desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

joi, 13 noiembrie 2014

Grasă şi luminoasă

În 2008 eram deja grasă, aproape greutatea de azi, dar altfel repartizată. Aveam 37 de ani. Eram grasă şi luminoasă, cu sufletul încă plin de speranţă şi gândul bun ca întotdeauna. Dar nimeni nu mă voia....şi nu aveam serviciu. Pun aici o serie de poze, acum haina aceea nu mă mai încape, am burtă imensă, anormală şi pieptul hiperinflat...şi rele trupeşti multe. Postez pozele într-un elan de nostalgie. Sunt de fapt imagini stop cadru dintr-un filmuleţ. Cu aceeaşi fustă a mea din anul 2001 parcă, că după aia nu am avut bani, cum voi povesti... Şi o poză în care râd!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...