desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

marți, 9 iunie 2020

9 iunie 2020, ora 6 după masa

Azi, 9 iunie 2020
din păcate iar m-am spălat cu balsam foarte urât mirositor, ca un hoit... de atât de multe ori am pățit acest lucru. Acum iar, am simțit că mirosea urât, dar, fiind absolut necesar să dau cu balsam din cauza apei rele care a fost, m-am spălat cu el. Mâine va fi ziua de naștere a bărbatului care, demult, m-a făcut să cred că mă îndrăgostisem de el, Leon Zăgrean. Unii au spus de mai multe ori, prin ani, că vor să mă omoare de ziua lui. Eu nici nu m-am gândit la el întreaga viață decât extrem de puțin după ce am terminat meditațiile cu el, tot numai datorită unor factori obiectivi, ca orice om normal. Și, atunci când m-am gândit la el, nu mi-l imaginam pe el - fizic - ci mă gândeam la el așa cum m-aș fi gândit la cifra 3 sau la un nume complet necunoscut, deci numai simbolic. Oricum știam foarte puține lucruri despre el. Balsamul miroase înfiorător, pielea mi-e puțin încinsă.

Făceam baie azi. De câteva zile m-au mai lăsat în pace. În timp ce făceam baie au intrat din nou brusc cu ură peste mine - cu ideea că ei trebuie să mă omoare, fiindcă eu am ”înțeles totul” și prin urmare nu mai pot să mă controleze. Erau niște nebuni paranoici care cred că eram controlată de unii care erau mai inteligenți decât mine - fiindcă eu eram chipurile proastă și nu înțelegeam totul, ceea ce e fals. Oamenii nu sunt controlați așa cum visează ei de către unii mai deștepți. Mi-au spus de multe ori mai demult că i-au păcălit pe oameni că eu sunt controlată de unii, ca și cum nu aș fi fost eu însămi și în realitate nimeni nu m-a controlat - ei doar au lovit monstruos, zi de zi. Ei zic că zilele trecute eu m-am eliberat, fiindcă m-am scuturat de ei, deoarece ei aruncau numai minciuni despre mine asupra mea și eu știam că era totul inventat și că adevărul era numai bun și frumos despre mine. Ei au spus iar că toți vor să mor fiindcă acum, având eu 50 de ani, nu mai pot ei minți despre mine așa simplu ca înainte. Sau că nu mai rentează să mă țină în viață, fiindcă nimeni nu mai crede minciuni despre mine. Că ei vor să mor în numele unor minciuni urâte despre mine, nu pentru minciuni politice, și că toate popoarele și-au mințit proștii despre mine. Etc.

Azi se aniversează ziua de naștere a nașei mele, dumnezeu s-o odihnească.

În general m-au lovit pe străzi în primul rând oamenii de jos - muncitori în construcții, la salubritate sau canal - cei care sapă gropi în asfalt etc.
Azi iar m-au înjurat pe stradă cu glas tare și la dus și la întors.

Singură de aproape 36 de ani...

iar m-au chinuit sexual azi, au spus că oamenii vor să mor fiindcă m-au f_t, nimic altceva. Am întrebat ce înseamnă f-tul, că eu efectiv nu știu, și au zis că e un fel de a intra în creierul altui om, ceea ce eu nu am făcut niciodată - dar de ce fac ei așa ceva am întrebat - au zis că fiindcă au fost manipulați să îmi facă răul. Și de ce trebuie să moară omul care e f_t, din moment ce e nevinovat? Nu mi-au răspuns, au zis doar că, odată ce ei intră în creierul meu, devin nebuni. ??

Acum, ora 9 seara, nori negri, vine furtuna mare

Sunt lucruri urâte, dezgustătoare, cum ar fi înjurăturile oamenilor de jos, de pe stradă, în calea mea - azi au intrat din nou lucrătorii stradali cu urâțenii, îmi cer scuze că le notez aici, puteți să nu mai citiți - fac parte din înjurăturile lor preferate

”băga-mi-aș p... în morții mă-tii” -- deci cumva mi se adresa mie, fiindcă folosea persoana a doua singular -- dar mama nu are morți sau eu nu știu, au mai folosit această înjurătură

”dă-le m... la amândoi până crapă”

și alte inaudibile

Ei spun că oamenii m-au înconjurat cu rău și diverși asasini datorită poftei lor de câștig, findcă li se dădeau bani dacă îmi făceau rău. Mă întreb - oare chiar nu se poate viața pentru mine - cred că realizați că oricine mă poate omorî fiindcă sunt singură complet de mulți ani, nu e decât mama, care oricum mă ura fără motiv, adică îmi voia răul - ceea ce proștii numesc boală psihică a mea, dar eu mă refer la lucruri concrete care evident nu au fost greșit interpretate de mine și nici inventate - nu ați înțeles oare că nimeni nu a vrut să fie cu mine nici măcar un pic niciodată? Deci oricine îmi poate face răul - tot ce am spus e adevărul, nimeni nu vrea să fie cu mine fiindcă imediat ar fi adevărul tot la iveală - îmi pare sincer rău că și dvs îmi vreți moartea... eu nu aș fi făcut așa ceva niciodată - e greșit, ceva vă orbește. Ei spun din nou că exact asta vor toți, omorârea mea și mușamalizarea a tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...