au falsificat actele - oare pentru a spune că proprietatea mea asupra casei mele nu e legală? Nici pînă în ziua de azi nu am terminat cu actele de mostenire, am plătit o groază de bani an de an și sînt deja 13 ani de cînd a murit tata. Mai jos actul de mostenire în original și copia falsă făcută de mama - poate că toate actele asa zis originale ale mamei sînt acum false și mincinoase. Lucrul mă îngrijorează puțin, m-au chinuit foarte mult cu mostenirea și cadastrele după moartea tatei. Mă voi duce în curînd la notar să verific. Dar nu rezolv nimic dacă actul e deja falsificat.

Acum mi-am amintit. Maică-mea a angajat un avocat monstruos care mi-a luat și locurile de veci din Pipera (ilegal) dar mai am pe tata și nașu (2 locuri, nu unul) în Voluntari, nașu a fost într-adevăr îngropat foarte sus, veneau mereu șobolanii - avocatul cu mama au scos actele de la notăriță ( nu de mult), deci nu mai pot verfica nimic :(( Le-au mutat precis la un notar poate mai corupt, poate nu - eu nu am avut ce face.



Unii m-au acuzat că am spus numele persoanelor care au existat în viața mea - pe blogul acesta început din 2012, pe care sper că îl voi termina - nu m-au lăsat mai devreme. Încercați să gîndiți logic - nu am greșit nimic, am fost forțată prin tortură, spusesem totul de multe ori și ei tot mă chinuiau, am fost un om cu mult bun simț - am avut o viață absolut fără nicio pată și absolut cert eram otrăvită și am avut mari probleme cu moștenirea și cu mama și absolut cert nu am fost niciodată nebună, nici în copilărie, înainte de 84, cînd m-au adus în oraș. Torturtată zi de zi în blocul acutal (acum nu) cu zgomote și furtul lucrurilor și murdărie adusă în casă plus praf foarte mult, deși fac curat. Cu povestirea în cursul timpului sînt prin anii 2002-2003, dar voi termina repede, că mare parte e scris și din ce a urmat și voi nota totul pe scurt. Și mici adăugiri de suflet bun și luminos.

am descifrat de ce actul acela in copie era greșit și nu era suma aceea a mea din care am luat apartamentul meu de 75.000 euro pe el - era pur și simplu o copie falsă făcută de mama, exact așa cum am scris pe el cu creionul, făcută în 2012 -mama are încă certificatul corect în original, am întrebat-o azi dn nou. Oricum din toată moștenirea m-am ales efectiv numai cu 600 de euro în mînă, pe care i-am cheltuit cerînd dreptul la muncă și nimic altceva. După un timp a mai aparut un act aditional cu cîteva hectare de pădure, din care nu m-am ales absolut cu niciun leu (deși era dreptul meu) și care actual nu mai e în proprietatea mea - nu mai explic totul, în timp ce eu răbdam de foame și am avut doar o pereche de încălțări timp de cîțiva ani vară-iarnă

deși am trecut prin multe abuzuri asupra mea din 1984 pînă azi - eu consider că e un abuz faptul că unul dintre moștenitori poate scoate actele succesorale și le poate muta la alt notar fără acordul celorlalți moșteniori, cum a făcut mama cu mine - notarul la care erau era și aproape de mine și cunoscut de mine - le-a mutat probabil la mama naibii
și nici măcar nu am fost niciodată nebună, deși mama minte și nici nu am greșit nimic toată viața

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...